Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 8005
Sitat av snowflakez
nå er hele pointet med å hyge å kose seg med en god joint.
Vis hele sitatet...
Thats what it's all about. Har for mange kompiser som virkelig misbruker hasj, røyker konstant, hele tiden, på skolen, arbeid, når de kommer hjem, på morgenen, når de skal legge seg..

Det er misbruk. Hvorfor er det så få som faktisk bare kan hygge seg med en joint eller to?
Tror jeg leste en plass at du må innta rundt 1,5 KG hasj av grei kvalitet før du overdoserer. Lykke til med det. :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
hehe jeg får over doser all the time. eida. noen ganger. men dette er selvfølgelig bare "overdoser" fordi jeg dør jo ei, men blir liksom altfor fucka. blir "åndsvak" furten og jævlig, no fun
Denne reddet dagen, fra å være en grå dag ble det plutselig solskinn... Takk for at du ga meg denne latteren!

jeg kjenner en kar som døde av 50 gram i brownies, så det er FULT mulig og dø av det!!!
Vis hele sitatet...