Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1400
Skal til Portugal om en ukes tid.
Hørt/lest om at det er lov til og ha besittelse av cola opp til 2g, men ikke lov til kjøpe/selge.

Hva skjer om en turist blir tatt i og kjøpe feks 1-2g cola?

Om du blir stoppa på gata og har cola på deg vil det skje noe da?
Skumleste, fant ingenting om turister?

Så om jeg blir tatt med grensa for personlig bruk, må jeg da snakke med en terapaut, advokat osv der nede?
Sist endret av king123; 8. august 2015 kl. 16:46.
Jeg vet ikke jeg, er ingen ekspert. Ikke ha over grensa da. Dømme turister til behandling? Tvilsomt.
Hehe, ja, bare irriterer meg at jeg ikke finner noe som gjelder turister.

Men går helt sikkert bra
Sjekk ut http://webehigh.org for tips hvis du skal tøYse litt der nede
Så lenge det ikke er mere en det som anses som til personlig forbruk(disse finner du på wikipedia) får du bare indrat dopet eller får en bot. Dette sa vertfall noen portugisere som drev med litt av vert, og det var også vanlig at ikke politiet brydde seg så mye om turistene-det de vill ha tak i er selgerne. Men de er ikke akkurat forsiktige de heller, selvom jeg ikke kjøpte noe fikk jeg flere ganger sett dealere som hadde flere små baggies med kokain på seg(dette var ikke scammere som mange er, tilbød test osv). Så tror ikke det skal vere noe å beskymre seg for mye for.

Om du røyker også bør du passe på å inspisere weeden eller hasjen de tilbyr deg godt, også spesifikt det du får. Jeg endte opp med en porsjon dyr oregano da dealern bytta om bagien jeg hadde fått lukte på og sett på med en annen da jeg tokk ut penger.....
Takk så mye for tips begge to

Den linken kom godt med!

Blir nok litt røykings å, da de jeg drar med røyker daglig.

Men mer fart å gøy på meg