Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2017
Om jeg tar pepper, får jeg aldri noen nedtur (føler det som en god fase 2 rus).

Soving er litt opp og ned, er litt 50/50 i hverstefall tar jeg noe beroligende.

Noen som opplever noe av det samme?

Verdt å nevne at når jeg først tar er jeg våken i 1 dag, enkelte ganger max 2 dager.
Helt normalt med såpass moderat bruk. Jeg har aldri ansett "nedtur" som et nødvendigvis negativt uttrykk; det betyr bare "tur ned" etter "tur opp". Men nedtur i dobbel forstand får man gjerne når man rocker i flere dager, og/eller gjør det til en vane å rocke ofte.

I verste fall kjeder jeg meg litt på nedtur.
Sist endret av kallisti; 11. august 2015 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det vil ikke vare slik for evig, så vær forberedt på at pepper absolutt ikke er noen dans på roser etterhvert.
king123's Avatar
Trådstarter
Tatt pepper i blant i flere år, alltid hatt det sånn.

Men som jeg skrev, tar det sjeldent og gir kaster hva jeg har igjen.

Sitat av kallisti Vis innlegg
Helt normalt med såpass moderat bruk. Jeg har aldri ansett "nedtur" som et nødvendigvis negativt uttrykk; det betyr bare "tur ned" etter "tur opp". Men nedtur i dobbel forstand får man gjerne når man rocker i flere dager, og/eller gjør det til en vane å rocke ofte.

I verste fall kjeder jeg meg litt på nedtur.
Vis hele sitatet...
Aldri sett poenget i å ta det flere dager i strekk, høres slitsomt ut!
Sist endret av king123; 12. august 2015 kl. 00:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjører jeg mer enn et halvt gram kokain på en kveld er jeg komatøs i 2-3 dager. Vi er alle forskjellige

Edit: komatøs hadde vært herlig, in a world of shit passer bedre
Sist endret av NodSquad; 12. august 2015 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Kjører jeg mer enn et halvt gram kokain på en kveld er jeg komatøs i 2-3 dager. Vi er alle forskjellige
Vis hele sitatet...
Hehe, Ja. Det er jo litt annerledes når man tar for mye, da. Greide å få i meg et gram speed og en god dose MDMA i fylla en gang. Det er virkelig den verste nedturen jeg noen sinne har hatt. Var på grensen til å være en psykotisk, nærmest. Følte virkelig at jeg hadde nådd bunnen den natten, for å si det mildt. Sørget for at dette ikke skjedde igjen, selvfølgelig. Kjøpe slike saker når man er drita er en dårlig plan. Når man justerer dosen greit, får i seg riktig næring og får seg nok søvn så skal ikke slike "nedturer" være noe særlig problem. Å føle seg slapp, ha lite motivasjon, være trøtt og muggen er noe vi alle er vandt til å være i blant uansett. Ikke misforstå meg, dog. Det er jo så klart ikke noe sunt å kjøre skittent pulver fra Øst-Europa opp i nesen. Litt startgass, tolv pakker AA Energizer Lithuim, Fem spiseskjeer avløpsrenser...BOOM. Listen fortsetter, og så videre. Høres ikke så veldig bra ut for kropp og helse, med andre ord. Hvor mye som skal til for en nedtur er veldig individuelt, men jeg tror absolutt at alle har en grense. Derfor er det viktig å ikke bli for "eplekjekk" og tenke at "Det skjer ikke med meg". Det er vel der folk flest har tatt feil. Høres ikke ut som om du har gjort noe slikt enda. Fortsett sånn, TS.
Sist endret av Lucy In The Sky; 12. august 2015 kl. 01:41.
Sitat av king123 Vis innlegg
Om jeg tar pepper, får jeg aldri noen nedtur (føler det som en god fase 2 rus).

Soving er litt opp og ned, er litt 50/50 i hverstefall tar jeg noe beroligende.

Noen som opplever noe av det samme?

Verdt å nevne at når jeg først tar er jeg våken i 1 dag, enkelte ganger max 2 dager.
Vis hele sitatet...
greier fint å være på gassen i en god uke - 10 dager i strekk uten å få nedtur, ikke annet enn sliten
Peppern jeg har hatt de siste dagene (fra gata) gir ingen nedtur overhodet, muligens fordi den ikke gir noen opptur? Får det lille kicket ved injeksjon +30 min med avslappet stemning, deretter et stor sug etter mer.
Siste dagene har jeg fått druesukker, leire, ett sigarett filter. Men én aner mistanke når "peppern" er brun.
Savner den gode driten fra før i tiden, men her handler det nok mest om riktig kontakter.
king123's Avatar
Trådstarter
Sitat av [lc]lamerlord Vis innlegg
greier fint å være på gassen i en god uke - 10 dager i strekk uten å få nedtur, ikke annet enn sliten
Vis hele sitatet...
Men bare litt nysgjerrig, hvordan oppfatter andre deg da, når dem er sammen med deg etter 10 dager i strekk på peppern? Å hvordan føler du deg selv?

Bare nysgjerrig


Jeg har aldri prøvd det selv, så vet ikke hvordan jeg hadde reagert da, men det kommer jeg heller aldri til og finne ut av.

Verken tør eller vil pushe kroppen min på den måten.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Jeg tror nok det der er veldig individuelt. Jeg velger å se på det som et lite varsko når man begynner å tenke at, "psshhh, jeg kjenner jo ikke noe til den nedturen. Kanskje det ikke er så farlig".
Tidenes møkkastoff, tidenes beste rusmiddel. Sånn erre.
king123's Avatar
Trådstarter
Farlig er det garantert, men hvor farlig det er, det er helt opp til hver enkelt.

Det beste er å ikke ta stoffet

Sitat av Kastrup Vis innlegg
Peppern jeg har hatt de siste dagene (fra gata) gir ingen nedtur overhodet, muligens fordi den ikke gir noen opptur? Får det lille kicket ved injeksjon +30 min med avslappet stemning, deretter et stor sug etter mer.
Siste dagene har jeg fått druesukker, leire, ett sigarett filter. Men én aner mistanke når "peppern" er brun.
Savner den gode driten fra før i tiden, men her handler det nok mest om riktig kontakter.
Vis hele sitatet...
Kan ikke være mange prosentene i den av hva du beskriver, men brun amf?

Høres ikke bra ut as :/
Sist endret av king123; 12. august 2015 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.