Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1039
Hallo

NOen venner av meg lurte på om vi skulle ta noe greier før neste LAN. De snakka om å ta noe som vi blander i vann og drikker. Noe som gjør at vi aldri sovner og blir litt "hypre"..

NOen som har peiling på hva det kan være?
Amfetamin? Du sovner iallefall ikke med det første.
∮ F dr = 0
Kanskje Rohypnol? Blander det ikke med vann men tar pillene ned med vann Men det er faktisk sovepiller, og tar du for 3-4 av sovepillene. så får det en HELT annen virkning
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er vel opplagt at det ikke er ryppere det er snakk om!

Det kan være så mangt, jeg tviler utrolig mye på at det er speed, men vil heller tippe på en av de standard "mix med vann og hold deg voken på lan, selges for 50 spenn per pose av en lokal dust". Det er sannsynligvis noe guruana og koffein opplegg som kammeratene dine har kjøpt inn fra en smartshop i Sverige.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Pass på at man fort kan havne på sykehus om man tar disse stoffene og sitter oppe for lenge. Har hendt med mange jeg har hørt om.
Kanskje det er redkick. Snakker vil placebo effekt..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sikker på at det ikke er druesukker da?
Trådstarter
2 0
Var snakk om at man ble veldig varm og man ble helt rød i anstiktet omtrent... Tyder det på amfetamin?
Høres ut som det er litt for amatørmessig opplegg til å være noe narkotisk. Shoot me if I'm wrong, men det høres mer ut som fjortis lan med koffein piller. kanskje en av kameratene dine har stjålet piller av mamma? :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Høres ut som noe bøff ja.. Mest sannsynlig koffein eller redkick.
Men man har hatt forekomster av amfetamin i vannet på div internetcafeer, dog ikke i europa da men...
Rimelig sikkert enten koffein, guarana, ginseng, efedrin eller andre liknende stoffer.