Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  371 91082
Har hatt jævli mange syke drømmer iblant, men en jeg husker veldig godt var at jeg var i kjelleren utenfor døren til rommet mitt og når jeg åpnet døren var en stygg gammel heks der som skulle spise meg eller noe, og når jeg skulle løpe vekk ble gulvet som lim og kroppen slapp, jeg klarte ingen ting og heksen lo og lo lenge mens jeg prøvde å rope etter hjelp, men jeg klarte ikke å rope og jeg bare sa lavt "hjelp hjelp!" men ingen kom, så våknet jeg opp brått helt svett og jævli.
Jeg har fortsatt noia for trappen opp fra kjelleren, kjennes ut som noen tar tak i bena mine når jeg går opp.
filmer som har skremt DRITTEN ut av meg er Signs, spesielt den scenen hvor en alien stopper og stirrer på en mann som filmer i en barnebursdag, fikk ikke sove på flere uker. Og en film om en jævla tannfe som dreper barn som mister sin første tann eller noe sånt, men det verste var den jævla stygge nåsåen benny fra The Julekalender ga meg traumer etter at brødrene mine tvingte meg til å se scenen hvor han fikk briller og hoggtenner etter han drakk sprit om og om igjen på full mæling!.

men ingen ting er verre en Teletubiene, et lang jævla syretrip hele serien, huff! xD
- Feberfantasier. Så helt ville og virkelighetstro ting.
- Overnatting hos søskenbarn av meg. Har lagt oss for å sove. Min onkel er drita og krangler med kjerringa si (tante), og brøler til henne om han skal brenne ned huset, smeller deretter i døra, og det blir stille. Sov ikke den natta.
Sist endret av br4inz; 19. januar 2012 kl. 15:20.
feberfantasi!! muttern støvsugde en uke i strekk. pesent
Var vel 9-10år da jeg med et uhell tente på et forlatt hus. Hadde satt opp rimelig farlige feller over alt. Var på loftet og trappen kunne jeg ikke gå ned for den var saget av slik at viss jeg trokket der ville jeg falle ned en etasje og lande på planker satt med spiker stikkebde opp. Takhøyden i trappen var også så lav at jeg ikke kunne hoppet ned. Da måtte jeg ha stupt framover og lande hardt på magen.
Som sagt var dette på et loft og fantes ingen vinduer.
Halve dritten sto i fyr. Det var varmt, en del røyk , men klarte forsatt puste greit.
Jeg løp rundt der på leting etter en utvei. Fant en liten sprekk i gulvet og der var det noen planker jeg kunne flytte. Jeg og min kompis klatret ned og han ble hengt fast i en spiker. På veien ned. Fikk hekta han løs og vi løp fra stedet. Dum som vi var gikk vi opp til huset igjenn. Der sto det kansje 50 skuelystne, 3brannbiler og 2 politibiler. Vi ble selvfølgelig huket tak i av politiet.

Har en til jeg kom til å tenke på.

Fra jeg var 6-8år stjelte jeg og en kompis utrolig mye godis på kiosker og butikker.
Jeg ble nesten tatt en del ganger og i tiden etter trodde jeg at politiet leitet etter meg. En dag når jeg var ute å syklet ble jeg truffet av en bil ifra siden.
Fant meg selv liggende på panseret til en politibil. Politiet er på vei ut av bilen. Jeg løpeifra sykelig min som lå rett foran bilen og de roper å jogger etter meg før jeg smyger meg under et høyt gjerde.

Har sam alle andre har en del mareritt. En gjenganger et at jeg ligger nede i et hull, mens jafar(trollmannen i aladin) prøvde og fiske meg opp med en stor fiskekrokk festet til et tau.
Jeg var vel ikke akkurat liten da dette skjedde, jeg gikk vel kanskje i åttende eller niende klasse eller noe, men det ga meg definitivt en uhyggelig følelse i laaang tid etterpå:

Jeg hadde lagt meg, og var på randen til å sovne. Lå på et helt mørkt rom med ryggen mot døra. Jeg syntes at jeg hørte eller følte en person i rommet. Så hørte jeg at den personen gikk mot senga mi med ganske så lette, forsiktige, men bestemte steg. Da han var fremme ved sengen min, snudde jeg meg rundt å så rett opp i ansiktet til en som lignet på Aleksander Rybak, og følte at han dyttet meg hardt nedover i sengen.
I neste øyeblikk, uten at jeg hadde rørt meg, lå jeg igjen med ryggen mot døra, og gynget opp og ned i senga fra da personen hadde dyttet meg.

