Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 6818
Tenkte jeg skulle lage en tråd der folk som spiller BC2 kunne poste nicket sitt så nFF kunne spille sammen.

Spiller på: PC
Nick: Makk1
Clantag: NWA



Hadde vært kult om fler ville bli med.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Konsoll: PS3
PSN: andth
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Spiller på: PC
Soldiername: fattigmann
Foretrukket klasse: Engineer <3 (Så kan vi muligens fikse noen squads )
Spiller på: PC
Nick: Restyle
Klasse: Recon eller Engineer (stort sett)
Spiller på: PC
Nick: ErlendSad
Clantag: BiRi
Klasse: Medic og Assault

Bare å legge meg til..
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Spiller på: PC
Nick: sgt.RydEN
Clantag: #GFN#

Medic/Recon
Skal få Bc2 snart, egentlig idag.

Navn: Caseh1337

Selvfølgelig på Playstation
Spiller på: PC
Navn: Drittunge
Klasse: Recon-hore eller Engineer

Legger til folk som friends jeg, så kan jeg game litt med freaksa.
Sist endret av drittunge; 29. mars 2010 kl. 21:13.
Spiller på: xbox
Navn: Mr Bluekat
Klasse: Recon / Eng
Bare å invitere meg også, det glemte jeg visst å si.

Navn: Makk1
[NOR] snabel1975
pc

som regel sniper
)
Spiller på: PS3
PSN: TheKillerMartin
Klasse: Alle, men helst Recon
konsol: PS3
navn: boalm
klasse: Alle!

legg meg til a
Sist endret av maikel000007; 29. mars 2010 kl. 22:16.
Spiller på: PC
Nick: Zephyr0z
Clantag: =DSL=
Klasse: Alle, men går mye i engineer og assault for tiden.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Har en slags feeling på at nesten ingen spiller som Engineer, vet ikke hvorfor..Men har følelsen av at folk ikke liker det
Engineer er jo det kuleste da
Fins ikke noe morsommere en å snipe folk med Carl Gustav
konsoll: PS3
navn: drittsekkenNOR
klasse: recooon! (ingenting bedere enn å se et fortvila ansikt før han faller )
LEGG MEG TIL SOM VEEEN!!!
Spiller på: PC
Nick: Tyroc
Klasse: Recon og assault

Spiller på: PC
Nick: Aftab187
Klasse: Medic hore
Spiller på: PC
Nick: Lolsannn
Klasse: Alt
Platform: PC

Nick: Heigren
Klasse: Recon/Engineer
Platform: Personlig datamaskin.
Nick: Kugie
Klasse: Medic (recon med m60, healthpacks og ACOG scope)
Spiller på: PC
Nick: Tjoslov Mooland (vet TjosTolv Moland, dreit meg ut da jeg skulle skrive)
Klasse: Fleksibel

Vi kunne jo satt nFF som tag da.

Sitat av FatMan Vis innlegg
Har en slags feeling på at nesten ingen spiller som Engineer, vet ikke hvorfor..Men har følelsen av at folk ikke liker det
Vis hele sitatet...
Engineer eier jo da. Er morsomt på alle måter.
er det slik at de som spiller det på xbox ikke gidder å gå bort til PCen? viser jo hva som er best!
plattform: need i say more?
nick: HighOnNocebo
klasse: alt mellom himmel og jord
Spiller på: PS3
PS3 id : Shibby_yo

Spiller som alt etter humør/lyst.

Bare å adde meg!

Edit : glemte å si at jeg er OFTE på. Bor omtrent i krigssonen for tia..
Sist endret av sh1bby; 30. mars 2010 kl. 04:34.
hahaahaahha xiyuno du eiger
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Name: Mrtn
Tag: wilD`
Klasse: Det som ikke blir spilt av noen andre i squaden min.

PC ofc.
Sist endret av MrMrtn; 30. mars 2010 kl. 06:48.
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Spiller på: PS3
PS3 id : Shibby_yo

Spiller som alt etter humør/lyst.

Bare å adde meg!

Edit : glemte å si at jeg er OFTE på. Bor omtrent i krigssonen for tia..
Vis hele sitatet...
dude, få deg headsett! :P
Spiller på: PC
Nick: Kiriee
Clantag: IG
Klasse: Assault og recon
Holder til: På Battlefield.no sine servere
Spiller på: Xbox
Nick: Ka Splash
Klasse: Varierer, spørs om jeg har lyst til at de som spiller mot meg skal ha det gøy eller bli OWND. Eller faktisk har en class, UAV. Jeg eier i den <3
Sitat av the_dj Vis innlegg
dude, få deg headsett! :P
Vis hele sitatet...
Dude, hvordan vet du jeg ikke har det? Skal mekke meg med tiden tenker jeg, men nå har jeg altfor dårlig råd og klarer meg med skype i mellomtia.
Spiller på: PC
Nick: Bizango
Klasse: Medic & Engineer
Holder til: På HC servere av alle slag.
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
konsoll: PS3
navn: drittsekkenNOR
klasse: recooon! (ingenting bedere enn å se et fortvila ansikt før han faller )
LEGG MEG TIL SOM VEEEN!!!
Vis hele sitatet...
liiiten feil her, jeg heter baloonNOR

