Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 815
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann freaks! Så nå har en kompis av meg fått in Griffin 2-CB 25mg. Har erfaring med sopp og ecstasy? noen tips til denne første gangen? Fint og røyke på det?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Btw skal ta oralt og er 195cm og 90kg.
Det er veldig enkelt å kontrollere, vil nesten ikke kalle det psykedelisk da det så og si kun er visuelt. Et greit stoff, men uansett hva du gjør så ikke snort det
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjalu!!Får ikke tak på sånt lenger
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjalu!!Får ikke tak på sånt lenger
Vis hele sitatet...
Det var en tid jeg fikk tak i 2c-b til 50 kroner per gram. Hvor mye får et gram for nå? 7k? Helt latterlig da vi også bestilte en så og si klin lik RC versjon i kanskje 2011, og betalte virkelig ingenting, tror vi måtte ut med 30 kr for 10 gram. Nesten bedre enn bitcoin det der
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det var en tid jeg fikk tak i 2c-b til 50 kroner per gram. Hvor mye får et gram for nå? 7k? Helt latterlig da vi også bestilte en så og si klin lik RC versjon i kanskje 2011, og betalte virkelig ingenting, tror vi måtte ut med 30 kr for 10 gram. Nesten bedre enn bitcoin det der
Vis hele sitatet...
Det var en magisk tid der man kunne bestille en del RC stoff som shulgin sto bak sånn ca 2000-2005. Jeg bestillte 2C-I rett fra clearweb og fikk det i posten, da stoffene var ukjente for de fleste myndigheter.

Men hva mener du med "klin lik RC versjon"? 2C-B er et av de originale Research chemicals, et fenetylamin analog. Det er stoff nr 20 som Alexander shulgin lagde med utganspunkt i meskalin: https://erowid.org/library/books_onl...ihkal020.shtml

Enten er det 2C-B eller så er det ikke 2C-B
2-cb hadde jeg ekstremt mye gøy med. Inntil jeg overdrev med mdma i tillegg og fikk et skikkelig spark i ræva. Ikke tatt det siden, sikkert 4 år siden 5-6 år siden nå.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det var en magisk tid der man kunne bestille en del RC stoff som shulgin sto bak sånn ca 2000-2005. Jeg bestillte 2C-I rett fra clearweb og fikk det i posten, da stoffene var ukjente for de fleste myndigheter.

Men hva mener du med "klin lik RC versjon"? 2C-B er et av de originale Research chemicals, et fenetylamin analog. Det er stoff nr 20 som Alexander shulgin lagde med utganspunkt i meskalin: https://erowid.org/library/books_onl...ihkal020.shtml

Enten er det 2C-B eller så er det ikke 2C-B
Vis hele sitatet...
Det skal jeg si jeg ikke husker, men den var svært nær beslektet så enten en strukturell analog eller et derivat fra 2c-b. Jeg og resten av gutta klarte ikke å skille dem av effekt og "blind-test" husker du når 2c-b mistet sin RC status?

Jeg kommer også med en del fra denne tiden, når alt som i dag faller under derivat-loven kunne bestilles rett hjem, til tross for at det ble stoppet i tollen på Gardermoen. Gode tider uten bekymring
Sitat av noguhso Vis innlegg
Det skal jeg si jeg ikke husker, men den var svært nær beslektet så enten en strukturell analog eller et derivat fra 2c-b. Jeg og resten av gutta klarte ikke å skille dem av effekt og "blind-test" husker du når 2c-b mistet sin RC status?

Jeg kommer også med en del fra denne tiden, når alt som i dag faller under derivat-loven kunne bestilles rett hjem, til tross for at det ble stoppet i tollen på Gardermoen. Gode tider uten bekymring
Vis hele sitatet...
Kunne vært et av disse, det var endel analoger ute å gikk men endel av de hadde villt forskjellige virkninger.

Husk Research chemicals er ikke en offisiell status som håndteres av noe organisasjon/entitet. Det er en løs betegnelse brukt av folk for å beskrive at det er et relativt utestet og nytt stoff. Så det går ikke helt an å si når 2C-B "mistet" statusen som RC.

Det var en spinnvill tid ja, jeg klarte å få igjennom salvia, DMT holdig bark, peyote kaktus, 2C-I, 2C-B, 2C-E osv.. heldigvis virket det som om stoffene ikke kom på "gata". Ut i fra hva Nicotin skrev i den meth tråden sin så var det helt andre tilstander i Oslo.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det var en magisk tid der man kunne bestille en del RC stoff som shulgin sto bak sånn ca 2000-2005. Jeg bestillte 2C-I rett fra clearweb og fikk det i posten, da stoffene var ukjente for de fleste myndigheter.