Fant ut et par måneder eller så senere at jeg bare hadde drømt at jeg hørte stegene, og drømte at jeg snudde meg og så denne horrible personen. Og grunnen til at senga gynget opp og ned var rett og slett fordi jeg skvatt slik at hele kroppen min hadde rykket til.
Men fyyfaen, for en ekkel følelse det der ga meg..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Da jeg var liten var jeg alltid redd for å gå meg bort (på kjøpesentre, i skogen, på ukjente steder generelt) eller komme bort fra mamma eller pappa. Om jeg f.eks hadde vært på toalettet på et kjøpesenter og bedt mamma vente utenfor, ble jeg helt klikkings om hun hadde flytta seg kun noen meter fra der jeg hadde bedt henne om å stå.

I 6. klasse gikk jeg i speideren, som var veldig flott og koselig, helt frem til dagen jeg skulle være med på min første, ordentlige speidertur med ski, hytte og utedass! Det var midt på vinteren, og vi var en stor gjeng som skulle opp til ei hytte langt oppi gokk. Jeg hadde festa skia og tatt på meg verdens tyngste ryggsekk (har aldri latt mamma pakke sekken min etter det), følte meg ganske utilpass der jeg vandra i en meter dyp løssnø. Plutselig fant folka ut at de skulle skille lag og gå to forskjellige veier opp til hytta, fordi noen mente den ene veien var raskere. Så fikk alle for seg at de skulle gå kjeeempefort, og jeg havna helt bakerst. Og så... var alle borte! Så der stod jeg, alene i en mørk, skummel skog. Mitt verste mareritt gikk i oppfyllelse. Fikk selvfølgelig panikk og ropte "Hallo?! Hvor er dere? Hjelp!" Da jeg hadde summa meg litt og skjønt at ingen kom tilbake, begynte jeg å gå. Husker ikke hvor lenge jeg gikk, men det hadde blitt mørkt og jeg var dødsredd hele veien. Følte at en elg skulle sprette ut fra et kratt å angripe meg når som helst, men da skulle jeg bare legge meg på magen og leke død. Heldigvis slapp jeg dette. Da jeg hadde gått langt og lenger enn langt, spratt det plutselig opp et skilt i snøen som pekte mot hytta - jeg var reddet! Har aldri vært så letta noensinne. Ble møtt av glade, livlige fjes som bare lo da jeg sa at de hadde gått fra meg.

Speider`n, jeg er så glad i deg – du er en fin
organisasjon. Speider`n, jeg vil dra på tur med deg for da får jeg så fin mosjon


NEI. Speider'n suger.

Utenom dette syntes jeg vulkaner var grusomt skumle. Satt og kikka på et dokumentarprogram om vulkaner, og da lavaen spratt opp av vulkanen i en heidundranes fart, hoppa jeg opp i fanget på mamma mens tårene spruta. Var da rundt 5 år. Var også redd for geiter, siden en geit fikk for seg at den skulle opp i vogna mi i dyreparken. Mamma var så dum og tok bilde av hendelsen, får litt fnatt hver gang jeg ser det.
Jeg har ikke opplevd så mye skummelt i barndommen, men den ene hendelsen tar kaka
Jeg var ca 6 år gammel og på besøk hos bestemora mi. Jeg pleide å leke alene ute i hagen hennes (pitteliten bygd, alle vet hvem alle er), og putla med mitt. Plutselig knuser glasset på traktoren atmed meg, og jeg ser naboen stå og sikte på meg med et gevær. Jeg springer så fort jeg kan og gjemmer meg diverse plasser (blandt anna i høyet, haha). Jeg greier endelig og komme meg inn til bestemora mi og prøver og fortelle henne hva som skjedde, og hun trodde naturligvis ikke på meg.
Hun prøver å tvinge meg ut, men forstår etterhvert at jeg virkelig ikke vil ut. Da går bestefaren min ut og ser at låven, traktoren, diverse utstyr etc er full av hull.
Politiet kom og arresterte fyren rask tid etterpå, og jeg har fått vite senere at det klikka for fyren mens han var drita
Dro opp t-skjorta, også var magen full av røde prikker Trodde jeg hadde mye myggstikk, men var vannkopper
DA jeg var liten var jeg pissredd for sjiraffen i Portveien 2.
Enkelte netter sov jeg ikke.

http://img708.imageshack.us/img708/3538/03childsplay.jpg

Turte ikke gå ned i kjelleren på flere år.

http://img29.imageshack.us/img29/7279/trollmoviecropped.jpg
Skumleste jeg opplevde som "liten", var at jeg ble sittende å se "Threads" (omnavnet til "Dommedag" av NRK), dette var i 1983-1984 og var et dokudrama som omhandlet opptrappingen, gjennomføringen og ettervirkningene av atomkrig.
Det var litt andre tider da, i Oslo kjørte de flyalarmtester flere ganger i uka, holdt bomberom ved like og NRK kom stadig med informasjon om hvordan flyalarmsignaler skulle tolkes.

