Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1486
Det her var ikke veldig bra. A for effort, som man sier. Det er ikke dårlig heller. Det ligger vel et sted midt i mellom - i mine øyne iallefall.
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Det her var ikke veldig bra. A for effort, som man sier. Det er ikke dårlig heller. Det ligger vel et sted midt i mellom - i mine øyne iallefall.
Vis hele sitatet...
Setter pris på feedbacken, men kan du si meg spesifikt hva som ikke er bra?
Dette var jo ikke så dårlig dette da
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Syns det var ganske kult jeg! Men føler definitivt at dette er en låt som skulle hatt vokal, det blir ganske tomt uten det. Hva bruker du av DAW og VSTs for å produsere?
Driven i låta di var fet
Likte førsten best, er sånn type musikk jeg hører på for tiden. Eneste jeg ville ha vurdert en litt annen lyd på var den "ekko"-lyden som går i førsten der (et annet instrument?)
Keep it up !
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Syns det var ganske kult jeg! Men føler definitivt at dette er en låt som skulle hatt vokal, det blir ganske tomt uten det. Hva bruker du av DAW og VSTs for å produsere?
Vis hele sitatet...
Takk
Bruker kun FL Studio.
Sitat av actionbastard Vis innlegg
Setter pris på feedbacken, men kan du si meg spesifikt hva som ikke er bra?
Vis hele sitatet...
Det er vel mest miksingen. Det er litt vanskelig å feste seg ved noe da ingenting skiller seg merkbart ut, hvis du skjønner. Alt er liksom på samme nivå istedenfor at det er lagt opp til at man skal fokusere på ett spesifikt element. Når det er sagt så har du egentlig mikset ganske greit, det er ingenting som er kjipt eller skjærende. Bare litt lite fokus, som sagt.

Kanskje det er en preferanse-greie. Det er uansett bedre en det meste jeg hører her inne.
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Det er vel mest miksingen. Det er litt vanskelig å feste seg ved noe da ingenting skiller seg merkbart ut, hvis du skjønner. Alt er liksom på samme nivå istedenfor at det er lagt opp til at man skal fokusere på ett spesifikt element. Når det er sagt så har du egentlig mikset ganske greit, det er ingenting som er kjipt eller skjærende. Bare litt lite fokus, som sagt.

Kanskje det er en preferanse-greie. Det er uansett bedre en det meste jeg hører her inne.
Vis hele sitatet...
Supert, takk!