Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 5619
Hver gang jeg nevner mitt ønske om å forbli evig jomfru, så klikker det helt for folk hvor de spyr ut sine egne projiseringer om hvor trist mitt ønske er og lange essays om hvordan man kan få løken våt... Hvorfor blir det så sett ned på å være evig jomfru? Jeg kan bare ikke relatere til den forakten neurotypiske har for de som ønsker å forbli jomfru.
Jeg tenker at folk(meg inkludert) ser ned på slikt da det kan fremstå som en forsvarsmekanisme mot å innrømme at du hverken er, eller føler deg attraktiv nok, til at andre mennesker vil ta i deg. Det er noe særdeles usexy med så lav selvtillit.

Det er også noe umenneskelig rundt det å ikke ville ha slike relasjoner, skyldes det ett hat som er vokst frem i skyggen av å ikke føle likeverd med andre mennesker? Jeg heller mot en forsvarsmekanisme, og hvis det stemmer så betyr det at du lyver om valget ditt. Ingen liker folk som lyger.
Noen er aseksuelle, ingenting galt i det, ingenting galt i om du har andre årsaker heller, du bestemmer hva du vil gjøre med ditt liv og din kropp.
Det første jeg tenker basert på trådhistorikken din og hvordan du presenterer problemstillingen er fornektelse og etterrasjonalisering for at ingen med rette skal kunne få kalle deg incel.
BRAND ∞ STRONG
Hva er status på prosjektet?
Hvor lenge har du holdt deg?
Ser ikke problemet med å ikke streve etter et "forhold", men ser ikke helt poenget med å motsette seg muligheten. Om du møtte en person du virkelig fant tonen med, så vil du avbryte forholdet for å hindre noe kan skje?
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg tenker at folk(meg inkludert) ser ned på slikt da det kan fremstå som en forsvarsmekanisme mot å innrømme at du hverken er, eller føler deg attraktiv nok, til at andre mennesker vil ta i deg. Det er noe særdeles usexy med så lav selvtillit.

Det er også noe umenneskelig rundt det å ikke ville ha slike relasjoner, skyldes det ett hat som er vokst frem i skyggen av å ikke føle likeverd med andre mennesker? Jeg heller mot en forsvarsmekanisme, og hvis det stemmer så betyr det at du lyver om valget ditt. Ingen liker folk som lyger.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at hvis du ikke kommer den samme antagelsen som meg, (at TS er autist) så tar du feil.

Men for all del, TS KAN jo forsåvidt kaste ord og utrykk rundt seg som ts såvidt forstår selv, tror du bommer jeg da
Du har antageligvis rett i den antagelsen der. Hva sier du, TS?
Hvis du leter etter folk som ikke bryr seg om hvor mange hakk du har i sengegavlen, så kan du notere deg meg.

Forstår at det er slitsomt at andre folk mener mye om dette, man må jo spørre seg: Hvorfor i all verden informerer du dem om det i første omgang?
Jeg må spørre, om flere ting. Først, hvorfor har du et ønske om å være jomfru for alltid? Så, onanerer du? Og til slutt, hvor gammel er du?

Når det kommer til at folk legger seg opp i det, er det sikkert så enkelt som at det er uforståelig for de og de tror du er som dem, tross alt, er du ikke, så blir det fort skummelt for de, men det er jo deres problem og ikke ditt
Evig jomfru betyr jo egentlig at du har feilet i livet. Sorry, men...
Enig med deg "ivar oslo". Hadde nok mange vært som denne personen, hadde vi vel ikke sittet ved tastaturet og skrevet om dette tullet...
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Evig jomfru betyr jo egentlig at du har feilet i livet. Sorry, men...
Vis hele sitatet...
Eller en har innsett, at dette er ikke en verden en vil ha sine barn i.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Eller en har innsett, at dette er ikke en verden en vil ha sine barn i.
Vis hele sitatet...
Kan bare snakke for meg selv da, men altså jeg har ikke vært jomfru på 15+ år, og har heller aldri hatt barn. Sperma er testet og skal fungere optimalt den også.

Om jeg misforstår så beklager jeg det, men jeg var ganske sikker på at jomfrudom og barn ikke har en veldig praktisk betydning for hverandre ?

