Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 716
Anonym bruker
"Arbeidende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter med depresjon og angst, får dette utskrevet av legen.

Er i 30 årene og i full jobb, går på 10mg stes om dagen.

Quetapin har jeg fått for søvn og tankekjør. Er det noe vits i og kombinere disse med den dosen stes jeg går på? Eller er det bare waste?

Takker for svar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sliter med depresjon og angst, får dette utskrevet av legen.

Er i 30 årene og i full jobb, går på 10mg stes om dagen.

Quetapin har jeg fått for søvn og tankekjør. Er det noe vits i og kombinere disse med den dosen stes jeg går på? Eller er det bare waste?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke forsterke Quetiapin med Stesolid, nei. Det kommer du ikke til å trenge, det lover jeg.
Anonym bruker
"Arbeidende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, så den "comboen" er bare tull? Eller sløsing.. ��
Ja, sløsing av benzo.
Hva bruker du stesolid for da? Om du bruker quetapin for søvn så går det jo fint an å kombinere med stesolid på dagtid da de fungerer litt ulikt, men om begge brukes for søvn er det litt overkill uten at jeg vet hvor mye plaga du er med søvn.
Anonym bruker
"Arbeidende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bruker stesolid på dagtid og quetapin for søvn.. lurer bare på hvordan det er kombinere de to. Effekt, bivirkninger osv..
Nå gir ikke 10mg diazepam så veldig mye effekt etter min mening så du vil ikke legge merke til så veldig mye mer enn effekten av quetapin om du kombinerer de to, det vil kanskje bli litt enklere å sove.
Ingen ekstra bivirkninger å bekymre seg for om du ikke opplever noen til vanlig.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går på 5-10 mg vival ved behov og 300mg quetiapin depot fast. Er forskjell hvis du bruker det fast eller ikke. Jeg har god utbytte av vival/stesolid i tillegg
Anonym bruker
"Arbeidende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker og bukker for svar