Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  401 139774
Sitat av Fleff Vis innlegg
Da mangler vi bare å finne ut hvem på forumet som var Anders
Vis hele sitatet...
Jeg synes ikke det siste emoticonet ditt er særlig passende når en snakker om å finne ut hvem av medlemmene på freak som muligens var en massemorder. Håper han ikke har tatt noe kunnskap eller inspirasjon til udåden herfra.
Ugyldig Bruker oppgitt.
Den er mest sannsynlig slettet.
Vis hele sitatet...
Kanskje admins har slettet brukeren, iom at nFF vil helt klart ikke ha noe med mannen å gjøre?
forundrer meg ikke om han har lært pyro og deltatt i politiske diskusjoner her, google "hvordan lage en bombe" så kommer en nff-tråd opp først
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
En skal ikke se bort ifra at Anders Behring Breivik har vært medlem av Norsk Freakforum. Sjøl om pyroforumet er dedikert til de som har interesse for pyroteknikk er det desverre ikke til å unngå at oppskriftene til eventuelle bomber også har en tendens til å komme ut. Det er heller ikke så rart at han kan ha brukt nFF for å finne ut hvilke nettbutikker han kan kjøpe de riktige ingrediensene. Hadde ikke dette forumet eksistert ville han funnet oppskrifter og eventuelle nettbutikker via andre sider på nettet, så Norsk Freakforum kan ikke klandres for dette. Jeg antar mange av kjøperne fra nettbutikken nevnt i artikkelen er fra nFF og at en del av dem er nervøse for at de kommer til å bli oppsøkt av politiet i nærmeste framtid.

Sånn ellers håper jeg virkelig ikke at det kommer nye lover der staten prøver å kneble ytringsfriheten på nettet. Vi kommer alltid til å ha gale mennesker i samfunnet, men deres handlinger kan ikke gå på bekostning av den fantastiske anonymiserte ytringsfriheten vi har på internett. De ytringene Behring kom ut med før massakren var drøye, men å se at han kom til å bli en massemorder ut fram dem var praktisk talt umulig.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Kanskje admins har slettet brukeren, iom at nFF vil helt klart ikke ha noe med mannen å gjøre?
Vis hele sitatet...
De har affal slettet interessante tråder som Bygge presse (+ litt pressing av krutt.) (skrevet 8.mars 2011) Hva endringer bør jeg gjøre på mine "luftbomber"? (8.November 2010)

Min hypotese er at Anders har vært aktiv på disse trådene, og muligens startet de. Dette er jo tråder som absolutt er relevante for han. Jeg lurer på hvorfor de er slettet. Mange, mange flere tråder som er slettet. Dette er tråder bruker "Bang" har kommentert i.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
De har affal slettet interessante tråder som Bygge presse (+ litt pressing av krutt.) (skrevet 8.mars 2011) Hva endringer bør jeg gjøre på mine "luftbomber"? (8.November 2010)

Min hypotese er at Anders har vært aktiv på disse trådene, og muligens startet de. Dette er jo tråder som absolutt er relevante for han. Jeg lurer på hvorfor de er slettet. Mange, mange flere tråder som er slettet. Dette er tråder bruker "Bang" har kommentert i.
Vis hele sitatet...
Pyroforumet er midlertidig vekke, av åpenbare grunner. Det hadde du vist hadde du sitt på forsiden

Og hvordan får du til at det å bygge en presse/luftbombe relevant til det som ABB gjor? Han brukte HE.
Sist endret av Glenni; 26. juli 2011 kl. 16:15.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av kn^tte Vis innlegg
De har affal slettet interessante tråder som Bygge presse (+ litt pressing av krutt.) (skrevet 8.mars 2011) Hva endringer bør jeg gjøre på mine "luftbomber"? (8.November 2010)

