Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2047
I sulis er det et stort bygg der jeg tror de smeltet ned steinen, vi var å så der inne og det va veldig mye hvit mugg på veggene så det ut som så vi gikk ikke lengre inn, men det va flere småe bygg inærheten så vi dro å så i dem og helt innerst fant vi masse gamle dokumenter og rapporter som var over arbeiderne som jobbet der, det var også mange kart over gruvene som var dato 1971 og husker ikke kor gammel den siste var men noe med 1930-1950 det var noen av dem som hvar over hvordan maskinene virket. Så det ente opp med at vi bare tok med oss dokumentene siden bygget var på tur å rase sammen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg lurte på om noen ville se dokumentene
Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
jeg lurte på om noen ville se dokumentene
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare legge ut en "rapport" med bilder fra urbex turen din?
Jeg tok ikke bilder men jeg kan sende bilder om du vil av dokumentene
Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
Jeg tok ikke bilder men jeg kan sende bilder om du vil av dokumentene
Vis hele sitatet...
Ikke spill kostbar, bare legg de ut så skal du få din første kp
Take nothing but photos and leave nothing but footprints
The golden rule of urbex is to leave the property exactly the way you found it when you arrived. That means moving nothing, stealing nothing and breaking nothing.




































Jeg har mange flere bilder men d var så vanskelig å sende de hær

jeg har mange flere bilder vis dere vil se dem men jeg kan sende dde på snap eller sms for jeg plagdes med å lege dem ut hær
Sist endret av pyromedfingrer; 23. januar 2024 kl. 12:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dough Vis innlegg
Vis hele sitatet...

nei e vil ha dem selv for det er litt arti å se igjenom dem
Foreslår at du legger de tilbake der du fant de, slik at andre som liker urbex også kan få gleden av å finne de. Nå har du jo fått tatt bilder av de. Har selv vært på urbex i Sulis, i den grad man kan kalle Sulis for ett urbex sted da halve er bevart som friluftsmuseum. Du ødelegger for oss andre.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor tok du med dokumentene hjem? Du ødelegger opplevelsen for fremtidige urbexere..
De har fått lov til å ligge der siden 1979 og folk har helt sikkert hatt mye glede av å lese dem, men så kom du etter 45 år..
Sist endret av Ipeds; 23. januar 2024 kl. 19:20.
Sitat av Ipeds Vis innlegg
De har fått lov til å ligge der siden 1979 og folk har helt sikkert hatt mye glede av å lese dem, men så kom du etter 45 år..
Vis hele sitatet...
Meste parten er fra 1912

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor tok du med dokumentene hjem? Du ødelegger opplevelsen for fremtidige urbexere..
Vis hele sitatet...
For at bygge var nesten helt rast sammen så jeg hadde lyst å bevare dem

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ah så du er enda større drittsekk enn vi først antok sier du?
Vis hele sitatet...

Ka du mein? E meint da ikke sånn
Sist endret av pyromedfingrer; 23. januar 2024 kl. 19:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av pyromedfingrer Vis innlegg
Meste parten er fra 1912



For at bygge var nesten helt rast sammen så jeg hadde lyst å bevare dem




Ka du mein? E meint da ikke sånn
Vis hele sitatet...
Hva skjedde nå, ble Crew modisifsert av crew?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere vet jo ikke om en admin gjorde en endring eller en annen crew eller han selv fjerna innlegget
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er uansett totalt søppel å fjerne papirer som dette, og det er jo bare å se på fyrens historikk at han ikke fyrer på alle sylindere?