Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2106
Ta det som det er
12 3
Hei, jeg har nå 3 brukere her på forumet som er mine egne og har full tilgang til de. De er også registrert på mine epost adresser. Bruker kun denne nå så trenger hjelp med å få slettet de to andre. Ser liksom ikke behovet med å ha 3 brukere :P

Noen som vet?

Takker for alle hjelpende svar
Hva er vitsen? Innleggene dine er fremdeles synlige, du trenger ikke bruke de 2 andre brukerne. Eneste forskjellen om de blir slettet er at du ikke har tilgang til de om du en dag skulle trenge det.
Send en melding til en av Crew-medlemmene, eller eventuelt administrator, så kan de nok hjelpe deg med dette.

Her finner du en liste over Crew og Admins.
Ta det som det er
Trådstarter
12 3
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hva er vitsen? Innleggene dine er fremdeles synlige, du trenger ikke bruke de 2 andre brukerne. Eneste forskjellen om de blir slettet er at du ikke har tilgang til de om du en dag skulle trenge det.
Vis hele sitatet...
Har ikke noe viktig på de uansett. Har heller aldri likt navnene de har.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Brukere blir ikke slettet da det vil fjerne innlegg denne personen har postet.
Var nettop en tråd om det samme.
Ta det som det er
Trådstarter
12 3
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Send en melding til en av Crew-medlemmene, eller eventuelt administrator, så kan de nok hjelpe deg med dette.

Her finner du en liste over Crew og Admins.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Da prøver jeg å kontakte de

Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Brukere blir ikke slettet da det vil fjerne innlegg denne personen har postet.
Var nettop en tråd om det samme.
Vis hele sitatet...
Okei. Det var litt dumt
Sist endret av NobodyKnows; 16. februar 2016 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som andre sier her så sletter vi ikke brukere her, du kan bare la vær å bruke de.

Her er en liten FAQ om sletting.
Sitat av NobodyKnows Vis innlegg
Okei. Det var litt dumt
Vis hele sitatet...
Tenk å skulle lese en 3-4 år gammel tråd da, der halvparten av innleggene er borte siden brukerne har slettet brukeren sin?
Det hadde gitt tråder en mye kortere levetid.
Sitat av Uglemos Vis innlegg
Tenk å skulle lese en 3-4 år gammel tråd da, der halvparten av innleggene er borte siden brukerne har slettet brukeren sin?
Det hadde gitt tråder en mye kortere levetid.
Vis hele sitatet...
Innlegg forsvinner faktisk ikke selv om brukeren slettes, men trådene ser litt rare ut: Her er et eksempel der tråstarters bruker er sletta.

Jeg tror kanskje dette var noe som ble gjort før i ekstremt spesielle tilfeller, for hvis du søker på en ugyldig bruker-ID-f.eks denne:
http://freak.no/forum/member.php?u=314159265358979
får du opp en melding om at brukeren mest sannsynlig er sletta. Men som crew alt har svart - de sletter ikke brukerprofiler.
Ta det som det er
Trådstarter
12 3
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Som andre sier her så sletter vi ikke brukere her, du kan bare la vær å bruke de.

Her er en liten FAQ om sletting.
Vis hele sitatet...
Okei. Takk for svar Plager meg egentlig ikke at brukerne mine er her selv om jeg ikke bruker de. Tenkte att noen som hadde muligheten bare kunne fjerne de, for jeg tenkte at det ikke var vits at de er her ubrukte, men det går fint uansett
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Du kan også be om å få slått sammen brukerne, jeg vet ihvertfall at jeg har fått gjort det tidligere. Da blir de to andre brukerne fjernet, og denne brukeren blir å stå på alle tidligere innlegg og tråder.

Vet ikke om det er normal prosedyre, men jeg har fått gjort det 2 ganger tidligere. Det skader ikke å høre ihvertfall.
Sist endret av Dongerino; 16. februar 2016 kl. 22:48.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Brukere blir ikke slettet da det vil fjerne innlegg denne personen har postet.
Var nettop en tråd om det samme.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor er innleggene mine fra forrige brukernavnet mitt fremdeles tilgjengelig da?
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Så hvorfor er innleggene mine fra forrige brukernavnet mitt fremdeles tilgjengelig da?
Vis hele sitatet...
Om du har byttet brukernavn har du ikke byttet/slettet en bruker, bare byttet navn utad. I databasen har du samme ID, og følgelig er alle innlegg under forrige navn fortsatt synlige.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Om du har byttet brukernavn har du ikke byttet/slettet en bruker, bare byttet navn utad. I databasen har du samme ID, og følgelig er alle innlegg under forrige navn fortsatt synlige.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke bare byttet navn, forrige kontoen er slettet, dette er en ny