Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1351
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen tråder her, så er det TS som spesifikt trenger hjelp fordi de har enten misbrukt noe over lengre tider eller har tatt for mye på en sen kveld.
"Burde jeg ringe en ambulanse?", "Får jeg snart hjerteinfarkt?", "Har angst som faen, burde jeg ta mer"...

Ehm, kanskje? Hvem vet? Seriøst.

Jeg sitter her personlig med et venstre bryst som veier nesten "10kg", min høyre side er fin og veier "normalt". Drukket sprit i flere år. Kroppen min skriker at du snart får problemer. Hjernen min sier ok, who asked?, gi meg mer alkohol. Samtidig frister det å se etter hjelp, på en god dag.

Spørsmålet mitt her er egentlig. Hvor langt går du får du selv ringer etter en ambulanse eller spør etter hjelp når du ruser deg/etter rus? Hva skal til før du når helvete?
Bryster er sjelden helt symetriske. Har du ubehag, smerter eller grunn til å tro at noe akutt skjer så ringer du ambulanse. Utover det høres det jo åpenbart ut som du trenger profesjonell behandling. Hvor mye du drikker sier du ikke noe spesifikt om, men mentaliteten rundt alkoholkonsum og at du opprettet denne tråden er vel tegn på at du trenger hjelp?
Anonym bruker
"Sammen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ringte legevakta en gang jeg hadde så vondt i hjertet at jeg lå på alle fire her å brauta. Bor omtrent vegg i vegg med legevakta ellers hadde jeg bedt om ambulanse men rusla bort og fikk sjekket alt og alt var ok med hjertet. Smerten gikk over etter noen timer og episoden var medvirkende til at jeg slutta å ruse meg

Mistet min bestevenn til hjertestopp i fyll og rus. Ring heller legevakt en gang for mye enn en gang for lite!
Trenger ikke rus for å ignorere faresignaler...

Oppsøk hjelp nå, ingen vits i å vente, føler man at noe er galt så er det gjerne det.