Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6855
Heisann,

Nettopp fått vite at jeg skal sone straffen min på 6mnd i Hof fengsel.
Noen her som har sonet der og dermed vet litt om hvordan ting fungerer der?
Har rommene eget bad/wc?
Enkelt eller dobbelt rom?
Muligheter for å ha mp3-spiller/diskman eller cd-spiller der?
Og alt annet dere kan si om Hof egentlig:)

Takk på forhånd.!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, Hof er delt inn i 3 brakker og en U-avdeling. Det er ca 40 mann på hver brakke med to og to på rom. Bortsett fra på U, de har eget rom og bad.

Hver morgen er det opp 0730, stå i kø til frokost, så er det jobb. Kl 1200 må du stå i kø til lunjs, så er det jobb til 1430. Så må du stå i kø til middag.

Etter dette kan du gjøre hva du vil, tv i i tvstua, trene på treningsrommet, eller kaste dart.

Du kan søke på biblioteket om å bruke lydbok (som også kan brukes til radio)

Hof suger, er veldig veldig kjedelig, mye søppelfolk, mye knark og mye krangling. Jeg ville søkt til lukket om jeg hadde hatt 6 mnd straff.

Edit: Glemte og nevne at for å komme på U må du ha helseplager som gjør at du ikke kan gå i trapper eller andre lidelser (angst) osv
Sist endret av Carmex; 23. august 2014 kl. 12:51.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Carmex Vis innlegg
Hei, Hof er delt inn i 3 brakker og en U-avdeling. Det er ca 40 mann på hver brakke med to og to på rom. Bortsett fra på U, de har eget rom og bad.

Hver morgen er det opp 0730, stå i kø til frokost, så er det jobb. Kl 1200 må du stå i kø til lunjs, så er det jobb til 1430. Så må du stå i kø til middag.

Etter dette kan du gjøre hva du vil, tv i i tvstua, trene på treningsrommet, eller kaste dart.

Du kan søke på biblioteket om å bruke lydbok (som også kan brukes til radio)

Hof suger, er veldig veldig kjedelig, mye søppelfolk, mye knark og mye krangling. Jeg ville søkt til lukket om jeg hadde hatt 6 mnd straff.

Edit: Glemte og nevne at for å komme på U må du ha helseplager som gjør at du ikke kan gå i trapper eller andre lidelser (angst) osv
Vis hele sitatet...
Nå sonet jeg bare 21 dager på Hof, men jeg hadde et veldig bra opphold. Synes det var stort sett bra folk der og veldig hyggelig på brakka jeg var. Da var det ihvertfall sånn at det var delt opp såpass at de med best bakgrunn havnet på brakke nr.3, der jeg satt. På brakke nr.2 var det vist mer bråk. Så når du sjekker inn si du vil på brakke nr.3
Blir du satt til å kappe hjørner på paller den første tiden sørg for at du gjør en god jobb. Det gjorde jeg og da havnet jeg på en mye bedre jobb etterpå i en mindre hall der vi lagde øl-paller, istedet for i den store hallen der alle andre lager vanlige paller.
Trådstarter
3 0
Takk for svar! Da blir det vel til at jeg søker meg til U-avdelingen men ingen mulighet for å ha en diskman ellerno der man kan spille av musikk?