Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2682
Hei Freaks! Lenge siden sist!

Har seg sånn at jeg liker og ta meg litt amfetamin i ny og ne. Noen ganger tar jeg litt før jeg skal jobbe, så jeg jobber mer efektivt + engang i blant i helgene.
Det kan variere alt fra ingenting til flere ganger i måneden.

Nå er det sånn at etter at jeg har blitt tatt av politiet to ganger for kjøring i ruspåvirket tilstand i løpet av en periode på tre år. Jeg har jeg blitt ekstremt forsiktig når det gjelder bil og amfetamin.

Om politiet ser at jeg er ute og kjører stopper dem meg med engang og forlanger spytteprøve.

Det har resultert i at jeg nå har gått til innkjøp av egne narkotikatester, og tester meg selv de gangene jeg har tatt amfetamin eller andre rusmidler.

Heldigvis så er det såpass kort vei til jobben at jeg slipper og ta bilen. Det som er problemet er at jeg må kjøre firmabilen tre ganger i uka og levere diverse varer til andre bedrifter i nærområdet. Det tar rundt 15-25 min totalt.

Tok sist helg Amfetamin både på fredag og lørdag (siste dose var rundt kl 0200-0300) totalt vil jeg påstå det var rundt 0.5g.

Tok en test på mandag som viste et negativt resultat. det vil si etter ca 1.5 dager.

Det jeg da lurer på er: Om jeg tester negativt på en pisseprøve, vil det da si at jeg ikke har noe i blodet, og er 100% trygg?
Ja, det forlater blodet før urinen så det er svært usannsynlig at du slår ut på blodprøvene da.
Ser ikke logikken i å utsette seg for mer ulovlig rus når du allerede har problemer i forhold til det.