Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 8007
Eh.. er det trygt og sånt?
høy puls, småskjelven..
Hvis du klarer overdose på hasj er du flink. :P

Men, du ender nok opp som du gjorde under TG, kav skakk.
Hvordan skal du klare 2.5g hasj på 5 trekk?

Offtopic: Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt sånn erlendmeyer-kolbe i Bergen?

Sannsynligvis er det verste som kan skje er at du får fæle halliser eller noe...og bli kvalm... tror jeg...
haha ja. Du blir nok dritskakk. Det verste som har skjedd meg er at jeg blir ganske forvirra, og jeg har spydd på høyere doser. Men det er ingenting å bekymre seg for. Blir det for ille kan en kopp kaffe gjøre at det klarer litt opp.
herregud... hvordan greide du det? brukte du bong?
er bare og rulle en kraftig joint det.. ^_^
det går nok bra, men du må regne med litt spy

Snakker av erfaring:P
Spy og røyke, kjenner til den ja

Men mest utsatt for å spy er du hvis du er dritings
Sitat av pecus
Hvordan skal du klare 2.5g hasj på 5 trekk?

Offtopic: Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt sånn erlendmeyer-kolbe i Bergen?

Sannsynligvis er det verste som kan skje er at du får fæle halliser eller noe...og bli kvalm... tror jeg...
Vis hele sitatet...
Snakke med en eller annen som går på skole om de gidd å fikse deg en slik.
Ellers vet jeg ikke om noen butikker som har kjemiutstyr.
Hehe, var ikke noe problem. Gjørmemekk med bøtte (2L)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av pecus
Offtopic: Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt sånn erlendmeyer-kolbe i Bergen?
Vis hele sitatet...
Litt googling var alt som skulle til . http://kptnaturfag.no/shop/12261
Røyket 1,5g. før jeg rakk å få effekt. Trippet... Bad-trip størsteparten av tiden, men var ruset selv morningen etter(verden var på en måte som om den var laget av gummi/plastikkbobler. Rart) Røyk 0,25 eller 0,5g. av gangen er vel mitt råd... Ta det heller i flere joints/stump den og tenn på igjen.
Ca 20g. er dødelig dose for en uerfaren bruker. Bøtte og 1 1/2l flaske kan kollapse lungene. Mengder fra 3g og oppover anbefaler jeg enten i te eller helst pannekaker.
Sitat av M8yN8
Ca 20g. er dødelig dose for en uerfaren bruker. Bøtte og 1 1/2l flaske kan kollapse lungene. Mengder fra 3g og oppover anbefaler jeg enten i te eller helst pannekaker.
Vis hele sitatet...
Kilde på det om 20 gram? Så vidt jeg vet har ingen død av hasj alene!

Hvordan går det med deg NoHope?
Det med at 20 gram er dødelig dose er bare tull. Den teoretiske dødelige grensen er mye mer en en person i praksis klarer å få i seg. Jeg orker ikke finne kilder nå, men dette har vært oppe i flere tråder før.

Men altså, å røyke 2,5 gram alene på en gang er jo ikke så mye vits i da. Sløs kalles det. Husk: "If you smoke weed when you are high, you don't get more high. You just have less weed", eller noe i den duren.
Hehe, jeg overlevde Ingen lungekollaps og alt bare velstand.

Jeg er enig med w00p at det kalles sløs, men det var verdt det. Etter intensiv hverdagsrøyking så har jeg blitt mer og mer.. "herdet".. og 2.5g hjalp mye.. opplevde noe som var lik 2.gangs rusen. Den man fikk FØRST,når man ble helt loka
Det var EN som fikk overdose nylig, men politifolka sa at det var ekstremt vanskelig aa faa i seg saa stor dose uten aa drikke thcolje

1,5grammern var forresten min andregangsrus
Men det er jo forskjell på å ta overdose og å faktisk dø.. Så det går vel ann å ta en overdose med hasj, men du kan ikke dø av overdosen..
Erowid sier at LD50 for rotter er 42 mg/kg for rotter. Dette er ved innhalasjon.
Så hvis vi regner en 80kg's person da. Så må man ha 3360mg med ren thc i blodet.. Du skal røyke/spise utrolig mye for å klare det..

Eneste måten å få OD på THC er vel som de sier, olje som inneholder over 50% THC..
Ville en ikke dødd av kullos forgiftning før en fikk i seg de dosene thc?
.. Om man hadde klart å holde seg våken, InTrance. Med mindre man drikker THColje så er vel sjansen for overdose utrolig liten.
Tror vel gjerne man svimer/sovner av før man eventuelt klarer å DØ av thc..
Å beregne hvor mye et menneske tåler før de får overdose er vel mer eller mindre umulig med tanke på kvaliteten på hasjen som selges i Norge.. Det er for varierende for at man skulle kunne regne ut noe slikt..
Det er vel overdose hvis man svimer av!
hvor får du egentlig kjøpt sånn olje? eller er det bare å lage det selv?
Mekke selv, eller ta turen til amster, kan vel få tak i noe der hvis du er heldig. Tipper prisen er ganske rå though..
3360 mg er jo endel, men det er alikevel ikke mer enn 3,36 gram... så hvis du drikker thc-olje, så skal det plutselig ikke så mye til alikevel.
Hvis du drikker 10 gram THC-olje som du vet det er 50% THC i så er du ikke så lur er du vel?