og ja, jeg bor også på sofan
Spiller på: PC
Nick: nymfo NOR
klasse: assault som regel

holder til på battlefield.no og tv2 serverne, gotland hvis jeg er i dårlig spilleform. (der suger dem ass)
kan noen si meg (dere som har spillt både bfbc2 og CODmW2) hva synest dere er best har lyst å kjøpe bfbc2, lastet ned demo på playstation 3 og syntes det va utrolig fett. har foreløbig mW2 legg meg gjerne til psnID:magnus9416
Sist endret av magnus3k; 31. mars 2010 kl. 04:27.
Sitat av magnus3k Vis innlegg
kan noen si meg (dere som har spillt både bfbc2 og CODmW2) hva synest dere er best har lyst å kjøpe bfbc2, lastet ned demo på playstation 3 og syntes det va utrolig fett. har foreløbig mW2 legg meg gjerne til psnID:magnus9416
Vis hele sitatet...

Jeg har begge spillene å synes begge er veldig bra, men på helt forskjellige måter.
MW er mer CS-liknende, mye run and kill. Mens Battlefield kan vel nesten kalles strategi.

Spiller begge på Xbox.
Add: Crazy Flashback
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Må si meg enig der, MW2 er veldig mye skyting og fortløpende action..Er du god racker du opp kills som bare faen på alle de små noobsa, og da vinner laget ditt.

På BFBC2 derimot er det ganske annerledes, det hjelper ikke å ha 1 god spiller, du kommer ikke til å vinne hvis det andre laget har en to-tre middelmådige spillere. Det er mer taktisk og du må tenke gjennom hva du gjør.. På MW2 kan du faktisk lykkes med å rushe inn til de andre sin spawn og sitte der i mange minutter før du blir drept. Prøver du dette på BFBC2 blir du most likely drept halvveis over map'en. Men hvis du tenker gjennom hvor du skal gå, og legger en slagplan kan det faktisk funke, og da er det myyye morsommere når det funker.

KJØP BFBC2
Plattform: PS3
Klasse: Recon og Engineer
PSN Caseh1337

Bare å legge meg til !
Plattform: PC
Klasse: Recon / assault
Nick: Treiq
Sist endret av MikeHunt; 31. mars 2010 kl. 19:42.
Plattform: Pc
Klasse: Etter behov
Nick: Boohaze
Sitat av FatMan Vis innlegg
Må si meg enig der, MW2 er veldig mye skyting og fortløpende action..Er du god racker du opp kills som bare faen på alle de små noobsa, og da vinner laget ditt.

På BFBC2 derimot er det ganske annerledes, det hjelper ikke å ha 1 god spiller, du kommer ikke til å vinne hvis det andre laget har en to-tre middelmådige spillere. Det er mer taktisk og du må tenke gjennom hva du gjør.. På MW2 kan du faktisk lykkes med å rushe inn til de andre sin spawn og sitte der i mange minutter før du blir drept. Prøver du dette på BFBC2 blir du most likely drept halvveis over map'en. Men hvis du tenker gjennom hvor du skal gå, og legger en slagplan kan det faktisk funke, og da er det myyye morsommere når det funker.

KJØP BFBC2
Vis hele sitatet...
Veldig sant. Syns BC2 er helt rått nettopp pga samarbeidet og teamplay.
Du kan ikke løpe rundt og gjøre akkurat som du vil, er litt mer teamplay og strategi. Folk har forskjellige roller(medic, bakkestyrke, snipers/recon, engineers etc). Grafikken er syk og realismen er genial. Skal du treffe langt unna må du sikte litt over, kulene treffer ikke med en gang du trykker på avtrykkeren og mye annet genialt.
Kan også kjøre helikopter, tanks, humvee, firhjuling og vannscooter.
Ville definitivt prøvd ut BC2, så om det på død og liv var kjedelig gått over til MW2.
Sist endret av Nath; 31. mars 2010 kl. 20:22.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Veldig sant. Syns BC2 er helt rått nettopp pga samarbeidet og teamplay.
Du kan ikke løpe rundt og gjøre akkurat som du vil, er litt mer teamplay og strategi. Folk har forskjellige roller(medic, bakkestyrke, snipers/recon, engineers etc). Grafikken er syk og realismen er genial. Skal du treffe langt unna må du sikte litt over, kulene treffer ikke med en gang du trykker på avtrykkeren og mye annet genialt.
Kan også kjøre helikopter, tanks, humvee, firhjuling og vannscooter.
Ville definitivt prøvd ut BC2, så om det på død og liv var kjedelig gått over til MW2.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg ikke liker med BC2 så langt er at folk tror de spiller CoD.
Har ikke vært i en eneste squad omtrent som har samarbeidet, alle løper hver sin vei, og laget taper ofte. Det som funker best er at hele laget holder seg samlet, hvis f.eks. 12 stk rusher en M-COM-Station og 4 stk er recons som spotter og tar folk har ikke de som skal defende en sjanse.

