Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 620
har tatt 2mg xans og røyka to 1er js også 2 shots med 20% har vært edru i snart 4mnd fra alt, noen har noen ide på hva slags effekt jeg får nå hvis jeg tar 3xans til???
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å chille totalt i blackout, potensielt ha sykt kleine samtaler og chatter med folk du ikke har snakka med på ti år og egentlig ikke vil snakke med hææællljæææ på ræ åssen går det bro med Per fra 7klassen din , dyp anger i overimorra når du våkner av å ha pissa i senga. Eller hvis du drister deg ut av leiligheten kan det hende du stjæler noe meningsløst på kiosken foran alle, bråker med en random person og havner på glattcelle. Du er rusa i et par dager og familie og venner vil høre det på deg.
Det du allerede har tatt er mer enn nok. Du dauer ikke av å ta 3 xanax til, men det er en dårlig ide og om du har enda mer enn de tre liggende så kommer du til å glemme at du har tatt de tre og ta tre til og bli helt på trynet. Ikke på en god måte men hey jeg hadde ikke klart å stoppe meg sjæl, derfor kan jeg aldri ete piller mer.
Trådstarter
4 1
neinei vet jeg ikke dauer, neimen d r bra det var effekten jeg var ute etter

men det ordnær sæ så, jwli nice med litt xan her og der igjem, ingwnting dårlig skjer nok
Sist endret av emzobenzo; 20. januar 2024 kl. 23:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av emzobenzo Vis innlegg
men det ordnær sæ så, jwli nice med litt xan her og der igjem, ingwnting dårlig skjer nok
Vis hele sitatet...
Haha du tok dem skjønner jeg! Fred være med deg xD
Trådstarter
4 1
takk bro
Det hadde vært mye lurere å la være og heller ta en halv om gangen utover kvelden istedenfor 3 på en gang man skjønner ikke hvor ruda man blir og dermed er det ikke så digg
Trådstarter
4 1
gikk veldiii greit, bare lurte egt siden jeg hadde vært edru så lenge, men det gikk som d alltid gikk helt supeeeertttt