Har mareritt den dag i dag....men samtidig en pervers interesse for alt som er relatert til nukes
Sist endret av znapper; 24. februar 2012 kl. 15:23.
Tja, av ting jeg kommer på i farten som fikk blodpumpa virkelig til å slå kan jeg vel nevne:

- Stjal en plomme på en butikk når jeg var 3-4, ble busta av mamma.
- Jeg og en kompis hadde en periode når vi var 4-7 år der vi var veldig fascinerte av flammer og ting som brenner. Long story short: satt fyr på skogsområdet rundt sorenskriveren i bygda her.
- I samme periode som over fikk jeg en lighter til å eksplodere i ansiktet mitt. Øynene limte seg igjen av den smeltede plastikken, så jeg trodde jeg var blind i 15 minutter. Fikk også en veldig spesiell hårsveis. Manglet øyenbryn og øyevipper i flere uker.
- Jeg hadde vel egentlig akkuratt fått ut igjen håret, øyenbryn og øyenvipper når jeg helte en halv liter bensin nedi et halvmeter langt betong-rør som stod på høykant, bøyde meg inni det og tente på. Ble stående midt inne i sopp-formasjonen av flammene, og mistet nok en gang alt av hår i ansiktet.
- Hoppet over et strømgjerde og skremte alle sauene til å springe gjennom gjerdet på motsatt side. Alle sauene endte opp rundt om i sentrum og noen ble stuck i en rundkjøring. Tror ikke noen av dem omkom, heldigvis.
- Falt ned en fjellskrent etter et stunt. Heldigvis traff jeg et tre som jeg brettet meg rundt, før et skrenten tok av for fult 100-150 meter nedover. Virkelig close call!
- Ble tvingt opp i et hjørnet med et løpsk batteri rettet mot meg nyttårsaften når jeg var 11. Fikk vel ikke hørselen skikkelig igjen før 3. januar. Det ble heldigvis ikke store skader. Verste var vel litt 1. grads forbrenning.
- Falt gjennom en luke i gulvet på låven til bestefar. Det var mens de skulle fôre kyrne, så jeg landet i en hau med gress. Kan vel si jeg var heldig med tidspunktet.
- Glemte å feste tre-emnet skikkelig til dreiebenken når jeg var rundt 7 år. Emnet fløy til faens og knuste ei rute. Heiv meg på ATVen og kjørte i rent adrenalin-rush med bestefar springende etter meg, hakk i hel.

Det var vel det jeg kom på i farten. Kommer vel tilbake og legger til litt forskjellig etterhvert som jeg kommer på ting og tang
Sitat av stagg Vis innlegg
Enkelte netter sov jeg ikke.

http://img708.imageshack.us/img708/3538/03childsplay.jpg

Turte ikke gå ned i kjelleren på flere år.

http://img29.imageshack.us/img29/7279/trollmoviecropped.jpg
Vis hele sitatet...
Faen i helvete da, hvorfor kunne du ikke bare lage en link?

f.eks.

[COLOR="Blue"]Chucky

Creepy troll
[/COLOR]
Husker jeg skulle gå en tur til nabohytta en gang når jeg var liten pjokk. Jeg gikk ned veien til hytta, der ser jeg naboen med en stor grand danois. Den ser selvfølgelig meg også og legger i vei i fullt firsprang opp bakken mens den bjeffet. Jeg kunne høre naboen rope "stå i ro!". Hunden sneier forbi meg og begynner å lukte på meg mens jeg står der stiv som en stokk. Hunden var jo ett hode høyere enn meg. Var lettere shaky akkurat der og da, men det ble ikke noen varige men.

Var også med på å kjøre av veien med snøskuter, dette som en litt større pjokk, ti år kanskje. Jeg satt på bak på setet. Vi kom opp fra ei mye og skulle opp på veien, var en bratt skråning på kanskje to meter. Opp der hang gassen seg opp og skuteren hoppet galant over veien og over i ei meter dyp grøft på andre siden. Jeg ble kastet av og landet litt lengre inn i krattskogen. Var lite villig til å sitte på skuter etter det og klagde med en gang det gikk over 15 km/t. For å si det sånn ble det en lang tur tilbake til bilen.
Det skumleste jeg har opplevd som liten må være følgende:
Våknet midt på natten fordi jeg hadde ligget på armen min i flere timer.
Den hadde dermed sovnet og jeg stilte den opp ved siden av hodet mitt.

