Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3841
hører av folk at det er vanskelig å få skaffet for tiden, at det er tørke...

jeg tar dette med en klype salt i og med at de som sier det (hørt det fra 2) kanskje ikke vet så mye som de skal ha det til..

så spørsmålet er altså om det stemmer...?
Om du sier hvor du bor, så er det vell litt lettere å bekrefte/avkrefte. Tror det er ok i bergen for tiden...
djemb's Avatar
Trådstarter
det burde jeg tenkt på ja

Bor i oslo jeg, så det skulle vel ikke være dårlig beliggenhet.. men mulig (ikke vet jeg) at ulike tider på året er bedre enn andre...

leste foresten at en fyr nettopp var tatt av politiet og var en av de store importørene til norge..
Tja, bergen har da slitt litt i det siste.
riktig at det har vært lite god shit i oslo den siste mnd.. byner å bedre seg nå da
ikke noe problem å få tak i her. men så er det aldri noe spesielt bra som forviller seg hit heller :P
Har hørt at det har vært litt tørke i kristiansand i det siste.. men vet igrunn ikke, er ikke noe særlig til hasj røyker selv så : )
hmm markedet har aldri vært så bra som det er her nå (Finnmark for faen :-D ).. så ta det me en klype salt du...
Prøver fortvilet å finne noe her i Hasjstad jeg... übertørke her har jeg følelsen av
Går helt fint i Stavanger / Sandnes.
En kamerat årna 100g 'good shit' for knappe 2 uker sida, ikke veit jeg hvorfra, men her virker det i hvertfall ikke som om det er tørke. Steinbarheten er større her enn i Dovrefjells verste røys.
Har vært endel tørke her i Alta i det siste, men det ser ut til at det har ordna seg nå. Men det er veldig mye opp og ned her, meget irriterende igrunn.
Ikke er kvaliteten så mye å skryte av heller, men man er jo blitt ganske innrøkt, så det har vel litt å si det og.
har også hørt at det har vært en del tørke i oslo i det siste, men som sindre sier, det har tatt seg opp igjen
djemb's Avatar
Trådstarter
hmm, litt blandede tilbakemeldinger, så ikke lett å trekke konklusjon.. men takk for svar