Min hypotese er at Anders har vært aktiv på disse trådene, og muligens startet de. Dette er jo tråder som absolutt er relevante for han. Jeg lurer på hvorfor de er slettet. Mange, mange flere tråder som er slettet. Dette er tråder bruker "Bang" har kommentert i.
Vis hele sitatet...
Din hypotese er grunnløs. Trådene du refferer til er ikke slettet. Se siste announcement i underforumet ved navn "Oppdateringer"

Brukeren "b-bang" har aldri eksistert, og er således ikke slettet. Vi har ingen kjennskap til om hvorvidt Keten-fyren har hatt bruker, men finner det høyst usannsynlig mtp at han ikke kan Norsk, og vi har heller ingen kjennskap til at ABB har hatt bruker her.
Sist endret av nso; 26. juli 2011 kl. 16:23.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av kn^tte Vis innlegg
De har affal slettet interessante tråder som Bygge presse (+ litt pressing av krutt.) (skrevet 8.mars 2011) Hva endringer bør jeg gjøre på mine "luftbomber"? (8.November 2010)

Min hypotese er at Anders har vært aktiv på disse trådene, og muligens startet de. Dette er jo tråder som absolutt er relevante for han. Jeg lurer på hvorfor de er slettet. Mange, mange flere tråder som er slettet. Dette er tråder bruker "Bang" har kommentert i.
Vis hele sitatet...
De trådene du nevner er ikke slettet, men kan ikke vises for øyeblikket da pyroforumet er tatt av luften.
Ingen av trådene du nevner kan ha hatt noe stor interesse for Anders BB, da de trådene omhandler laveksplosiver, hovedsakelig i form av svartkrutt, luftbomber er også en pyroteknisk ”effekt”, og har INGENTING med det Anders BB lagde eller smalt av.
Så tviler på at Anders BB har vært aktiv i trådene, ikke startet de. De har absolutt ikke noe relevant for hans handlinger, og Bang er som en av oss VIP inne på pyroforumet, er verken Anders BB eller Keten.

(...som jeg også har skrevet tidligere, og nso kom meg litt i forkjøpet på)
Sist endret av Thoryllo; 26. juli 2011 kl. 16:19.
Beklager, jeg la ikke merke til at Pyroforumet var borte.
Er ikke noe der, og jeg har ikke peiling på hva krutt eller kuler Anders BB mekket.
Digi nevner nFF i forbindelse med Keten-bestillinger i forkant av terrorangrepene. De klarer også å kalle forumet "først og fremst en plass for barnslige pyro-entusiaster, men også et arnested for vordende terrorister."
http://www.digi.no/874650/pst-kan-stoppe-terror-med-it
Sitat av newsflash Vis innlegg
Digi nevner nFF i forbindelse med Keten-bestillinger i forkant av terrorangrepene. De klarer også å kalle forumet "først og fremst en plass for barnslige pyro-entusiaster, men også et arnested for vordende terrorister."
http://www.digi.no/874650/pst-kan-stoppe-terror-med-it
Vis hele sitatet...
Nå virker det ikke akkurat som Marius Jørgenrud er noe særlig til journalist heller da. Alt annet man finner av duden på nett er halvdårlige artikler om teknologi, og så har han tatt noen bilder innemellom. Jeg finner ikke noe av han som virker som et bra stykke arbeid for å si det sånn. Personlige ytringer fra en wannabejournalist på nett er ikke akkurat noe å ta seg nær av, uansett hvor feil disse er.
Jeg ser at denne Marius Jørgenrud spekulerer i om brukeren Pyro Anders her på forumet er den terrorsiktede Breivik. Dette tviler jeg sterkt på at er tilfellet, da denne brukeren i 2005 opprettet en tråd om aldersgrense på kjøp av alkohol i Thailand. Breivik var da 26 år gammel. Ser ikke hvorfor en 26 år gammel person skulle ha interesse av å opprette en slik tråd. Dårlig og spekulativ journalistikk mao.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Pyro Anders er en respektert VIP (Very Important Pyrotechnician) som ikke har noe annet til felles med ABB enn fornavn.