Jeg lå der i halvsøvnet før jeg plutselig fikk en hånd i trynet!
Jeg skrek og trodde jeg ble angrepet av en eller annen person!
nt
Fant ut at jeg hadde klart å bitch-slappe meg selv i trynet mens med hånden, og jeg skjønte jo ingen ting siden jeg ikke hadde følelse i den...
Worst night of my life!
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det skumleste jeg har opplevd som liten må være følgende:
Våknet midt på natten fordi jeg hadde ligget på armen min i flere timer.
Den hadde dermed sovnet og jeg stilte den opp ved siden av hodet mitt.

Jeg lå der i halvsøvnet før jeg plutselig fikk en hånd i trynet!
Jeg skrek og trodde jeg ble angrepet av en eller annen person!
nt
Fant ut at jeg hadde klart å bitch-slappe meg selv i trynet mens med hånden, og jeg skjønte jo ingen ting siden jeg ikke hadde følelse i den...
Worst night of my life!
Vis hele sitatet...
Hehe, har skjedd med meg flere ganger. Første gangen det skjedde syntes jeg bare det var dødsfett og dreiv og slo armen i veggen osv. og syntes det var SÅ fett at jeg ikke kjente noe.

Var ikke så fett når jeg fikk følelsen tilbake...
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det skumleste jeg har opplevd som liten må være følgende:
Våknet midt på natten fordi jeg hadde ligget på armen min i flere timer.
Den hadde dermed sovnet og jeg stilte den opp ved siden av hodet mitt.

Jeg lå der i halvsøvnet før jeg plutselig fikk en hånd i trynet!
Jeg skrek og trodde jeg ble angrepet av en eller annen person!
nt
Fant ut at jeg hadde klart å bitch-slappe meg selv i trynet mens med hånden, og jeg skjønte jo ingen ting siden jeg ikke hadde følelse i den...
Worst night of my life!
Vis hele sitatet...
Har opplevd nesten akkurat det samme ^^ Bare det at da jeg våknet, og armen var 100% følelsesløs, slang jeg den bak hodet mitt, og jeg fokuserte på å sove igjen. Da "skled" den bak hodet mitt og det føltes som en diger etterkopp\tarantell elns. Jeg slang armen frem på dyna med den andre hånda og lå der i en god del sekunder før jeg klarte å tenke normalt igjen xD Det var helt sprøtt. Slang armen på dyna med den andre hånda\armen .......
Det skumleste jeg har opplevd, skjedde for fem år sida, da jeg var ti.

Klokka var rundt tre på natta en helg. Pappa var på fest. Mamma og pappa er skilt, så jeg var hos min far akkurat da.

Hadde nesten sovna da jeg hørte noen banke på vinduet. De banket hardt. Jeg turde ikke gå ut og se, siden huset var mørkt, og jeg var livredd. Man kan se ytterdøra gjennom vinduet de banket på, og gjett hva? Jeg hadde glemt å låse den.
De sto og hamret på vinduet i fem minutter, før de løp rundt på andre siden av huset og slamret opp ytterdøra.
Klokka var tre på natta, jeg var ti år gammel og alene hjemme, og livredd. De begynte å gå rundt i huset, rive opp alle dørene, og rope inn i hvert eneste rom.
Jeg husker ennå følelsen da de kom til mitt rom. Jeg trodde ærlig talt jeg skulle dø. Sånn dør jeg, tenkte jeg.
Det var to menn. De sto der en stund, full til tusen, og så på meg. "Det er en jente her," sa han ene. Jeg ba dem gå ut av huset, og de slamra igjen døra mi, de ble sittende på stua i omtrent en time og drikke øl, jeg skalv av redsel.

Det viste seg at det var kompiser av faren min. >_>
Sist endret av Tangsprellet; 24. februar 2012 kl. 23:25.
Var rundt 10år, dere vet slike sandkasser som finnes?
Var en gjeng som sporte om jeg kunne gå oppi den sandkassen fordi dem hadde mistet noen gull pokemon kort, jeg skulle få dem hvis jeg gikk oppi får å sjekke.

Jeg var selvfølgelig dum som et brød å gikk oppi, har aldri angret så mye i mitt liv, føltes ut som jeg satt der i timer fordi alle gikk inn i klassen mens jeg satt i kassen å hadde panikk.
Sist endret av Slashdown; 24. februar 2012 kl. 23:26.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Faen i helvete da, hvorfor kunne du ikke bare lage en link?

f.eks.

