Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1225
Fikk anfentanil før en undersøkelse og det føltes fantastisk (de få minuttene før jeg sovna..) men det finnes vel ikke i pille form? Regner med det er umulig å skaffe ril eget bruk. Noen som vet om noe alternativer?

Kalles vel også Alfentanil rapifen
Sist endret av Oxana; 4. februar 2021 kl. 20:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anfentanil doseres i mikrogram, du bør for Guds skyld ikke fucke med det på egen hånd. Det er mulig å oppdrive fentanyler illegalt, men som sagt - dritt i det.
Trådstarter
11 1
Takk for svar, jeg har lite peiling og har blir avhengig på grunn av kronisk sykdom, derfor jeg spør dere her �� er kanskje en del dumme spørsmål for folk som har litt mer peiling så setter pris på at dere/du fremdeles tar dere tid til å svare
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Oxana Vis innlegg
Takk for svar, jeg har lite peiling og har blir avhengig på grunn av kronisk sykdom, derfor jeg spør dere her �� er kanskje en del dumme spørsmål for folk som har litt mer peiling så setter pris på at dere/du fremdeles tar dere tid til å svare
Vis hele sitatet...
Det er det vi er her for, vi prøver å ikke dømme i forhold til spørsmål, en plass må man lære.

Som sagt er Anfentanil er veldig kraftig syntetisk opiat av typen opioidanestetkum, altså et stoff som brukes for anestesi: Du mister bevissthet og får smertelindring for mindre inngrep/undersøkelser og det er en lege med spesialisering (anestesilege) som passer på at du ikke stryker med under påvirkning.

Det føltes fantastisk for i grunn er det samme rus som å bruke opiater, og den mest kjente opiaten er jo heroin.
Sist endret av Dodecha; 5. februar 2021 kl. 10:38.