Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1633
Hei på fredag knipset jeg for første gang, og nå på tirsdag har jeg fortsatt hangover. den er slik att jeg føler meg tung i hele kroppen, og når jeg snur meg henger liksom synet igjen. er det normalt att det henger igjen så lenge? tok blå rolex.

btw så er jeg veeeeldig sliten.
Venter du et par dager garanterer jeg at det går over.
De blå rolexene inneholder 2C-B og ketamin, så er ikke rart den visuelle delen kan henge litt igjen.

Ingenting å bekymre seg over
Det er jo ikke normalt at synet "henger igjen" 4 dager etter inntak av 2C-B eller ketamin. Synes det høres heller merkelig ut..
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er jo ikke normalt at synet "henger igjen" 4 dager etter inntak av 2C-B eller ketamin. Synes det høres heller merkelig ut..
Vis hele sitatet...
Om det er hans første møte med psykedeliske stoffer så kan det vel hende at han bare har blitt mer klar over de synsforstyllelsene som vi vanligvis har, fordi de blir så mye forsterket på tur. Er ikke kjempeuvanlig å ha milde "tracers" eller liknende i edru tilstand.
Godt mulig det ulldott.
Vil anbefale at du heller tar noe du kan helt 100% sikkert kan garantere innholdet på (dvs ikke knips) og lese deg godt opp til det på forhånd. Litt tryggere å vite hva det er og effekten av det du putter i deg og da slipper du mye usikkerhet .

Det du nevner bortsett fra synsforstyrrelsene er også noe jeg har merket oppmot 4 dager etter en skikkelig 2-dagers fyllekule på firmaturen. Da var jeg helt gåen i kroppen langt uti uka etterpå og var surrete i hodet. Jeg pleier vanligvis ikke å ha hangovers etter alkohol, men det er også veldig individuellt. Hvis du drakk alkohol i tillegg altså .
Sist endret av ChrisThePsyko; 28. april 2009 kl. 21:10. Grunn: La til noe mer
De rollexene(uansett farge) og mitsuene som er nå er ihvertfall ikke MDMA, om det er 2c-b er heller ikke hovedbestandelen. Jeg ville vært forsiktige, de har gitt meg en hodepine som ikke ligner grisen, fått meg til å fryse.
Og andre ting MDMA aldri har gjort, jeg har til sammen spist et tyvetalls av de knipsene her. Og vil ikke anbefale dem for de som er ute etter MDMA.

Edit: Da jeg fikk utrolig sterk hodepine av noen av de knipsene her, husker ikke om det var mitsubishi eller rollexene.
Mistenker jeg sterkt at de kan inneholde dette stoffet her.
http://en.wikipedia.org/wiki/1-(3-Ch...nyl)piperazine
Sist endret av InTrance; 1. mai 2009 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
14 2
okei takk for svar, gikk bedre nå i slutten av uka men så var jeg på tryvann og tok helt av igjen så da ble det samme gammle hahah
knipset for første gang, det er som denne sangen YouTube - Ylvis - Kjempeform sangen