Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2506
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Under rydding i dag så dukket det opp en pose speed. Godt gjemt inni en pyntegjenstand som har stått lagret i et skap. Denne gjenstanden har vært med på flere flyttelass uten at posen har blitt oppdaget.
Jeg kjenner igjen speeden på brunfargen og den er fra slutten av speed karrieren min rundt 2000/2001.
Nå ser det mest ut som en pose med støv. Måtte veie det og det var 0.6 gram, gjetter det var et gram der når den ble gjemt vekk.
Det lukter ingenting av det.

Jeg har ikke tenkt å smake på det, men tror dere at det fortsatt er igjen noen virkning?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja kan godt hende det men hiv det i søpla du
Ja det vil være virkning, kanskje ikke like potent men speed kan bli oppbevares i åresvis
Det vil nok funke helt fint, sånt holder seg lenge. For noen uker siden fikk jeg en boks Valium gratis hos en kompis, den gikk ut på dato i 1998. Funket utmerket.
Har i lest et vitenskapblad at antidepressiva og mange andre medikamenter kan holde seg i 30-40 år etter "best før" dato, så vil tro at det samme gjelder for speed.
Sist endret av Lommeløkt; 30. august 2021 kl. 22:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har en kompis som mer enn frivillig påtok seg jobben med å teste den 20 år gamle speeden.
Det var vist fortsatt mye fart igjen i den!