Blir samme prinsippet som å sette 1 gram Heroin det.

Komplett idioti.
Sitat av Laurentius
Kilde på det om 20 gram? Så vidt jeg vet har ingen død av hasj alene!

Hvordan går det med deg NoHope?
Vis hele sitatet...

Ikke akkurat en kilde på det med 20g men på at det er registrert dødsfall pga cannabisforgiftning Døde av hasjforgiftning
og måtte selv spise 15-17g under en arrestasjon og den første uka i varetekten var 99% soving og 1% spising. Har røykt i 27 år og kjenner ingen som har dødd av en slik forgiftning og er vel ikke så redd for å få det selv heller.
vil det si at det blir det samme i storbritania, som i nederland?
Sitat av M8yN8
og måtte selv spise 15-17g under en arrestasjon og den første uka i varetekten var 99% soving og 1% spising.
Vis hele sitatet...
Lol! Kan du fortelle mer om det? Høres helt sjukt ut...
øhm.. ettersom du spør så regner jeg med at du ikke har røyka såpass før.. og hvis du røyka 2.5g på bøtta og høy puls, småskjelven var det du fikk.. høres ut som noe hustler shit.. mitt forslag til deg.. prøv å finn eg noe ordentlig hasj.. og bare slapp av det er ikke farlig.. tobakken du mekker med dreper deg lenge før hasjen gjør
Sitat av M8yN8
Ikke akkurat en kilde på det med 20g men på at det er registrert dødsfall pga cannabisforgiftning Døde av hasjforgiftning
og måtte selv spise 15-17g under en arrestasjon og den første uka i varetekten var 99% soving og 1% spising. Har røykt i 27 år og kjenner ingen som har dødd av en slik forgiftning og er vel ikke så redd for å få det selv heller.
Vis hele sitatet...
Sikkert bare noe anti-propaganda.. skal man se på det som tidligere har blir sagt at var sant om hasj så er ikke det akkurat til å stole på:P
Men faen.. står at han fyren her røyka kun jointer.. opptil 6 om dagen.. har mætti kompisser som røyker 7-10 g om dagen og det er på bong:P de har også drivi på i mange år og bongen er vesentlig værre for helsa di en jointer:S dette stinker bullshit.. før så sa de at man ble gal av å røyke og det var ikke måte på..

men hvis dette er det første dødsfalle direkte knytta til hasj, og det skremmer dere så vil jeg minne på at det dør mætt'nsækk med folk årlig p.g.a. alkohol..

Sitat av pecus
Det er vel overdose hvis man svimer av!
hvor får du egentlig kjøpt sånn olje? eller er det bare å lage det selv?
Vis hele sitatet...
du kan skvise det ut av hasjen din.. men da må du gjerne ha litt.. sånn olje får du kjøpt av dealere rundt om kring.. men er dyrt.. en dråpe på en sigarett er alt du trenger hvis shitten holder mål

Sitat av InTrance
Ville en ikke dødd av kullos forgiftning før en fikk i seg de dosene thc?
Vis hele sitatet...
høres mer sansynlig ut
øhm.. ettersom du spør så regner jeg med at du ikke har røyka såpass før.. og hvis du røyka 2.5g på bøtta og høy puls, småskjelven var det du fikk.. høres ut som noe hustler shit.. mitt forslag til deg.. prøv å finn eg noe ordentlig hasj.. og bare slapp av det er ikke farlig.. tobakken du mekker med dreper deg lenge før hasjen gjør
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Nordland, så selvfølgelig er det piss jeg får tak i
Men grunnen til at jeg lurte, var egentlig at jeg har skjeldent opplevd å ha en så "følbar" puls. kan være at jeg var så fjern at jeg kunne føle pulsen min i hele kroppen. Men det var en litt.. skummel opplevelse iom. at jeg aldri har kjent det så godt før.
Sitat av nohope
.. Om man hadde klart å holde seg våken, InTrance. Med mindre man drikker THColje så er vel sjansen for overdose utrolig liten.
Tror vel gjerne man svimer/sovner av før man eventuelt klarer å DØ av thc..
Å beregne hvor mye et menneske tåler før de får overdose er vel mer eller mindre umulig med tanke på kvaliteten på hasjen som selges i Norge.. Det er for varierende for at man skulle kunne regne ut noe slikt..
Vis hele sitatet...
Jeg er fremdeles av den troen at en ikke kan dø av cannabis..
Da det ikke finnes noen særlig gifitge komponenter i det
Er nok ikke skummelt.. du var bare skakk
▼ ... noen måneder senere ... ▼
tror nok du slokna før du har fått i deg så mye hehe:P
Her har du svaret! Enten kan du røyke på 10liters bøtta med 1,5liters flaske eller så kan du rett og slett lage deg en liten hasj kake