En journalist i Aftenposten som for noen dager siden sa at en annen VIP var den polske kjemikalieforhandleren KETEN
Sist endret av Thoryllo; 28. juli 2011 kl. 14:58.
Artikkelen til Digi var virkelig dårlig! Jeg sendte et klagebrev:

Jeg veit ikke om dere og Freak.no har en intern krig eller hva det er, men syns det virker ganske latterlig av dere å prakke ned på forumet uten særlig grunnlag, særlig når det kommer til nyheter som omtaler ABB. Jeg viser til artikkelen du har skrevet: http://www.digi.no/874650/pst-kan-stoppe-terror-med-it

Her omtaler du forumet freak.no et sted for "først og fremst en plass for barnslige pyro-entusiaster, men også et arnested for vordende terrorister". Hvilket grunnlag har du på å skrive noe slikt? Fordi folk har en hobby som du tydeligvis ikke kan relatere til, eller fordi ABB i følge dere har bruker der?
Dere har også klart å prestere å linke til en bruker som kaller seg Pyro Anders. Hvordan veit dere at det er ham? Selv er jeg verken moderator eller crew på Freak.no, men jeg har mine tvil når en av trådene hans omhandler spørsmålet om aldersgrenser på alkohol og tobakk i Thailand. Han er 32 år gammel. Har du gjort grundig nok research for å henge ut en bruker på en offentlig, og relativt seriøst nettside som digi.no faktisk er? Jeg skulle gjerne likt å se litt ordentlig journalistikk fra deg, særlig siden du skriver en artikkel om en person som nylig har utført et terrorangrep på Norge der mange mennesker mistet livet.

At Freak.no stenger ned pyrosidene sine er vel ikke det minste merkelig? Det skulle vel egentlig bare mangle at de gjør det etter det som har skjedd, og i det hele tatt å insinuere noe så vagt som at Freak har noe av skylden for kunnskapene til ABB er forkastelig. Her må du skjerpe deg. Hele artikkelen din lider av et særs amatørmessig journalistikkarbeid!

Hilsen

Bendik ******* (Som forøvrig aldri har postet noe på pyroforumet, men er flittig bruker av de andre temaene som kan diskuteres på Freak.no)

Sitat av Moreagain Vis innlegg
Jeg ser at denne Marius Jørgenrud spekulerer i om brukeren Pyro Anders her på forumet er den terrorsiktede Breivik. Dette tviler jeg sterkt på at er tilfellet, da denne brukeren i 2005 opprettet en tråd om aldersgrense på kjøp av alkohol i Thailand. Breivik var da 26 år gammel. Ser ikke hvorfor en 26 år gammel person skulle ha interesse av å opprette en slik tråd. Dårlig og spekulativ journalistikk mao.
Vis hele sitatet...
Hehe, det var visst ikke bare du som stusset på dette.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Norsk Freakforum var nevnt i Dagens Næringsliv i dag: http://dl.dropbox.com/u/22641/IMG_0003.JPG
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Skyfex Vis innlegg
Norsk Freakforum var nevnt i Dagens Næringsliv i dag: http://dl.dropbox.com/u/22641/IMG_0003.JPG
Vis hele sitatet...
MTP. at vi har posert i New York Times, og dei fleste andre aviser som abbonerer på Reuters så...
Med tanke på hvor bra nFF's admins og moderatorer har håndtert alt dette rundt terroren og ABB, så syns jeg media burde holde seg for god til å kritisere forumet akkurat nå.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Skyfex Vis innlegg
Norsk Freakforum var nevnt i Dagens Næringsliv i dag: http://dl.dropbox.com/u/22641/IMG_0003.JPG
Vis hele sitatet...
Det er noe rart med teksten. Jeg må legge hodet på siden for å lese..
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://www.foxbusiness.com/technolog...eo-norway-tv2/

Kom over denne linken da jeg gikk gjennom en del sider om Breivik.

"Signed also by an AndrewBerwick, an English translation of the name Anders Breivik, was a manifest called "2083 - A European Declaration of Independence" on the site www.freak.no. The manifest is 1,500 page description on Breivik's background and political viewpoints."

