Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2910
Leter etter band som spiller mye rolig musikk. Skal da helst være noe likt:
"Lifehouse"
"Minor Majority"
"The All American Rejects - It Ends Tonight (Smallville episode 603)"
"Snow Patrol"
"3 Doors Down"
"Joshua Radin"
"The Fray"

Ble en lang liste, og vet at ikke alle sangene av disse bandene er rolige. Det jeg da leter etter er band eller sanger som spiller / er like musikken disse bandene lager
Vet ikke helt jeg, men har jo Lacuna Coil som er sånn slakkemusikk.
Skal sjekke det ut takk
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Audioslave har sin del rolige låter.
Audioslave, er sånne sanger jeg leter etter, men har desverre det allerede, men takk for tipset. Har du fler band lik dem?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg har fint lite av sånn musikk, dessverre. Kan se om jeg har mer når jeg kommer hjem om ca en time.
Alter Bridge har en god del rolige og fine sanger. hør spesielt på In Loving Memory.
A Perfect Circle er fint. The Dandy Warhols, Death-cab for Cutie, Explosions in the sky, Modest Mouse, The Polyphonic spree. Det er den rolige musikken jeg hører mest på, har vel kanskje noen likhetstrekk.
Avenged Sevenfold
Big Bang
Creed
Dashboard Confessional
Fenrik Lane
Live
Phantom Planet
Plain White T's
Seether
Taking Back Sunday
The All-American Rejects
Red Hot Chili Peppers

Ellers har jo Muse og Metallica noe fine.
Sist endret av klovnen_; 17. oktober 2006 kl. 15:04.
Dette er vel tatt opp før tenker jeg. Men Enya kan jo være brukbart da.
Prøvde å søke litt gjennom, men fant ikke noe, beklager i så fall.
Takker for alle svarene skal få pløyd gjennom den lista di klovnen, glemte å nevne Creed, har en del av sangene dems selv. Takk takk, bare å forstsette med forslag om noen har mer.
Madrugada er ganske rolige og beherskede på Industrial Silence, ganske så fint album egentlig
iron and wine
sun kil moon
josh ritter
andrew bird

the incredible stringband
syd barrett's best of
Sist endret av tews; 17. oktober 2006 kl. 16:03. Grunn: flere band
Kent
U2
My Chemical Romance
Jack`s Mannequin
Slik jeg ser det vil du ha amerikansk fløtepusrock, og om det er tilfellet er jo Live og Nickelback tingen for deg.
Når jeg ser "rolig musikk" tenker jeg på f.eks. Jeff Buckley eller Jack Johnson.
Enya, Vangelis, REM, Ciscar

Prøv www.pandora.com og skriv inn de rolige bandene/sangene du liker.
Sist endret av Grimdoc; 17. oktober 2006 kl. 16:02.
svisj: Er vel kanskje tilfellet det , takker for alle forslag hvertfall. Sitter på jobb nå, så skal få sjekket det ut når jeg kommer hjem.
Vi spiller ganske rolig. Dvs. ikke så rolig live, og ikke på den kommende fullengderen heller, men på EPen er det rolig.

Ligger ute to låter gratis på hjemmesiden: www.thelist.no
EPen (5 låter) kan bestilles her eller her.
Augustana har flott å rolig musikk.
Fikk høre noen sist uke, og har blitt småforelsket!

Sanger som kan være aktuelle:
Boston
More than a love song
Not alone