Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1264
Kom tilfeldig over en ekstremt dyktig gitarist her om dagen, og måtte selvfølgelig se hva annet han har lagt. Jeg ble mildt sagt utrolig imponert over hans dyktighet og hans generelle musikalske talent. Jeg følte derfor at et slikt talent ikke kan gå uoppdaget forbi massen, og ønsket derfor å dele det med andre freaks.

Time: http://www.youtube.com/watch?v=AAGpXIis8Hk

Time 2:http://www.videobash.com/video_show/...a-guitar-16306

Time 2 er veldig trance inspirert, i mens det virker som om Time er mer dataspill inspirert.

Det var disse to låtene jeg hørte først, og er rimelig sikker på at de er laget av Dobson. Uavhengig om de er selvlaget eller ikke, så er det verdt å gi det en sjangs. Dobson spiller kun akustisk gitar og det er helt utrolig hva han klarer å få til.

Sett bort i fra disse to låtene, har han flere utgivelser.

Kos dere!
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Time 2 er en stor favoritt her ihvertfall, har en kompis som faktisk ikke er så langt i fra å kunne noen av sangene hans
Kom over han her for en god stund siden og ble helt fasinert, lever meg helt inn i sangene hannes!
Digger Time 2... prøvde et par ganger å finne ut om han spiller en coverversjon av en sang, men får mange forskjellige svar...

Takk for at delte dette!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Digger Time 2... prøvde et par ganger å finne ut om han spiller en coverversjon av en sang, men får mange forskjellige svar...

Takk for at delte dette!
Vis hele sitatet...
Han spiller noe som er inspirert av Above & Beyond, Tranquillity base - Surrender , det er noen ytterst få likhetstrekk der
Golden Cap's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Digger Time 2... prøvde et par ganger å finne ut om han spiller en coverversjon av en sang, men får mange forskjellige svar...

Takk for at delte dette!
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem Anbefaler deg å sjekke ut det andre som han har gitt ut, det er veldig mye bra. Blood and Ice har blitt en favoritt. Det er akkurat som om at sangene hans er en slags historie i seg selv.

Lordtema: Jeg hørte på den sangen, og de likhetstrekkene som er der er veldig få. Ser mer på sangen som en slags videreføring av temaet som går igjennom den første Time sangen.
Sist endret av Golden Cap; 29. mai 2011 kl. 17:31.
Kan det hende at noen viste deg time 2 på nach i helga eller?
Golden Cap's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Kan det hende at noen viste deg time 2 på nach i helga eller?
Vis hele sitatet...
Hehe, nei. Det var ikke det. Det var en facebook som linket til Time 2, og samtidig som jeg spiller mye akustisk gitar selv og liker klassisk musikk, så var det litt naturlig at jeg likte musikken hans.