[COLOR="Blue"]Chucky

Creepy troll
[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Ja, faen i helvete da. Makan for en idiot jeg er.
Sitat av stagg Vis innlegg
Ja, faen i helvete da. Makan for en idiot jeg er.
Vis hele sitatet...
Beklager
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det skumleste jeg har opplevd som liten må være følgende:
Våknet midt på natten fordi jeg hadde ligget på armen min i flere timer.
Den hadde dermed sovnet og jeg stilte den opp ved siden av hodet mitt.

Jeg lå der i halvsøvnet før jeg plutselig fikk en hånd i trynet!
Jeg skrek og trodde jeg ble angrepet av en eller annen person!
nt
Fant ut at jeg hadde klart å bitch-slappe meg selv i trynet mens med hånden, og jeg skjønte jo ingen ting siden jeg ikke hadde følelse i den...
Worst night of my life!
Vis hele sitatet...
Det her skjedde med meg selv for litt siden! 100% følelsesløs og null kontroll over den. Det er faktisk helt sykt hvor lite kontroll man har. Tenke at jeg bare skulle legge armen vedsiden av den andre, endte med å bare pløye ned alt som var på nattbordet. Etter det tok jeg meg en runk. Jævlig digg, siden det føles ut som en annen person.

http://static.tumblr.com/k0d4obo/0Qelwl84l/forever-alone-happy-meme.jpg
Da jeg var liten (5,6,7 år gammel) sov jeg mye hos bestemora mi. To ting husker jeg kjempegodt fra den tida, det var en gang da noen hadde blitt drept i gata hennes dagen før, dop-drap med kniv og greier. Jeg lå og skulle sove, men politilysa utenfor holdt meg våken hele natta, og jeg hørte folk gå utenfor hele natta. Var sikker på at han skulle komme og drepe meg og. En annen hendelse var at to fyrer kom gående nedover gata med det jeg trodde var verdens største pistol, de gikk nedover mot stranda, men stoppet utenfor naboens hus og skøyt en kule inn vinduet deres. Ikke gøyale saker!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
første gang jeg hørte foreldrene mine ha sex. åfyfaen.
Sist endret av drittsekken; 25. februar 2012 kl. 16:56.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
første gang jeg hørte foreldrene mine ha sex. åfyfaen.
Vis hele sitatet...
Når jeg var 5 hadde foreldrene mine akuratt gått fra hverandre. En kveld gikk jeg ned i stua midt på natten, og jo! Gjett hvem som lå der... Faren min med en ukjent jente jeg aldri hadde sett før. Skummel som pesten. Husker jeg også var redd for nøkken Husker jeg måtte dra hjem fra speiderturen fordi jeg trodde den skulle drepe meg(vi sov ved et vann)
Karlson på Taket! say no more..
Sitat av drittsekken Vis innlegg
første gang jeg hørte foreldrene mine ha sex. åfyfaen.
Vis hele sitatet...
Ja fy faen!!! TRAUMER!!
Jeg drømte ofte at jeg ble låst inne i en heis på et lokalt kjøpesenter her, og den eneste knappen var "U". (Kjeller/Underetasje)

Da jeg kom ned, åpnet døren seg, og det var mange idianere som satt rundt et bål, og over bålet svevde "kongen" dems..
De begynte å danse rundt meg, og skulle til å lage suppe av meg! (i en stor heksegryte).
Men da de puttet meg oppi gryta, våknet jeg alltid.

Denne drømmen var en drøm som skjedde hundre ganger, og etter det, har jeg en skrekk for eldre heiser!
En natt fikk jeg et rart mareritt. Det var sånn at mamma kom etter meg med en spade! Det var snø da. Så jeg kravlet meg videre i snøen, så kom mamma nermere meg, og da bestemte jeg meg for å komme ut av drømmen så jeg begynnte rulle meg i snøen, det hjalp faktisk, jeg kom meg ut av drømmen og jeg var svett over hele kroppen. Jeg skulle legge meg igjen og jeg kom i den samme drømmen igjen! Hun kom etter meg med spaden og brølte, jeg husker ikke hva, men jeg la meg ned i snøen igjen for å få meg ut av drømmen og det gikk. Dette skjedde 3-4 ganger, etter den siste turte jeg ikke søve mer, jeg var våken hele natta! Noen andre som har opplevd noe slikt??
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Powlair Vis innlegg
Tror jeg gikk i femteklasse da jeg så Halloween Resurection hos en kompis. Var på vinteren og klokka var to på natta da filmen var ferdig og jeg skulle gå hjem. Eller gå og gå. Tror heller jeg sprang og så meg tilbake ca. vært andre sekund. kom hjem og foreldrene mine var lagt seg og jeg måtte opp den ''uberskumle'' trappa opp til rommet mitt. Grunnen til at den var så skummel var fordi at typisk nokk var pæra i trappa gått så det var helt mørkt. Endte opp med at jeg la meg i stua med alle lysene på :S