Har prøvd å søke på forumet men fant ingenting om dette, så skyt meg om det er nevnt før, men her ser det jo ut til at freak har blitt nevnt i utenlandsk presse. Hvordan nettopp dette har blitt linket til freak aner jeg ikke, men litt morsomt.
Sitat av Xector Vis innlegg
http://www.foxbusiness.com/technolog...eo-norway-tv2/

Kom over denne linken da jeg gikk gjennom en del sider om Breivik.

"Signed also by an AndrewBerwick, an English translation of the name Anders Breivik, was a manifest called "2083 - A European Declaration of Independence" on the site www.freak.no. The manifest is 1,500 page description on Breivik's background and political viewpoints."

Har prøvd å søke på forumet men fant ingenting om dette, så skyt meg om det er nevnt før, men her ser det jo ut til at freak har blitt nevnt i utenlandsk presse. Hvordan nettopp dette har blitt linket til freak aner jeg ikke, men litt morsomt.
Vis hele sitatet...
Litt uheldig ordvalg vil jeg mene, det er ikke morsomt i det hele tatt med noe som kan forbinde Freak.no med ABB.
Jeg har nesten blitt avhengig av dette nettstedet, derfor velger jeg og bare tro det beste om freak.no fram til det motsatte er bevist.
freak.no har jo bare linked til manifested såvidt jeg vet?


On another note, nFF er HELLIG <3 (tillater meg og bruke en fjortissmiley akkurat på dette)
Sist endret av Bundy; 12. august 2011 kl. 02:54.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Bundy Vis innlegg
freak.no har jo bare linked til manifested såvidt jeg vet?


On another note, nFF er HELLIG <3 (tillater meg og bruke en fjortissmiley akkurat på dette)
Vis hele sitatet...
Hellig som i "gud", eller mente du herlig? :P
Fox News. Er man dum nok til å ta de seriøst er man dømt til uvitenhet uansett.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hellig som i "gud", eller mente du herlig? :P
Vis hele sitatet...
Ja takk, begge deler
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hellig som i "gud", eller mente du herlig? :P
Vis hele sitatet...
Hellig slik som i gud himself.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Ik...8-2595217.html

Freak er ikke direkte nevnt, men jeg tror nok at det er freak som menes under dette punktet

Sider hvor en deler erfaringer med narkotikabruk.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mangooz Vis innlegg
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Ik...8-2595217.html

Freak er ikke direkte nevnt, men jeg tror nok at det er freak som menes under dette punktet
Vis hele sitatet...
Nei, det menes om noen av de 1000 barna har hatt noen som helst erfaring med sider der man deler erfaringer med narkotikabruk.
Altså kan de ha besøkt slike sider/forum fra utlandet og fortsatt krysse av for "ja" på spørreundersøkelsen.

Freak er en norsk side de kan ha besøkt, men dette har ikke noe med Freak å gjøre. Det menes ikke indirekte Freak, slik som du foreslår.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av kaliber12 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Carrier Return? Hva vil skje med den brukeren nå?
Sitat av kaliber12 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Muligens litt ironisk med tanke på hva slags nettsted Anonymous har sitt utspring fra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Freak var var å se på NRK nettopp. Det var en sak som omhandet LH.
Sist endret av Spelly; 6. november 2011 kl. 20:09.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7863369

Litt om saken som nettop var i media.
Sist endret av Saint123; 6. november 2011 kl. 20:11.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vårt kjære forum ble nevnt i dagens eksemplar av Aftenposten. Ta en titt under artikkelen om ABB. Vi ble nevnt i sammenheng med import og bruk av kjemikalier, for de som lurer.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Vårt kjære forum ble nevnt i dagens eksemplar av Aftenposten. Ta en titt under artikkelen om ABB. Vi ble nevnt i sammenheng med import og bruk av kjemikalier, for de som lurer.
Vis hele sitatet...
Mad hating her da.