Eller er jeg da jomfru fram til etter jeg har befruktet en dame ?

Ikke ta det ille opp, men fyrte nettop opp en saftig joint, så det er nok der kveruleringen stammer fra.

Peace!
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
men jeg var ganske sikker på at jomfrudom og barn ikke har en veldig praktisk betydning for hverandre ?
Vis hele sitatet...
Ikke lett å skjønne noe av hva TS mener og hen har ikke bidratt med noe info som kan gjøre det mer forståelig heller, men hvis motivet for avholdenheten bunner i et ønske om å ikke reprodusere så blir dette om mulig enda mer ubegripelig.
Sist endret av vindaloo; 12. mars 2023 kl. 23:20.
You do you
Sist endret av mr.roundtree; 12. mars 2023 kl. 23:55.
Du var jomfru sist uke, igår og idag, men kanskje ikke i morgen eller neste år.

Du trenger ikke ta en avgjørelse for resten av livet. En bekjent var jomfru i 43 år. 2 år senere gift, og tvillingpappa.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Må ikke ha samleie for å leve et lykkelig liv, de fleste fatter det ikke siden de er fiksert på å bli ferdig med jobbuken så de kan dra damer på byn
sex er digg, du bør prøve det i stedet for å lage disse trådene
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Eller en har innsett, at dette er ikke en verden en vil ha sine barn i.
Vis hele sitatet...
Joda, det er også en mulighet.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av kamelia Vis innlegg
Må ikke ha samleie for å leve et lykkelig liv, de fleste fatter det ikke siden de er fiksert på å bli ferdig med jobbuken så de kan dra damer på byn
Vis hele sitatet...
Noen måler suksess i antall ligg, og intelligensen lider av det. Sånne folk vet ikke hva de går glipp av.
Sex er bare sex. Det er digg, that's it.
Folk flest er ganske trangsynte. Folk er sauer, så ville ikke bry meg så mye om hva de syns. Sauer raker ned på de som går bort i fra saue-flokken. Hvis du vil være jomfru for alltid, så er det vel helt greit. Sex er ganske nice det, men kan fint ha et bra liv uten. Livskvalitet har mest relevans med hvilket forhold du har til ditt eget hodet, og ditt eget ego. At noen synes det er umenneskelig, som noen over her skriver, er jo bare en mening, som ikke kan bevises å ha noen base i virkeligheten. Folk flest er arrogante, og det er den arrogansen som gjør de trangsynte og ego-styrte. Problemet er at folk anntar at andre folk er som de selv. Du kan ikke vite hva som er rett fr andre, fordi menneskers opplevelse av verden kan være ekstremt forskjellige.

Jomfru er bare en ide. Jeg hadde sex forrige uke, men så hva. Det var digg i øyeblikket, men effekten etter det, er kun en ego-effekt. Kun nå-tiden eksisterer. Jomfru er et konsept som baserer seg på fortiden, men fortiden eksisterer ikke.
Sist endret av neiass; 13. mars 2023 kl. 20:27.
Å si at man skal være "evig <noe>" faller i samme kategori som å være seg selv 110% og de som aldri skal drikke mer alkohol resten av livet.

Å lage en slik plan for resten av livet forteller meg at du bryr deg om sex (og jomfrudom) mye mer enn hva du later som, siden du har en livslang plan som omhandler (avstand til) sex.

Folk som ikke har problemer med alkohol sier aldri at de ikke skal drikke en dråpe alkohol resten av livet.
Det at du også lager en egen tråd om dette sier meg at sex betyr veldig mye for deg, selv om det er fraværet av sex du fronter.

Å være jomfru er en tilstand i et sexliv.
Regner meg selv som jomfru nå. Joda, har hatt noen damer, men jeg gidder ikke å jage etter dem lenger.
Det blir enten dårlig sex (som er vanlig første gang med ny partner), eller for mye drama for liten gevinst, da jeg trives best alene i lengden.

