Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1451
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei fantastiske folk her på freak. Jeg er påbegynt rustesting på legekontor for å prøve å få førerretten tilbake. Imidlertid er det minst seks uker til jeg er ren, da forbrenninga mi er så sinnssykt lav at thcen sitter i 12 uker hos meg. Jeg var i dag, stappa ei flaske opp i høna og satt der og kløna med å skru opp korka mens dama satt og nistirra på meg og høna mi.. det gikk på et vis, men den skruinga på korka av og på vil ikke fungere på noen som er litt eldre og mindre sjenert enn hun jenta jeg møtte idag. Har dere noen praktiske råd til hvordan jeg kan gjennomføre dette på en annen måte/forbedre opplegget? Har prøvd å teste med gladpack, men den sklir jo av når den blir våt. Og ja, jeg skal definitivt aldri ruse meg igjen på denne måten, trodde jeg skulle få hjerteinfarkt av alt adrenalinet jeg fikk idag.
Hilsen idiot
Eksen min brukte søvfolie festet med strikk på en liten flaske. Punkterte sølvfolien med en skarp negl når hun skulle ta prøve. Ganske smart egentlig.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva burde jeg gjøre hvis jeg absolutt ikke ønsker at folk skal ruse seg i trafikken?

Kan du ikke bare bli clean hvis du skal ha førerretten tilbake?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, absolutt! Jeg klarer aldri gå gjennom dette igjen, og har virkelig lært.
Jeg har ikke hatt noe inntak på snart syv uker, men prøvene på thc er enda positive på strips hjemme.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, absolutt! Jeg klarer aldri gå gjennom dette igjen, og har virkelig lært.
Jeg har ikke hatt noe inntak på snart syv uker, men prøvene på thc er enda positive på strips hjemme.
Vis hele sitatet...
Du vet at man ser konkrete verdier på labprøver? Så dette hadde ikke vært noe problem hvis du hadde vært ærlig med legen din, da verdiene blir mindre og mindre, noe som beviser at du ikke har hatt et nytt inntak. Men men, det toget har gått nå.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Joda jeg vet det. Men når prøvene er positive etter seks uker og vil være det i seks uker til, vil legen forstå at bruken har vært kronisk, noe jeg tror vil være veldig negativt.
Trådstarter
Okei, ja jo, ser den. Send meg en PM
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjort
Pumpe med urin teipa til underarmen, lang stor genser for å dekke den til. Så holder du glasset i samme arm som du har pumpa på og øv hjemme på hvordan du kan få pressa ned stempelet så det der naturlig ut, som du bare holder deg på underarmen fordi du er stressa. Kanskje greiere med en større pumpe så du kan holde/pumpe litt lang opp på armen, mot albueleddet.
Sist endret av Frkødelagt; 17. januar 2024 kl. 22:44.
Litt forskjell siden duer jente men selv brukte jeg denne måten:

Stor sprøyte 60ml med slange som akkurat var passe til å vri på tuten av sprøyta. hadde sprøyta i buksekanten sånn at jeg kunne trykke med tommelen og da rant urinen gjennom røret som jeg hadde lagt frem til underbuksa og ned i koppen. de satt på den ene siden sånn at jeg kunne skjule slangen med hånden på en måte. jeg brukte to lommevarmere teipet fast til sprøyta som jeg aktiverte 20 min før pluss syntetisk urin det funka fett
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tror den ideen med sølvfolien er den beste sålangt, siden jeg får streng beskjed om å ta opp genserarmene og bruke hansker. Dette skal jeg finpusse, takk for gode ideer. Da er det bare 16 prøver igjen å fikse.. �� går dette bra skal jeg altså ikke røyke igjen før jeg flytter utenlands.
Trådstarter
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva slags flasker har du klart å få opp i dåsa? Åssen får du den til å bli der og ikke skli ut?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva slags flasker har du klart å få opp i dåsa? Åssen får du den til å bli der og ikke skli ut?
Vis hele sitatet...
Nå ække jeg TS, men; Flaske av typen «Liten» (Du trenger jo strengt talt ikke 1.5 liter på pissings) og sist men ikke minst; muskler.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner «liten» flaske, men hva slags, hvor kjøper jeg en som får plass i dåsa? Får ikke inn en halvlitersflasker heller liksom
Kanskje vi kan lage en egen tråd som handler bare om urinprøver. Begynner å bli veldig mye av dette..
Det beste er om du kjøper en slik, ellers går det sikkert an å mekke til noe lignende hjemme

https://shady.no/produkt/diverse/tes...set-2-0-girls/
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjøp en liten reisestørrelseflaske, evnt noe lignende. Gå etter 50 ml, de fleste ber om såppass. Sølvpapir med strikk over +gjengeteip var skikkelig gull!!
Det jeg gjorde var å urinere litt over 1 time før, så drikke minst 1 liter vann ca 1 time før testen, så når du skal ta det i koppen, så bruker du ikke det første eller den siste urinen, men det imellom, der det er minst konsentrasjon av THC.
Sitat av Opponent Vis innlegg
Kanskje vi kan lage en egen tråd som handler bare om urinprøver. Begynner å bli veldig mye av dette..
Vis hele sitatet...
Det hadde jo vært en jævlig bra idè...
Blodprøver og urintesting