Har aldri likt grøssere noe særlig.
Vis hele sitatet...
hvis du ikke liker grøssere er scary movie perfekt. det er egentlig bare en komedie som prøver og være skummel.
Dette er noe jeg ikke syntes var så skummelt der og da, men i ettertid som jeg ble eldre syntes er helt sjukt og tenker ennå ofte på det.

-

Jeg, en vennine og kamerat hadde alle walkie talkie når vi var 5-6 år, sånn vi kunne snakke med hverandre når vi lekte gjemsel og sånt. Etter vi hadde brukt de en stund og det nærmet seg jul, så begynte en mann å snakke med oss i walkie talkie-ene.

Han utga seg for å være julenissen og vi gikk jo rett på. Han lovte oss ivertfall masse fint, siden han var jo trossalt julenissen. Men for å få de gavene vi ønsket oss måtte vi oppgi addressen vår. Vi gikk rett på og ga han navn, addresse og hele pakka.

Husker han ble drit happy og sa vi skulle få alt vi hadde lyst på osv. Plutselig hørte vi ikke mer fra han og det begynte og luske en middelaldrende fyr rundt i nabolaget vårt. Ingen visste hva han het og hadde heller aldri sett han før.

Han kjørte også ofte rundt med bil og kunne sitte inne i bilen i timevis for å se oss leke ute på gata. Vi syntes jo det var litt rart og sa det til foreldrene våres. Faren min syntes jo det var kjempe rart at en gammel jævel som ikke var herifra satt og så på oss hele dagen.

Så han bestemte seg for å gå bort til bilen og snakke med han, da tok mannen og kjørte som en jævel vekk og vi så han aldri igjen.

Tenker jo nå hvor utrolig føkka det var, vi kunne jo bli kidnappa og masse shit. Er jo helt sjukt. Sorry for skrivefeil og sånn, men er passe fjern og greier nå, så..
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Jeg kunne våkne opp midt på natta, og der jeg lå i senga følte jeg meg helt vannvittig liten. Hørselen min var forvrengt på en ubeskrivelig måte, og det virket til at jeg på en måte kunne se meg selv i tredjeperson samtidig som jeg observerte med øynene i førsteperson. En type ut-av-kroppen opplevelse uten at det var det. I tillegg var oppfattelsen min for tid og rom forvrengt. Samtaler eller det min far sa til meg var så merkelig så merkelig å høre på. Fordi tid, rom, hørsel og syn var helt merkelig satt sammen. Så når han prøvde roe med ned gjorde det egentlig bare vondt værre.
Vis hele sitatet...
Akkuratt dette har jeg faen meg hatt selv. Helt jevlicht,
Heksa i den mørke kroken hjemme hos meg! Og trollet hos bestemor
gikk å bærte noe tungt ut av garasjen også lukket den seg mens mamma var utenfor... skummleste minuttet i mitt liv mens den gikk ned og måtte vente med å gå opp..