Noen sa her at du kunne mekke deg en joint med 2.5 gram i??? Lykke til.. Skulle du klare å dra den jointen på fem trekk da skal du faen meg være flink til å paffe joint.
beklager for å spør, men man kan oppnå en rus av hasjolje?
Ja, oljen som det prates om her inneholder jo THC. THC er det som gjør deg skakk i hasj, så, ja.
bjerkereimruler: Ikke prøv å drikke en hel flaske "Hamp-Omega" eller noe!
Hvis du finne rdet i en butikk i Norge, så inneholder det høyst sansynelig ikke
nevneverdige mengder THC og er derfor ubrukelig som rusmiddel.

Godt for hjerte, ledd, hud og imunforsvar though...
Hm, 3360mg THC.. Altså ca. 3,35 gram THC. Det er vanligvis mellom 10 og 20 prosent THC i hasj (litt mer i de veldig gode typene), altså trenger man minst 15 gram ren hasj for å få i seg dødelig mengde THC.

Hvis man har hasj med si 10-15 % hasj vil man besvime lenge før man har nådd den dødelige dosen. Jeg har selv vært med på å røyke 25 gram hasj på kort tid (fordelt på to personer), men dette var såkalt "pøkk" og inneholdt svært lite THC. Fikk litt vondt i hodet.

Jau, slutter meg til oljekoret.. Jeg tror også det er den eneste muligheten.

edit: oops, sorry, så ikke at tråden hadde to sider... Så nå har jeg sikkert kommet med noe helt urelevant.
hihi, "pøkk"/puck er noe piss. Veeeeldig mye av det her i området for tiden.

Men jeg fikk lære av noen super-hasj-folk at man kan behandle pucken på en spesiell måte for å få mest mulig rus ut av det..
Google it
Jau.. Har ikke tid til å google så mye nå, men søkte på et par varianter av puck og hashish uten å finne noe.. Får prøve igjen i morra når jeg har bedre tid... Uten at det vil hjelpe meg, siden jeg slutta å handle av folk jeg kunne risikere å få puck av for lenge siden..

forresten, " hasj med si 10-15 % THC" skulle det stå
jeg kjenner en kar som døde av 50 gram i brownies, så det er FULT mulig og dø av det!!!
Sitat av robino
jeg kjenner en kar som døde av 50 gram i brownies, så det er FULT mulig og dø av det!!!
Vis hele sitatet...

Håper du kan dokumentere hva du sier for hittil har ingen dødd påbevisst av cannabis.. men uansett.. skulle du blande 50g i en brownies er du rett og slett DUM! det kan IKKE gå ann om brownien er mega
ikke spør meg hvordan han fikk det til, han rakk ikke brife til meg om det. det stod i budstika en gang.
Jeg avskriver dette som tull, helt til du kan vise til en mer pålitelig kilde.
Som MysterialPhysco sier, det finnes ingen dokumenterte dødsfall som
kun skyldes cannabis.
Pure bullshit 12345678910
Sitat av robino
jeg kjenner en kar som døde av 50 gram i brownies, så det er FULT mulig og dø av det!!!
Vis hele sitatet...
Du kjenner en som er død? Hehehe et spøkelse mener du?
Sitat av nohope
Eh.. er det trygt og sånt?
høy puls, småskjelven..
Vis hele sitatet...

har ikke lest all postene, siden det var mye offtopic og bais, så vet ikke om noen har foreslått dette:

Høres mest ut som nikotinsjokk.. mekka tobakkstrekk? :P
Hehe, neppe. Jeg tror det var 5 gram på 1.5 sigarett(er), fordelt på to personer.
hvorfor så få som bryr seg om lungene? den ene lungen min kollapsa en gang, ikke av røyking riktignok, men det var kjipt nok til at jeg ikke er keen på å teste om det kan skje når man røyker. husk at særlig pot utvider seg, jeg er mad forsiktig med å holde inne heftige trekk.
forhørte meg litt om cannabisolje sist jeg var i amster, på dampkring (som cirka har like stort utvalg som alle de andre coffeeshopene det er verdt å besøke tilsammen) ville de ikke selge det fordi det vistnok var fullt av giftstoffer, og det virka ikke som om det var så lett å oppdrive andre steder heller.
jaja, jeg digga også bøtter og trekkspill i gamle dager. nå er hele pointet med å hyge å kose seg med en god joint.