Men hva mener du med "klin lik RC versjon"? 2C-B er et av de originale Research chemicals, et fenetylamin analog. Det er stoff nr 20 som Alexander shulgin lagde med utganspunkt i meskalin: https://erowid.org/library/books_onl...ihkal020.shtml

Enten er det 2C-B eller så er det ikke 2C-B
Vis hele sitatet...
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Kunne vært et av disse, det var endel analoger ute å gikk men endel av de hadde villt forskjellige virkninger.

Husk Research chemicals er ikke en offisiell status som håndteres av noe organisasjon/entitet. Det er en løs betegnelse brukt av folk for å beskrive at det er et relativt utestet og nytt stoff. Så det går ikke helt an å si når 2C-B "mistet" statusen som RC.

Det var en spinnvill tid ja, jeg klarte å få igjennom salvia, DMT holdig bark, peyote kaktus, 2C-I, 2C-B, 2C-E osv.. heldigvis virket det som om stoffene ikke kom på "gata". Ut i fra hva Nicotin skrev i den meth tråden sin så var det helt andre tilstander i Oslo.
Vis hele sitatet...
Ja det er helt sant, hvis du også ser det litt i perspektiv har ikke alt i sin tid vært og gått under betegnelsen "RC"? Alt av legemidler og da mener jeg ting som paracet til Levaxin eller selv amfetamin selvom disse stoffene er relativt gamle. De brukte helt sikkert en annen betegnelse selvom prinsippet er likt? Nå drar jeg dette fra selve luften men et nytt legemiddel/stoff/drug har vel denne betegnelsen i 23 år fremtil det blir godkjent? Usikker her, det må jeg legge til. Skulle du og jeg dannet et nytt molekyl av ukjent sort så tror jeg det automatisk ville havne som et RC er poenget
Sist endret av noguhso; 19. september 2023 kl. 18:03.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Ja det er helt sant, hvis du også ser det litt i perspektiv har ikke alt i sin tid vært og gått under betegnelsen "RC"? Alt av legemidler og da mener jeg ting som paracet til Levaxin eller selv amfetamin selvom disse stoffene er relativt gamle. De brukte helt sikkert en annen betegnelse selvom prinsippet er likt? Nå drar jeg dette fra selve luften men et nytt legemiddel/stoff/drug har vel denne betegnelsen i 23 år fremtil det blir godkjent? Usikker her, det må jeg legge til. Skulle du og jeg dannet et nytt molekyl av ukjent sort så tror jeg det automatisk ville havne som et RC er poenget
Vis hele sitatet...
Det oppsto som et begrep i visse kretser, Erowid bl.a. for å poengtere at dette var et relativt nytt stoff, at man ikke skulle anta at det var trygt.
Det var endel uvettig bruk av nye stoffer, f.els DOM/STP (2,5-Dimethoxy-4-methylamphetamine), et av de tidligere stoffene som Shulgin synteserte, ble plukket opp av Owsley Stanley og Tim Scully i 67' (de som sto bak omtrent all av psykoaktiv distribusjon på vestkysten i USA) og de distribuerte piller i 20mg styrke, som var 3 ganger så stor dose som shulgin selv eksperimenterte til.
Denne ene og alene hendelsen er kanskje hele opphavet til hysteriet med psykoaktive stoffer i den vestlige verden: Folk kom til akutten med et hav av merkelige symptomer og vrangforestillinger. Men alt dette ble attribuert til LSD, da det var syndebukken, folk flest hadde ikke anelser om fenetylaminer, tryptaminer og alle stoffene som eksisterer i disse gruppene til dags dato og langt mindre på 70-tallet.

Jeg må vel nevne begrepet "Designer drugs" som betyr noe som spesifikt er syntesert for å omgå eksisterende lovgivning. Her kommer qatinon-analoger og alt mulig annet rart inn: Her endrer man et atom eller mer på et stoff som er rusgivende, for å lage et nytt stoff med lik virkning eller bedre men som blir lovlig pga måten visse land skriver narkotikaloven. Det er her hele greia med derivatlovparagrafen kom inn, vår gamle lovgivning prøvde å definere hele grupper av kjemikalier som ulovlige, noe som tok endel tid å få juristene til å skjønne var helt tåpelig.

Research Chemical er teknisk sett noe alle medisiner og nye substanser heter, per ordboka, men i forskning så bruker de aldri begrepet, de sier heller den kjemiske formelen og har systemer som Chemical Abstract Systems Identifying number.
Sist endret av Expialidocious; 19. september 2023 kl. 18:39.