Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1269
Noen gode ideer til shopping av herreklær på nett?

Genser, jakke, sko, bukse, t-skjorte, bokser, sokker og småting som klokker, armbånd, smykker osvosvosvosvosv

Falske eller ekte ingen betydning.

God pris er selvfølgelig en bonus
Sist endret av sonmikk; 10. juli 2012 kl. 00:42.
Sitat av sonmikk Vis innlegg

Falske eller ekte ingen betydning.

God pris er selvfølgelig en bonus
Vis hele sitatet...
Vel, daså: http://www.ioffer.com/c/Men-s-Clothing-1010285
Sitat av Knask Vis innlegg
Vis hele sitatet...
KP! Bestilte meg akkurat en ny armani jakke, haha (y)
Sitat av kungen Vis innlegg
KP! Bestilte meg akkurat en ny armani jakke, haha (y)
Vis hele sitatet...
Grattis med fake klær. Man trenger ikke utdannelse for å se at klærne der inne er fake.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Grattis med fake klær. Man trenger ikke utdannelse for å se at klærne der inne er fake.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å ha fullført ungdomsskole for å se at OP ikke brydde seg om de var falske eller ikke, derfor Knask linket dit.
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Trenger ikke å ha fullført ungdomsskole for å se at OP ikke brydde seg om de var falske eller ikke, derfor Knask linket dit.
Vis hele sitatet...
Ser den, men ble så latterlig når han sa han hadde kjøpt seg en Armani jakke nå. Er så langt unna en Armani man kan komme...
Jeg har ikke den fjerneste anelse, men hvordan ser man det så enkelt da?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ser den, men ble så latterlig når han sa han hadde kjøpt seg en Armani jakke nå. Er så langt unna en Armani man kan komme...
Vis hele sitatet...
Jeg syns det er mye mer latterlig at folk kjøper seg "ekte" merker for mange tusen.
Om du liker litt skate-stil burde du definitivt sjekke ut:
Junkyard.no, 50-50.no.