tenker nå at jeg burde sluppet varene og løpt og gjemt meg, lært mor litt om barnepass allerede som 4-6åring
Dette er kanskje to-tre år siden, men still.
Jeg og en kompis var på en stor øy 15 minutter med båt utenfor kysten der vi bor. Den er ganske populær i sommersesongen, men dette var på sen-sommeren og det var ingen der.
Vi lagde store bål av plast og søppel vi fant i vannkanten, lekte oss med brannbomber, sprang etter sauene og kuene som er på øya, og mye annet gøy. Vi skulle overnatte i telt der, og når kl. var ca halv 3-4 skulle vi legge oss. Først skullevi bare en tur ned til vannet for å se til båten. Da fant vi ut at noen hadde slått opp telt der, som vi ikke hadde sett tidligere.
Teltet lå 10 meter unna den naturlige veien å ta til båten." Ettersom vi kom nærmere hærte vi barne gråt. Hørte seriøst HELT ut som gråten fra witchen i left for dead, om noen har hørt det (http://www.youtube.com/watch?v=cBeaLwGYg08)
Dette var helt sykt ekkelt, men når vi kom nærmere teltet så vi en jente som lå utenfor. Vi kunne ikke se henne helt klart, men så at det var en jente.
Selv om det var ekkelt, måtte vi selvsagt spørre om noe var galt, siden ingen foreldre var å se (hun var vel ca. 10 år).
Da sluttet hun å gråte, og så opp på oss. Vi så ikke stort annet enn et blekt ansikt, hun bare stirra på oss. Hun gjorde det i kanskje fem sekunder før hun lot ansiktet falle ned igjen, og fortsatt å gråte.
Høres kanskje ikke så ille ut, men det er nok en av de ekleste tingene jeg har sett/vært med på.
Sist endret av sgt_coke; 28. mars 2012 kl. 23:07.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Dette er kanskje to-tre år siden, men still.
Jeg og en kompis var på en stor øy 15 minutter med båt utenfor kysten der vi bor. Den er ganske populær i sommersesongen, men dette var på sen-sommeren og det var ingen der.
Vi lagde store bål av plast og søppel vi fant i vannkanten, lekte oss med brannbomber, sprang etter sauene og kuene som er på øya, og mye annet gøy. Vi skulle overnatte i telt der, og når kl. var ca halv 3-4 skulle vi legge oss. Først skullevi bare en tur ned til vannet for å se til båten. Da fant vi ut at noen hadde slått opp telt der, som vi ikke hadde sett tidligere.
Teltet lå 10 meter unna den naturlige veien å ta til båten." Ettersom vi kom nærmere hærte vi barne gråt. Hørte seriøst HELT ut som gråten fra witchen i left for dead, om noen har hørt det (http://www.youtube.com/watch?v=cBeaLwGYg08)
Dette var helt sykt ekkelt, men når vi kom nærmere teltet så vi en jente som lå utenfor. Vi kunne ikke se henne helt klart, men så at det var en jente.
Selv om det var ekkelt, måtte vi selvsagt spørre om noe var galt, siden ingen foreldre var å se (hun var vel ca. 10 år).
Da sluttet hun å gråte, og så opp på oss. Vi så ikke stort annet enn et blekt ansikt, hun bare stirra på oss. Hun gjorde det i kanskje fem sekunder før hun lot ansiktet falle ned igjen, og fortsatt å gråte.
Høres kanskje ikke så ille ut, men det er nok en av de ekleste tingene jeg har sett/vært med på.
Vis hele sitatet...
Kansje litt OT, men Hva skjedde etterpå?
Sitat av drittsekken Vis innlegg
første gang jeg hørte foreldrene mine ha sex. åfyfaen.
Vis hele sitatet...
Syns det fortsatt er skummelt jeg.

Husker når jeg var ca. 8 år, og pappa nettopp hadde fått seg en ny kjerring, som vi overnattet hos. Jeg lå da rett ved siden av rommet der de lå og koste seg, høylytte som faen. HARDERE HARDERE, AAAAAH. Ikke det beste jeg har vært med på.

Jeg våknet iallefall opp midt på natten å hørte dette. Problemet var at jeg måtte pisse, sånn typ det føles ut som blære kommer til å sprenge. Men for å komme meg på dass måtte jeg gå gjennom soverommet til de gale sexapene. Jeg trur jeg lå der i nesten en time før det ble stille, og jeg turte å snike meg ut på alle fire.
Sitat av tøffel Vis innlegg
Ja hufsa, -hattisnatter-, trollmenn å ikke minst stinkky er faktisk ganske skummelt som barn.
Vis hele sitatet...
Beklager, men jeg måå bare si det, det heter ikke hattisnatter, men hattifnatter

OT: Jeg opplevde ganske så ofte skumle ting i mine yngre dager, noen faktisk skumle (fysisk), men mest fantasier om f.eks verdens undergang, eller at jeg skulle bli narkoman. Jeg husker godt en som gjenntok seg nesten hver natt etter jeg hadde lagt meg;"den brumlende kua", noe som tok lang tid før fant ut bare var lyder fra tv'n i etasjen under Men de skumleste og mest farlige tingene tenkte jeg ofte ikke over var farlig en gang. Jeg husker vi lekte en lek som gikk ut på å henge i mose og røtter ved en klippe for å late som vi måtte kjempe oss opp. Denne klippen/fjellet er så høyt at ingen har sjangs til å overleve om de detter ned, noe jeg fikk en skikkelig klump i halsen av noen år senere når jeg forsto at det bare er flaks at ingen falt ned
Skumleste filmscenen jeg opplevde som liten var når Dumbo ble dritings på såpevann(vin?) og det kom masse dansende psycho elefanter og sang merkelig og trippy... trodde nesten jeg var i en slags LSD rus hvergang den filmen ble satt på (når den spesefike scenen ble spillt av selvfølgelig) og det var ikke akkuratt en "hyggelig" trip...
Var kanskje 10 år og satt på flyet hjem fra København, omtrent en uke før dette hadde jeg sett en film som handla om en gjeng fra midt-østen som kapra ett fly.

