Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2578
Hei, jeg har fått tak i noen som er villig til å selge meg en dose 2-cb for 200 pris, har aldri prøvd noe annet enn cannabis og mdma.

Jeg har lyst til å prøve en mildere form for psykedelika før jeg bestemmer meg om jeg skal ta psilocybin eller LSD, og har hørt at 2-cb skal være nokså mildt iforhold.

Det jeg lurer på er om prisen for 1 dose høres riktig ut og om det er en god ide å kombinere min første 2-cb trip med en sterk og sativa dominant hasj (AK-47).
hvordan vil hasjen påvirke rusen iforhold til bare 2-cb?
Lettere å beregne pris om du sier hvor stor dosen er også Ville ikke røyket under opptur og peak siden dette er din første gang, men godt på vei ned kan litt cannabis piffe hallusinasjonene på 2-cb opp igjen. Vær forsiktig dog, dette er lett å overdosere på! Det stemmer at 2-cb er mildere på en måte, tankekjøret oppleves ikke like overveldende, men du kan få voldsomme visuals!

Vær også obs på at det finnes mange som selger falsk 2-cb, vær sikker på at du får tak i rent stoff (kanskje teste det?), og ikke noe annet dritt
Jeg har god erfaring med den komboen, og skal du prøve 2-cb for første gang ville jeg holdt meg unna røyken. Dette fordi 2-cb kan være intenst nok i seg selv og du vil mest sannsynlig ha nok å "henge fingrene i" med bare 2-cben.

Hvor mange mg er denne dosen? Du kan jo prøve å ta noen trekk når du er et stykke over peaken og kjenne litt på det
Hvertfall første gangen ville jeg venta til du har kommet godt ned og heller røyke om du sliter med å sove. 2c-b kan henge litt igjen i kroppen og holde deg fysisk stimulert mens det meste av godeffektene er over.

Greit å kjenne hvordan trippen utvikler seg med det alene.
Sist endret av Lyra; 16. september 2015 kl. 21:38.
Jeg syntes 200 kroner var vell mye for en dose.
Dette stoffet er meget billig å få tak i og jeg har aldri opplevd over 150 kroner for en dropp, og da sterk(25+mg)
Som førstegangsdose burde du ligge på rundt 15mg, selv dette som er lave dose kan oppleves som noe kraftig da min erfaring er at folk reagerer noe forskjellig på dette stoffet. Du skriver heller ikke planlagt inntakmetode? Anbefaler deg sterkt og svelge fremfor nasalt da dette er kjent som smertekongen i gata.

Ang blanding med cannabis har jeg personlig bare positivt og si om dette. Ta det på formen og prøv deg frem, kanskje la bøtta og og bongen ligge og hold deg til jointen (=
Takk for svar
Hadde jeg visst hvor stor dosen er skulle jeg ha sagt det:P men kjøper av noen som kjenner noen og har ikke fått oppgitt dette enda..
Regner med at den er på rundt 15 mg, høres dette riktig ut for 200? Er nok litt dyrere her i nord enn andre plasser:P
Velger å ta til meg rådene og vente med røykingen til jeg er over peaken iallefall.

Hva er vanlige (falsk 2-cb) stoffer, og er det noen kjennetegn jeg kan se etter for å finne ut om det er ekte vare? Får ikke tak i et test-kit til 2-cb innen fredag..

Sitat av Viking85 Vis innlegg
Jeg syntes 200 kroner var vell mye for en dose.
Dette stoffet er meget billig å få tak i og jeg har aldri opplevd over 150 kroner for en dropp, og da sterk(25+mg)
Som førstegangsdose burde du ligge på rundt 15mg, selv dette som er lave dose kan oppleves som noe kraftig da min erfaring er at folk reagerer noe forskjellig på dette stoffet. Du skriver heller ikke planlagt inntakmetode? Anbefaler deg sterkt og svelge fremfor nasalt da dette er kjent som smertekongen i gata.

Ang blanding med cannabis har jeg personlig bare positivt og si om dette. Ta det på formen og prøv deg frem, kanskje la bøtta og og bongen ligge og hold deg til jointen (=
Vis hele sitatet...
Av en eller annen grunn så jeg ikke kommentaren din før nå :P
Planlegger å droppe det da jeg har fått med meg at det skal være noe av et værste å ta nasalt slik som du sier.
Har tenkt å måle dosen for å være sikker på at den ikke er større enn 15 mg.
Her jeg bor er det meste av illegale rusmidler dyre grunnet lite marked, 2-cb er faktisk ganske sjeldent og var bare flaks at vi fikk tak i noen som hadde det.

La oss si at etter det har gått en times tid og jeg føler det er lite funk, er det da noen vits å fylle på med en mindre dose for å øke rusen?
Sist endret av soppgutten; 16. september 2015 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sørg også for at settingen er riktig, det er ikke gøy å trippe på 2-cb i en kjedelig leilighet med hvite vegger. Vær kreativ, og vurder naturen, hvis vær og sånt tillater det
Du veit at du får 1g 2c-b for 700kr på internett eller!!??
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Du veit at du får 1g 2c-b for 700kr på internett eller!!??
Vis hele sitatet...
Er ikke så keen på å ha adressen min å navnet mitt på en pakke med dop...

Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Sørg også for at settingen er riktig, det er ikke gøy å trippe på 2-cb i en kjedelig leilighet med hvite vegger. Vær kreativ, og vurder naturen, hvis vær og sånt tillater det
Vis hele sitatet...
Koselig tre loft i en gammel enebolig med gode venner og fin musikk burde være bra tror jeg :P
skal vente med å trippe i naturen til det blir varmt igjen
Sist endret av soppgutten; 16. september 2015 kl. 23:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
200kr er dyrt for en dose, men bor man der ingen kunne tro at nokon kunne bu, så er det vell ganske begrensa tilbud. Supply and demand og alt det der..
Skal sies at 1 dose kan være litt lite, anbefaler deg å kjøpe 2-3hits a 15mg så du kan fylle på hvis første hittet er litt weak
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
200kr er dyrt for en dose, men bor man der ingen kunne tro at nokon kunne bu, så er det vell ganske begrensa tilbud. Supply and demand og alt det der..
Skal sies at 1 dose kan være litt lite, anbefaler deg å kjøpe 2-3hits a 15mg så du kan fylle på hvis første hittet er litt weak
Vis hele sitatet...
Faen så dyrt da, 2 går vell.
Prut med karen, han tjener jo alt for grovt da x)
Sitat av soppgutten Vis innlegg
Faen så dyrt da, 2 går vell.
Vis hele sitatet...
Mange som synes at 15mg er mer enn nokk. Noen som liker å ta 60mg.

Akkurat som at noen liker 150ug med LSD, andre liker 450

Ikke noe å stresse over hvis det er første gang! Lykke till, og ja, naturen er vannvittig mye bedre enn vannis og xbox!
Jeg liker klarheten jeg får i hodet av feks 2c-b, og gidder konsekvent ikke ødelegge den med cannabis.
2-cb gir veldig individuelle virkninger, og jeg syns absolutt det ikke burde kombineres med noe som helst. merk: JEG syns. Hadde min skumleste opplevelse på 12mg 2-cb, og da hadde jeg brukt både 15mg og 25mg mange ganger før, av akkurat den samme varen (fra samme pose med pulver, til og med). Jævlig intense greier.

OM du skulle ha kombinert det med noe, ville jeg ha sagt at benzo hadde vært tingen. Er så skummelt at ting kan være så facka, og samtidig tenke normalt. Da er det nok greit med noe som gjør deg litt "flat".
Digital nomade
trippy's Avatar
Tror ikke det er lov til å diskutere pris her på forumet, men det var rimelig dyrt ja! Spar gresset til du begynner å komme ned etter min mening. 2C-B har ikke det samme intense tankekjøret som sopp og syre har, men hvis du tar nok så kan det så absolutt bli mindfuck og drøye visuals ja!
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
2-cb gir veldig individuelle virkninger, og jeg syns absolutt det ikke burde kombineres med noe som helst. merk: JEG syns. Hadde min skumleste opplevelse på 12mg 2-cb, og da hadde jeg brukt både 15mg og 25mg mange ganger før, av akkurat den samme varen (fra samme pose med pulver, til og med). Jævlig intense greier.

OM du skulle ha kombinert det med noe, ville jeg ha sagt at benzo hadde vært tingen. Er så skummelt at ting kan være så facka, og samtidig tenke normalt. Da er det nok greit med noe som gjør deg litt "flat".
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Jeg har av prinsippmessige grunner bestemt at jeg aldri skal røre benzo.
Synes cannabis ødelegger klarheten ting blir bare mere skrudd og bizzarre en de er. Men kan virkelig høyne trippen hvis du synes det var litt lite dosert.
Første gang ville jeg holdt meg unna, synes det er en dagen derpå ting bare for og balansere seg litt isteden for og føle seg helt zombie.
Panikkangst kan oppstå og etter min runde med det har jeg valgt og aldri blande de 2 igjen, mest jævlige jeg har vært med på. Noen pils på nedturen er særdeles behagelig
200 var litt dyrt som andre sier, noen tjener rått på dette, om det så er dealeren eller dealeren hans igjen

Forøvrig ville jeg holdt meg unna cannabis iallefall frem til 2cb-effektene har begynt å roe seg ned. Det kan være ubehagelig den første timen, og da vil cannabis kunne forsterke disse følelsene.

Jeg har bad-trippa noe jævlig på komboen. Første gang på 30mg (tidligere høyeste dose 22mg) og røyket på oppturen. Mistet kordinasjonen helt, følelsen av hva som var opp, ned og til siden ble helt mikset opp og dybdefølelsen var også merkelig, føltes ut som henda mine var milevis unna meg da jeg så på dem og jeg ble veldig desorientert og forvirret. Etterhvert begynte jeg å føle at jeg mistet kontakt med virkeligheten og at jeg bare hang i en tynn tråd. Måtte be kompisen min som tripsatte meg om å fortsette å snakke og fortelle meg ting for å ikke miste "kontakten".

Det skal sies at hoppet fra 22mg til 30mg er litt høyt når det kommer til dette stoffet og at jeg muligens nærmet meg ego-død da og burde gitt etter, men det var så ubehagelig og skummelt at jeg ikke hadde sjans.

Det fine med 2cb er at det ikke gir noe særlig mindfuck, så om du så opplever noe ubehagelig så tenker du fortsatt rasjonelt, men mindfucken kan være noe av det mest morsomme med andre psykedeliske stoffer og 2cb føles nesten litt kjedelig i forhold på den fronten.

De mest minneverdige opplevelsene jeg har hatt på 2cb derimot er liggende med musikk på øret, helt sjukt hvordan musikken vibrerer og "rører" deg, så anbefaler et godt headsett eller anlegg og noe digg musikk!

Tl;dr: Dyrt for 200, vent til effektene har roet seg før du røyker.
Sist endret av curiositycat; 19. september 2015 kl. 10:19.