Har du noe tilgang til en scanner, som du kan laste opp her med?
Sitat av Glenni Vis innlegg
Mad hating her da.

Har du noe tilgang til en scanner, som du kan laste opp her med?
Vis hele sitatet...
Har scanner, men den er aldri blitt brukt...
Håper det er noen andre som kan fikse det da. Jeg er bare budbringer...

Edit: Kan sitere dem ordrett da, legger til om en liten stund, stay tuned
Sist endret av Bl4derunner; 26. november 2011 kl. 17:43.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Mobilkamera og helt OK lys funker da nå til dags?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Mobilkamera og helt OK lys funker da nå til dags?
Vis hele sitatet...
...Så har det seg sånn at jeg sitter på mobilen, og ikke har pc nå. Men uansett: Aftenposten - nyheter - side 12:

"PST har hatt samtaler med en rekke personer som har drevet tilsvarende import av kjemikalier.

Informasjonssjef Martin Bernsen i PST bekreftet at sikkerhetspolitiet har arbeidet seg gjennom navnelisten de fikk av Toll og avgiftsdirektoratet som en del av antiterroraksjonen Global Shield.

-Alle på listen er blitt kontaktet, sier Bernsen. ABB var én av de på listen.

BT har identifisert 24 brukernavn på nettsiden Norsk Freakforum som har skrevet innlegg om at de enten har snakket med eller hatt besøk av PST etter 22. juli.

Nettsiden har et eget diskusjonsforum for folk som er interessert i hjemmelagde raketter og bomber.
"

Høres ut som om vi er Talibanspirer alle sammen...
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
...Så har det seg sånn at jeg sitter på mobilen, og ikke har pc nå. Men uansett: Aftenposten - nyheter - side 12:

"PST har hatt samtaler med en rekke personer som har drevet tilsvarende import av kjemikalier.

Informasjonssjef Martin Bernsen i PST bekreftet at sikkerhetspolitiet har arbeidet seg gjennom navnelisten de fikk av Toll og avgiftsdirektoratet som en del av antiterroraksjonen Global Shield.

-Alle på listen er blitt kontaktet, sier Bernsen. ABB var én av de på listen.

BT har identifisert 24 brukernavn på nettsiden Norsk Freakforum som har skrevet innlegg om at de enten har snakket med eller hatt besøk av PST etter 22. juli.

Nettsiden har et eget diskusjonsforum for folk som er interessert i hjemmelagde raketter og bomber.
"

Høres ut som om vi er Talibanspirer alle sammen...
Vis hele sitatet...
Walla man.

Syns at hvis staten skal være så hissig, så bør de legge opp til lovlighet rundt organisert hobby pyroteknikk.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Syns at hvis staten skal være så hissig, så bør de legge opp til lovlighet rundt organisert hobby pyroteknikk.
Vis hele sitatet...
Joda, men hvordan skulle det gjennomføres?

Denne diskusjonen synes jeg forøverig vi skulle lage en tråd om i riktig underforum, for å diskutere videre der. Hvis noen hadde gidder det, så er det knall!
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/S...s-2616115.html

"Sprengstoffentusiaster" Jaja...

Nå får vel PST ennå mer kritikk for at vi også har fått beholde kjemikaliene..

Ellers er det også morsomt at de kaller pyromaniac sine kjemikalier for sprengstoffingredienser. Isåfall har jeg ganske mange sprengstoffingredienser både i kjøkkenskapet, og under kulegrillen.
Sist endret av legalize_it; 26. november 2011 kl. 18:41.
sant. Burde nesten være som pistolklubb. Regulert og oversiktlig.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/S...s-2616115.html

"Sprengstoffentusiaster" Jaja...

Nå får vel PST ennå mer kritikk for at vi også har fått beholde kjemikaliene..

Ellers er det også morsomt at de kaller pyromaniac sine kjemikalier for sprengstoffingredienser. Isåfall har jeg ganske mange sprengstoffingredienser både i kjøkkenskapet, og under kulegrillen.
Vis hele sitatet...
Ikke glem badet, hårfarging og såpe...

