Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1215
Har instaler alle wow spillene på broren min sin pc og jeg ser helst at han ikke vet det. Lurer på hvordan jeg kan ''gjemme det''. Og da mener jeg at jeg vil forhindre at det dukker opp på den program lista som popper opp når du trykker på start. Hver gang det startes vises det automatisk der.

Og er det noen måte å fjerne det helt fra Start -> Alle programmer?
Har W7.
Finnes det flere wow-spill!?!? Hvor kjøper man dem
Høyreklikk -> Slett
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Du skjønner tegninga. Expansions da.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Sitat av excubated Vis innlegg
Høyreklikk -> Slett
Vis hele sitatet...
Jo men er så iriterende å måtte gjøre det hele tiden...
Sitat av Powlair Vis innlegg
Jo men er så iriterende å måtte gjøre det hele tiden...
Vis hele sitatet...
Legger han inn WoW igjen da, eller..?

Slett hele WoW-mappa fra startmenyen, og start WoW ved å gå på Datamaskin -> programmappa der WoW er installert?
Kan du ikke bare legge alle filene i en skjult mappe et eller annet sted han ikke kommer til å finne dem?
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Kan du ikke bare legge alle filene i en skjult mappe et eller annet sted han ikke kommer til å finne dem?
Vis hele sitatet...
Jo men det popper vell fortsatt opp i start menyen da det er et program som blir brukt mye
Hva med å gjøre det så enkelt at du bare spør broren din om det er greit at det er installert på PC'en hans?

Hvis ikke kan du f.eks starte WoW via CMD, e.l.

Du kan også lage en snarvei til WoW, gi den et annet navn og ikon. F.eks Notepad med tilsvarende ikon. (Obs: bør være et program din bror ikke bruker, slik at han ikke trykker på den fine snarveien du laga til spillet.)
Kansje du kan lage en bruker til han på din PC, og ha på skjermbeskytter som slår på etter 1 min, deretter skal man skrive passord, slik at han ikke kan komme på din bruker. På brukeren hans blokkerer du bare WoW . Da vil han få melding at han ikke har rettighetene til å starte spillet.
høreklikk på startmenyen, properties, fanen start menu, customize, tast inn 0 og 0 under start menu size i begge feltene. Da legger du kun inn de tingene du selv vil ha.
Hva med å lage en ny bruker da? Må jo være mye enklere
Sitat av Curver Vis innlegg
Hva med å lage en ny bruker da? Må jo være mye enklere
Vis hele sitatet...
Er nevnt tidligere av meg
Hva med en ekstern hardisk?
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Er nevnt tidligere av meg
Vis hele sitatet...
Å sorry Så ikke det pga jeg bare gadd og lese halvparten av innlegga. Mange som bare kommer med 2 ord, og da gidder jeg ikke å lese.
Det du kan gjøre, er å kopiere hele World of Warcraft mappa til et annet sted på hardisken slik at du har begge kopiene. Deretter sletter du den orginale kopien av World of Warcraft i Programs and features. Da vil ikke spillet lenger vises i lista over programmer. Dette fungerer forsåvidt med alle spill og programmer som du ikke vil skal være synlig for brodern.
Sist endret av Golden Cap; 16. desember 2010 kl. 23:04.
Sitat av connubialis Vis innlegg
høreklikk på startmenyen, properties, fanen start menu, customize, tast inn 0 og 0 under start menu size i begge feltene. Da legger du kun inn de tingene du selv vil ha.
Vis hele sitatet...
^what he said
Ønsk deg en pc til jul