Eneste problemet er at det alltid er folk som rusher til alt av kjøretøyer/helikoptre/båter, kjører fra resten av laget, kræsjer og dør.

På den måten blir laget spredt, og man ender ofte opp med å tape. Skulle ønske folk gadd teamplay i litt større grad.
Sitat av enerlighter Vis innlegg
er det slik at de som spiller det på xbox ikke gidder å gå bort til PCen? viser jo hva som er best!
plattform: need i say more?
nick: HighOnNocebo
klasse: alt mellom himmel og jord
Vis hele sitatet...
Sånn er det hvertfall ikke. Min bror har en 47 tommers skjerm i kjelleren med bra høytallere, ps3 og 25 forskjellige spill. Jeg velger heller å spille på pc da, OG jeg liker ps3 mye bedre enn xbox 360. Er man vant til mus, går man ALDRI over til analog, spesielt når det gjelder skytespill (de få som gjør det må suge max balle på pc da).
Sist endret av hestelus123; 31. mars 2010 kl. 21:38.
skjønner ikke at folk sier at graffiken er no særli(ble faktisk skuffet), men spillet veldig er veldig realistisk

Lurer faktisk på om det er noen instillinger på ps3en eller tv eller no, fordi alle freak sier at grafikken er så bra... men jeg syns den sugde igrunn:P

Bra spill!
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Dude, hvordan vet du jeg ikke har det? Skal mekke meg med tiden tenker jeg, men nå har jeg altfor dårlig råd og klarer meg med skype i mellomtia.
Vis hele sitatet...
For jeg og en kompis spilte med deg eneste problemet var at vi drev å prøvde å snakke med deg i sikkert en halv time før vi fant ut at "næææh" han har ikke mic.. Det er så mye kjekkere å kunne snakke med team blir mer team play ofc
Spiller på: PC
Nick: Hope <3
Klasse: Recon og medic
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Sånn er det hvertfall ikke. Min bror har en 47 tommers skjerm i kjelleren med bra høytallere, ps3 og 25 forskjellige spill. Jeg velger heller å spille på pc da, OG jeg liker ps3 mye bedre enn xbox 360. Er man vant til mus, går man ALDRI over til analog, spesielt når det gjelder skytespill (de få som gjør det må suge max balle på pc da).
Vis hele sitatet...

Ingen problem å spille et FPS spill på konsoll. Begynnelsen er max vanskelig ettersom at du ikke er vant med å bruke en kontroll istedenfor mus og tastatur for å spille. Det hele er en vane sak. Rettelse: De få som gjør det, har god tålmodighet.
Sitat av the_dj Vis innlegg
For jeg og en kompis spilte med deg eneste problemet var at vi drev å prøvde å snakke med deg i sikkert en halv time før vi fant ut at "næææh" han har ikke mic.. Det er så mye kjekkere å kunne snakke med team blir mer team play ofc
Vis hele sitatet...
takk for machen shibby det er dritirriterende med fransker som snakker over micen, holdt faen meg på å bombe huset til en jævel som babla som faen
hva er nicket ditt på ps3 dj?
Sitat av the_dj Vis innlegg
For jeg og en kompis spilte med deg eneste problemet var at vi drev å prøvde å snakke med deg i sikkert en halv time før vi fant ut at "næææh" han har ikke mic.. Det er så mye kjekkere å kunne snakke med team blir mer team play ofc
Vis hele sitatet...
Aah, synes jeg hørte det nemlig, men det skumleste var at jeg fler ganger hørte "shibby" i nærheten av noe som hørtes ut som navnet mitt. Ble litt redd nemlig.. Men skal skaffe mic når jeg har litt ekstra kapitaloverskudd neste gang Men ikke forvent å høre noen mannestemme, jeg er jente

Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
takk for machen shibby det er dritirriterende med fransker som snakker over micen, holdt faen meg på å bombe huset til en jævel som babla som faen
hva er nicket ditt på ps3 dj?
Vis hele sitatet...
Ditto, vi møtes nok snart i fielden igjen. Ja shit, men det morsomste å høre over mic er svensker som hyler "jävlor!!"
Playstation 3

Sethalas