Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 530
Heisann !

Sitter her og er kinda uberirritert over at jeg ikke får endra oppløsningen på GTAIV, pc sefølgelig. Det problemet er at jeg spilte med VGA kabel kobla til skjermen, på fullhd @ 60 Herz. Men HDMI ser ut til å ikke støtte det hvertfall ikke tven min. allså, jeg er nøtt til å bruke VGA og kan ikke bruke HDMI pga da kommer det opp " Ugyldig format " på skjermen :S

Det funker heller ikke sette ned oppløsningen når jeg har kobla meg med vga, når jeg kobler til med hdmi fra pcen til tven så kommer ugyldig format da jeg starter spillet !

Allså spørsmålet mitt er om det er mulig å endre oppløsningen UTEN å kunne se spillmenyen ? Er det noe uberhax man kan skrive bak gtaiv.exe filen ?

Jeg ville vært evig takknemmelig hvis noen av dere fellowfreakere kunne svart meg !

Takk på forhånd !
Du kan jo alltids prøve dette.
1. Create a shortcut to Launchgtaiv.exe on the desktop.
2. Edit the target field of the shortcut and add –width (value) and –height (value) switches. Start GTA 4 using shortcut to force the new the screen resolution
"CProgramfiler\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe – width 1360 – height 768"

Hvordan skal de se egentlig ut ? sånn ? har litt problemer
C:Dir\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" –width 1360 –height 768 burde vell være den korrekte måten uten at jeg kan teste nå.
Sist endret av JvP; 21. april 2009 kl. 04:36.
Sitat av JvP Vis innlegg
Cir\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" –width 1360 –height 768 burde vell være den korrekte måten uten at jeg kan teste nå.
Vis hele sitatet...

Funker fortsatt ikke, huff. Får prøve å lage snarvei til gtaiv.exe og skrive det bak, kanskje det funker da. Nope, det funka heller ikke. FAEN :Z
Sist endret av Itsnotover; 21. april 2009 kl. 04:50.
Hmm kanskje prøve med -windowed –width 1360 –height 768
Sitat av JvP Vis innlegg
Hmm kanskje prøve med -windowed –width 1360 –height 768
Vis hele sitatet...
Starter fortsatt med samme greia, " invalid format " jaja , gir ikke opp håpet