Nå er det så lenge siden sist at jeg knapt vet hvor jeg skal putte den, men det er igrunn helt OK når man er så allergisk mot drama som jeg er

Ta ting som det kommer. Livet er i stadig endring, og plutselig sitter du der med kone og barn.
Sex er oppskrytt til de grader. Kult med ny partner ei litta stund så dør det ut sakte men sikkert.
morkakespisende
Denne tråden er oppskrift på depresjon
FRELSERN
Trådstarter
Ja, her var’e mye interessante tilbakemeldinger. Søkte opp hva "incels" var og da fikk jeg opp dette

En incel (akronym, av engelsk: involuntary celibate, ufrivillig seksuelt avholdende) er medlem av en mannlig internett-subkultur kalt incels, menn som føler seg avvist fra fysisk og emosjonell kontakt med kvinner, og som tror at de derfor aldri kommer til å oppleve romantiske forhold, intimitet, sex eller det å få barn. Nettsamfunnet finnes på anonyme internettfora som Reddit og 4chan.
Vis hele sitatet...
Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide (selvmord).
Vis hele sitatet...
Bevegelsen er blitt beskrevet som en ekstremistisk hatgruppe og har blitt assosiert med minst 4 massemord rettet mot kvinner, hvor 45 er blitt drept.
Vis hele sitatet...
Jesu-fuckings-kristu, hva slags boks har dere putta meg i? Er jeg nå klassifisert som en potensiell kvinnefiendtlig massemorder fordi jeg ikke ønsker å dyppe løken min? Er dette sånn kollektiv hersketeknikk for å få menn til å gå ut på byen og bruke penga sine

Grunnen til at jeg i det hele tatt tar opp dette er fordi sex og forhold er #1 samtaleemne mellom hvermannsen og var keen for å få innblikk på hvorfor jeg får negative reaksjoner for å være ærlig. Skjønner nå at det er bedre å holde kjeft og heller late som om jeg er en hund i hete som må ha fitte over alt i verden, men det kan dog bli litt vanskelig å overbevise som en autist... Jaja, nå har jeg enda enn grunn til å unngå hvermannsen til enhver tid. Helt voldsomt at jomfru menn blir sett som potentielle massemordere, sitter her helt forbauset foran PC skjermen over denne realiseringen
Du hjelper ikke din egen sak med holdningen du har vist i tidligere innlegg og kommentarer. Jobb med deg selv, istedenfor og være et sytete rasshøl, så kanskje du unngår boksen i fremtiden.
Sist endret av Majao Gibensis; 15. mars 2023 kl. 12:01.
Jepp, velkommen til Internett, der folk forhåndssdømmer deg og nyanser ikke bare ble satt i baksetet, men kastet ut døra i høy fart.

Og hvorfor ble det slik? Flere grunner tror jeg: først og fremst disse kommentarfelttrollene som har satt sine spor. Ekstrem
polarisering av emner, overdrivelser og konspirasjonsteorier og en total manglende evne til å forstå eller ta til seg argumentene til andre setter sinnene i kok, og så sprer faenskapen seg.

Det tar vel bare så og så lang tid med forsøk på sivilisert diskusjon før til og med de mest oppegående folka ser seg lei av å prøve å argumentere saklig før man bare gir opp, da ingenting synker inn hos motparten, og så blir man en sint sur faen selv.. point in case...
Sist endret av Expialidocious; 15. mars 2023 kl. 12:04.
FRELSERN
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Du hjelper ikke din egen sak med holdningen du har vist i tidligere innlegg og kommentarer. Jobb med deg selv, istedenfor og være et sytete rasshøl, så kanskje du unngår boksen i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Kan du presisere hvor jeg har vært et "sytete rasshøl"?
Sitat av dåven Vis innlegg
Kan du presisere hvor jeg har vært et "sytete rasshøl"?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg godt svare på. Bare måten du svarte Majao Gibensis i den tråden om uføretrygd synes jeg var ubehagelig. Som om han skulle være en ubrukelig fyr som finner glede i å være uføretrygdet og som kun klarer å pakke pappesker via NAV.

