Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2120
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La inn en bestilling på 800 vloium når jeg var full den ene dagen, produktet er kommet frem men for noia hvis onkel blå skulle ta ein tur innom, har ingenting på rullebladet forresten, tanken bak dette var at jeg skulle ha ett nlødlager i skogen LOL hvis ting ble for vanskelig. Kanskje lite greit å oppbevare det hjemme i safen?
Du har fått varene? Isåfall bare og gjem det ett annet sted en hjemme ja
Anonym bruker
"Flygende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ha det hjemme får de ransakingsordre må du sikkert åpne safen også,å kommer det nekt aill kjenskap
Benzo er ikke så streng straff da
Har du mottatt produktet vet ikke onkel blå om det. Du kan roe seg ned og kose deg
bertil420epic
17 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La inn en bestilling på 800 vloium når jeg var full den ene dagen, produktet er kommet frem men for noia hvis onkel blå skulle ta ein tur innom, har ingenting på rullebladet forresten, tanken bak dette var at jeg skulle ha ett nlødlager i skogen LOL hvis ting ble for vanskelig. Kanskje lite greit å oppbevare det hjemme i safen?
Vis hele sitatet...
går fint så lenge varene kommer og du ikkje blir scammet, ikkje toll innenlands.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La inn en bestilling på 800 vloium når jeg var full den ene dagen, produktet er kommet frem men for noia hvis onkel blå skulle ta ein tur innom, har ingenting på rullebladet forresten, tanken bak dette var at jeg skulle ha ett nlødlager i skogen LOL hvis ting ble for vanskelig. Kanskje lite greit å oppbevare det hjemme i safen?
Vis hele sitatet...
går fint så lenge varene kommer og du ikkje blir scammer, ikkje toll innenlands og posten bryr seg ikkje annen enn levere post.
Sist endret av pilleslump; 31. mars 2023 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe et nødlager på 800 stk høres jo fin fint ut det. Lurer på hva du så føre deg når du handlet de ��
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøpte sikkert 5-10k benzo i året før jeg havnet i spjeldet. 800 piller har du en drøy måned om du først får fart på benzo livsstilen.
Bare helle på melk da og spise til frokost, 800 på en mnd??
Lurt å sjekke om det er legit da, shit happens
Anonym bruker
"Viss Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis varene har kommet frem så har du ingenting å bekymre deg over. Da har det gått bra!
Hvis politiet/tollen hadde funnet varene i posten så hadde du fått besøk allerede, og du ville heller ikke ha mottatt varene.