At de ikke visste om dette før etter 22.juli vil jeg si er bullcrap, de har nok fulgt med lenge på hva som skjer her og ellers på nettet. Tilvirkning av "sprengstoff" og fyrverkeri er ulovlig ja, men noen folk vil alltids ha en pirrende nysgjerrighet og det kommer det ikke til å bli slutt på det.

Ulovlig produksjon av slikt vil det alltid være, når folk ikke får satt ut lystene sine på andre måter så... Om det dog kommer til å være like synlig fremover tviler jeg på Men husk ytringsfrihet, og at alt vi gjør/diskuterer her inne er på et teoretisk nivå ^^
http://www.finnmarken.no/lokale_nyhe...cle5827212.ece Freakforum i min lokalavis.

http://freak.no/forum/showthread.php...e+straff%3F%3F tråden som er nevnt.

og http://www.finnmarken.no/lokale_nyhe...cle5826491.ece om hendelsen
Sist endret av mo3; 29. november 2011 kl. 16:45.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sorry ass, men jeg måtte flire

Sitat av legalize_it Vis innlegg
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/S...s-2616115.html

"Sprengstoffentusiaster" Jaja...

Nå får vel PST ennå mer kritikk for at vi også har fått beholde kjemikaliene..

Ellers er det også morsomt at de kaller pyromaniac sine kjemikalier for sprengstoffingredienser. Isåfall har jeg ganske mange sprengstoffingredienser både i kjøkkenskapet, og under kulegrillen.
Vis hele sitatet...
Er helt sykt hvilket samfunn vi lever i.... Kjør på.... Jeg synes det er bra vi kan "touchè" dem når de skal være så forbaska pripne...
Håper at nff bistår politiet med eventuell utlevering av ip, slik at idioten blir tatt.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
"Forsvarer Geir Lippestad mener Fjordman og hans likesinnede på nettet må ta ansvar for at en gal mann gikk til angrep 22. juli." Artikkelen

Det knyttes ikke direkte til nFF men nettforum generelt. Dette har jo ikke rot i virkeligheten, skal man ikke kunne utrykke sine meninger i frykt for at en person synes det du sa var så genialt at personen massakrerer en masse folk?
Sitat av echuz Vis innlegg
"Forsvarer Geir Lippestad mener Fjordman og hans likesinnede på nettet må ta ansvar for at en gal mann gikk til angrep 22. juli." Artikkelen

Det knyttes ikke direkte til nFF men nettforum generelt. Dette har jo ikke rot i virkeligheten, skal man ikke kunne utrykke sine meninger i frykt for at en person synes det du sa var så genialt at personen massakrerer en masse folk?
Vis hele sitatet...
Det spørs hva man sier og hvordan man sier det. Hvis en gruppe mennesker over lang tid feks sier at "Noen bør ta affære og stoppe denne muslimske invasjonen ved å bruke alle tilgjengelige midler mot politikerquislingene i AUF" så mener jeg disse må ta deler av ansvaret for 22/7. De har ikke skyld i hva som skjedde, men de må definitivt ta deler av ansvaret.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det spørs hva man sier og hvordan man sier det. Hvis en gruppe mennesker over lang tid feks sier at "Noen bør ta affære og stoppe denne muslimske invasjonen ved å bruke alle tilgjengelige midler mot politikerquislingene i AUF" så mener jeg disse må ta deler av ansvaret for 22/7. De har ikke skyld i hva som skjedde, men de må definitivt ta deler av ansvaret.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at disse må ta et moralsk ansvar. Et juridisk ansvar ser jeg dog ikke at det kan være grunnlag for å tillegge folk som skriver slikt, hverken på nett eller andre steder.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg er enig i at disse må ta et moralsk ansvar. Et juridisk ansvar ser jeg dog ikke at det kan være grunnlag for å tillegge folk som skriver slikt, hverken på nett eller andre steder.
Vis hele sitatet...
Enig. Det var det jeg egentlig mente.