Du har egentlig en ganske frekk og ubehagelig fremtoning. Det kan sikkert fungere når man er ung og ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg, men hos mange av oss andre som begynner å komme litt oppi årene så imponerer det svært lite. Noen av oss har møtt noen av Norges tyngste kriminelle og har vært vitne til eller innehavere av kilosvis av diverse stoff og mange tusen piller, og sikkert pakka inn på en god del av det også. Vi har sett venner dø eller bli drept, og vi har også sett noen av de tyngste rusavhengige få stabile A4-liv.

Måten du skriver på imponerer generelt svært lite, og det gir inntrykk av at du mangler livserfaring og sosiale egenskaper. Du burde ta kritikken du får her på forumet som en positiv ting, så prøver du heller å lese litt mer enn du skriver, så kanskje du lærer deg hvordan voksne mennesker kommuniserer. Eller så burde du komme deg ut for å møte folk, sånn at du lærer disse sosiale spillereglene litt bedre, for det er så absolutt rom for forbedring på dette området.

Og når det kommer til emnet i denne tråden. Det er noe som heter aseksualitet, og jeg tror det blir sett på som en egen legning. Dette gjør deg ikke til noe spesielt i det hele tatt, for det er ganske så mange som har det sånn. Man føler rett og slett ikke for å ha sex, og det er helt OK det også. Uansett hvilken grunn de måtte ha for dette, så er den mer enn god nok og det er ikke noe andre skal legge seg opp i. Selv har jeg ikke hatt sex på 11-12 år, og det er sjeldent jeg føler for det jeg også. Kanskje på en god dag når jeg får tak i noe skikkelig god speed etter et opphold, men det stopper stort sett der.

PS: En siste ting, siden du kanskje ikke skjønner hva det er jeg mener her. Det å måtte bli uføretrygdet har ingenting med evner og kapasitet hos den som blir det å gjøre, for det kan være meget begavede mennesker som klarer å utrette helt utrolige ting som blir det. Det er skikkelig trist når folk må velge et liv som ufør, for det vil si at de får ikke tatt del i samfunnet i samme grad som folk flest gjør, og de får ikke utrettet alt det som de ønsker og har behov for. En annen ting som gjør det trist, er at mye av livet vil bli begrenset på grunn av dårlig økonomi, sånn at man kanskje ikke kjøpe den leiligheten, bilen, PCen eller kanskje til og med maten man ønsker seg. Det å være uføretrygdet er en begresning man må leve med som i seg selv fortjener en stor del respekt, og akkurat det forstår tydeligvis ikke du.
Sist endret av tasmus82; 15. mars 2023 kl. 12:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Det kan jeg godt svare på. Bare måten du svarte Majao Gibensis i den tråden om uføretrygd synes jeg var ubehagelig. Som om han skulle være en ubrukelig fyr som finner glede i å være uføretrygdet og som kun klarer å pakke pappesker via NAV.

Du har egentlig en ganske frekk og ubehagelig fremtoning. Det kan sikkert fungere når man er ung og ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg, men hos mange av oss andre som begynner å komme litt oppi årene så imponerer det svært lite. Noen av oss har møtt noen av Norges tyngste kriminelle og har vært vitne til eller innehavere av kilosvis av diverse stoff og mange tusen piller, og sikkert pakka inn på en god del av det også. Vi har sett venner dø eller bli drept, og vi har også sett noen av de tyngste rusavhengige få stabile A4-liv.

Måten du skriver på imponerer generelt svært lite, og det gir inntrykk av at du mangler livserfaring og sosiale egenskaper. Du burde ta kritikken du får her på forumet som en positiv ting, så prøver du heller å lese litt mer enn du skriver, så kanskje du lærer deg hvordan voksne mennesker kommuniserer. Eller så burde du komme deg ut for å møte folk, sånn at du lærer disse sosiale spillereglene litt bedre, for det er så absolutt rom for forbedring på dette området.

Og når det kommer til emnet i denne tråden. Det er noe som heter aseksualitet, og jeg tror det blir sett på som en egen legning. Dette gjør deg ikke til noe spesielt i det hele tatt, for det er ganske så mange som har det sånn. Man føler rett og slett ikke for å ha sex, og det er helt OK det også. Uansett hvilken grunn de måtte ha for dette, så er den mer enn god nok og det er ikke noe andre skal legge seg opp i. Selv har jeg ikke hatt sex på 11-12 år, og det er sjeldent jeg føler for det jeg også. Kanskje på en god dag når jeg får tak i noe skikkelig god speed etter et opphold, men det stopper stort sett der.