Selvfølgelig satt det en gjeng med folk fra midt-østen ett par rader forann meg, la ikke merke til dem før han ene fyren reiser seg opp og begynner og skrike til fyren som sitter ved siden av han før han starter og gå raskt mot toalettet, tror ikke jeg var den eneste personen på flyet med litt noia akkurat der og da
Gikk meg vill på en gravplass når familien skulle besøke graven til morfar når jeg var 6 år. Løpe rundt i panikk alene blant alle gravstenene uten folk å se i nærheten var som en uendelig labyrint som satt en skikkelig støkk i meg..
Det skumleste jeg har opplevd som "liten" er en nær døden opplevelse.
Jeg var ikke gamle karen da mamma vurderte abort!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Hufsa. Enough said.
Bernt og Erling. Nuffsaid.
Var vel 5-6 år gammel. Jeg og en kompis skulle leke med en lighter nede i skogen. Tente på en maurtue, flammene spredde seg raskt og utviklet seg til en stor brann med masse flammer rundt oss. Vi løp til nærmeste hus og skrek i panikk at de måtte ringe brannvesenet med en gang. Selv om dette var veldig skummelt, var det skumleste i løpet av hele dagen når en svær jævel av en politimann kom på gårdsplassen samme dagen for å snakke med meg om hvor farlig det var å leke med ild.
http://www.imdb.com/title/tt0102926/

så den som 11åring seint på kvelden, hadde jo nemli fått meg slik tv på rommet med parabol greia kobla til så jeg kunne se på tegnefilm osv, så på seine kvelden så sto jo paraboln innstilt på en random tv1000 kanal som da uheldigvis sendte faenskapen, og som jeg da måtte se på iom jeg ikke var trøtt. men fy fan, det er det skumleste jeg har gjort/sett EVER!!!!! aldri vært så redd noen gang...
det skummleste må vel være når jeg ved et uhell klarte og tenne på kjelleren til muttern natt til første jule dag.. hadde nemmlig stabble opp søpplesekker med gavepapir oppå et bord og vedsiden av sto det en stråleovn av den gode gammle typen.. jeg var vel 8-9år og bli vekt mitt på natta av ei spinnvill mor er ikke gøy :P men det gikk jo bra heldigvis
Jakten på nyresteinen på kino!
6års-grense - jeg var 4-5

Gikk ikke ned trappa hjemme alene på 1 år.
Når jeg var 6 år, våknet jeg midt på natten av noen som skrek. Det første jeg tenkte var at det bare var noen fulle menn som gikk i gata utenfor. Så jeg gikk inn og vekket mamma, og så det var noen som skrek og vekket meg.
Mamma gikk til rommet mitt og tittet ut av vinduet, dro meg ut i gangen, og ga meg ett skjerf. Hun ba meg holde det forand munnen.

Så sa hun at jeg skulle stå utenfor døren, mens hun kjørte bilen ut av garasjen.

Det jeg fikk se når jeg gikk ut av døren, var at naboblokka var i flammer, og skrikene jeg hørte, var folk som hoppet ut av vinduet. Og jeg stod der, og fikk se folk som hoppet, og mennesker som lå på gresset og brant.

Jeg var livredd for all slags levende lys i flere måneder senere!
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Når jeg var 6 år, våknet jeg midt på natten av noen som skrek. Det første jeg tenkte var at det bare var noen fulle menn som gikk i gata utenfor. Så jeg gikk inn og vekket mamma, og så det var noen som skrek og vekket meg.
Mamma gikk til rommet mitt og tittet ut av vinduet, dro meg ut i gangen, og ga meg ett skjerf. Hun ba meg holde det forand munnen.

Så sa hun at jeg skulle stå utenfor døren, mens hun kjørte bilen ut av garasjen.

Det jeg fikk se når jeg gikk ut av døren, var at naboblokka var i flammer, og skrikene jeg hørte, var folk som hoppet ut av vinduet. Og jeg stod der, og fikk se folk som hoppet, og mennesker som lå på gresset og brant.

Jeg var livredd for all slags levende lys i flere måneder senere!
Vis hele sitatet...
Hvor var dette, og hvordan skjedde det?