PS: En siste ting, siden du kanskje ikke skjønner hva det er jeg mener her. Det å måtte bli uføretrygdet har ingenting med evner og kapasitet hos den som blir det å gjøre, for det kan være meget begavede mennesker som klarer å utrette helt utrolige ting som blir det. Det er skikkelig trist når folk må velge et liv som ufør, for det vil si at de får ikke tatt del i samfunnet i samme grad som folk flest gjør, og de får ikke utrettet alt det som de ønsker og har behov for. En annen ting som gjør det trist, er at mye av livet vil bli begrenset på grunn av dårlig økonomi, sånn at man kanskje ikke kjøpe den leiligheten, bilen, PCen eller kanskje til og med maten man ønsker seg. Det å være uføretrygdet er en begresning man må leve med som i seg selv fortjener en stor del respekt, og akkurat det forstår tydeligvis ikke du.
Vis hele sitatet...
Amen!

Well spoken tasmus82, denne kunne hvert festet til retningslinjer for bidrag siden.
Veldig enkelt lag deg Tinder profil, snakk med damer. Vis du har lav standard av erfaring 90 prosent sjangse for å få seg noe samme dag. Bare prat med noen timer. La de prate mest. Si de det vil høre! Hjelper og være trent gå kledd fint!
Sist endret av Xany666; 15. mars 2023 kl. 14:14.
Sitat av dåven Vis innlegg
Ja, her var’e mye interessante tilbakemeldinger. Søkte opp hva "incels" var og da fikk jeg opp dette

Jesu-fuckings-kristu, hva slags boks har dere putta meg i? Er jeg nå klassifisert som en potensiell kvinnefiendtlig massemorder fordi jeg ikke ønsker å dyppe løken min? Er dette sånn kollektiv hersketeknikk for å få menn til å gå ut på byen og bruke penga sine
Vis hele sitatet...
Så du har googlet med et helt tydelig bias, funnet den verste definisjonen for å undergrave innlegget mitt så godt det lar seg gjøre, spiller offer og så snakker DU om hersketeknikker...?

Jeg refererer til denne definisjonen av incel i mitt tidligere innlegg:

Incel identifiserar nokon, som oftast ein mann, som ikkje har hatt sex på lenge eller i det heile teke, og som opplever dette som sentralt for kven dei er. Omgrepet er ei samantrekking av det engelske involuntary celibate, det vil seie ufriviljug sølibat.
Vis hele sitatet...
https://snl.no/incel#:~:text=Incel%2...20s%C3%B8libat.

Første treff på google ved søk på "incel definisjon".
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av heartslava Vis innlegg
Sex er oppskrytt til de grader. Kult med ny partner ei litta stund så dør det ut sakte men sikkert.
Vis hele sitatet...
Helt enig, like greit kjøpe prostituerte, å ha gode venner.

Sitat av Xany666 Vis innlegg
Veldig enkelt lag deg Tinder profil, snakk med damer. Vis du har lav standard av erfaring 90 prosent sjangse for å få seg noe samme dag. Bare prat med noen timer. La de prate mest. Si de det vil høre! Hjelper og være trent gå kledd fint!
Vis hele sitatet...
Tinder er piss om du ikke er meget sexy mann med masse bilder av reising osvosv, jeg var der i 3år, ingen mus på meg.
Sist endret av Yoshii; 18. september 2023 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
TS, you do you, vil du ikke pule så lar du vær. Ser ikke noe problem med det i det hele tatt, det er din sak.
Jeg skjønner ikke hvorfor men respekterer det ståstedet også.

Drit i alle som sier piss om det.

Mye morro og lite problemer i en fleshlight også.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Evig jomfru betyr jo egentlig at du har feilet i livet. Sorry, men...
Vis hele sitatet...
Mor theresa er helt sikkert uenig med deg i den
Sist endret av mr.roundtree; 18. september 2023 kl. 23:37.