hmm, da får jeg vel bare fortsette å vente og prøve å skaffe da :/
Ikkeno tørke i Oslo virker det som, jeg blir bedt på nattingser hver dag, hehe.
Opprinnelig postet av duxo
Går helt fint i Stavanger / Sandnes.
Vis hele sitatet...
Hm, jeg har helt totalt otherwise. Har vel litt å si hvem du kjenner også.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Opprinnelig postet av zeth
Har hørt at det har vært litt tørke i kristiansand i det siste.. men vet igrunn ikke, er ikke noe særlig til hasj røyker selv så : )
Vis hele sitatet...
stemmer det, er ikke så lengesiden det var tørke over mesteparten av sørlandet. etter det jeg har hørt..
Til tross for at det står om nye beslag i Adresseavisa nesten hver dag virker det som (ihvertfall i desember/januar var det veldig mye), er det ikke noe problem i Trondheim for tida.
Og da jeg var på Nesodden for en ukes tid sida var det ikke noe problem der heller. Der hadde de tom. pot...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
I Molde er det ganske tomt for tida, men så lenge man kjenner de rette, så går det greit å få tak i, selv om det kan ta litt tid.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
dere sitter her og diskuterer tørke på landsbasis? så spennende da gitt. det der beror bare på kontakter, og fint lite annet. om det er tørke i molde eller indre hokksund blir for meg en smule abstrakt. gå heller å ring dealeren din og spørr.
Det er jo litt interessant da, synes jeg ihvertfall. Selv om det selvfølgelig går an å skaffe nærmest hvor som helst når som helst hvis man kjenner de rette folka (eller planter selv da), er det sjelden man får et slikt overblikk over hvordan ståa er med hasjbeholdningen på landsbasis.
Opprinnelig postet av Apraksin
dere sitter her og diskuterer tørke på landsbasis? så spennende da gitt. det der beror bare på kontakter, og fint lite annet. om det er tørke i molde eller indre hokksund blir for meg en smule abstrakt. gå heller å ring dealeren din og spørr.
Vis hele sitatet...
Hvis det er skikkelig tørke så merkes det for alle. kan jo være intr. å følge litt med på. Mesteparten av hasj'en stammer originalt fra noen få kilder. tipper på 3-4 virkelig store kilder. hvis disse er tomme tar det ikke lang tid før det er virkelig tørke for alle.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av Damnyou
Hvis det er skikkelig tørke så merkes det for alle. kan jo være intr. å følge litt med på. Mesteparten av hasj'en stammer originalt fra noen få kilder. tipper på 3-4 virkelig store kilder. hvis disse er tomme tar det ikke lang tid før det er virkelig tørke for alle.
Vis hele sitatet...
eksakt, med mindre noen her på forumet er gode busser med folk i HA og bandidos-kjernen (hvilket jeg sterkt betviler), så blir alt som blir sagt her bare gjetninger basert på personlig erfaring og de kontaktene du selv disponerer. jeg har feks. ikke opplevd tørke i oslo de to årene jeg har bodd her. du får mao.svært dårlig overblikk av å ta opp en slik ting på nff.
djemb's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Apraksin
eksakt, med mindre noen her på forumet er gode busser med folk i HA og bandidos-kjernen (hvilket jeg sterkt betviler), så blir alt som blir sagt her bare gjetninger basert på personlig erfaring og de kontaktene du selv disponerer. jeg har feks. ikke opplevd tørke i oslo de to årene jeg har bodd her. du får mao.svært dårlig overblikk av å ta opp en slik ting på nff.
Vis hele sitatet...
Dette kan være godt mulig, men ettersom jeg hverken kjenner HA eller bandidos, og heller ikke kjenner noen som er "into" slike ting som hasj er NFF det beste stedet jeg kan nå for informasjon om slikt. Kan hende som du sier at brukerne av NFF heller ikke vet fasitsvar på om det er noen reell tørke, men kunne likevel gitt en pekepinn.
Opprinnelig postet av ztaale
hmm markedet har aldri vært så bra som det er her nå (Finnmark for faen :-D ).. så ta det me en klype salt du...
Vis hele sitatet...
Pussig det der, jeg fikk høre at noe hasj jeg kjøpte for ikke så altfor lenge sida kom fra Russland (kjøpt i Trondheim). Kanskje Finnmark er en slags mellombase for videre transport for varer fra Russland?
Var jo uansett ikke beste hasjen jeg har smakt, men jeg ante ikke at russerne lagde hasj i det hele tatt...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av arehei
Dette kan være godt mulig, men ettersom jeg hverken kjenner HA eller bandidos, og heller ikke kjenner noen som er "into" slike ting som hasj er NFF det beste stedet jeg kan nå for informasjon om slikt. Kan hende som du sier at brukerne av NFF heller ikke vet fasitsvar på om det er noen reell tørke, men kunne likevel gitt en pekepinn.
Vis hele sitatet...
Min gode mann, da burde du heller fjerne deg fra pc'n et par timer og gå ut og bli kjent med noen folk som er "into" slike ting som hasj. det vil sannysnligvis gi deg et mye bedre svar på spørsmålet.
Er jo ikke så lett å bare "bli kjent med sånne folk som er into hasj", det merka jeg bra da jeg flytta opp til Trondheim ihvertfall. Lite hasj første halvår der ja ...
Ikke tørke i trøndelag for tiden nei... får en 5'er over helgen nå
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Apraksin: Hvordan kan du si at det ikke finnes folk på forumet som kjenner folk som "er into hasj" (at de har oversikt over den faktiske situasjonen lokalt).

Edit:

memento: Hvis du må vente over helga for å få en femmer vil jeg si det er ganske tomt.. (beklager hvis du ikke mente det slik at du ikke kunne få tak i før over helga).
Sist endret av aybara; 12. mars 2004 kl. 20:01.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
var ikke det jeg mente, så klart det finnes folk i bøtter og spann som kjenner til den faktiske situasjonen lokalt som henger her på forumet, men det blir som du sier lokalt. det er klin umulig for en kis å bedømme hvorvidt det er tørke i oslo. for noen er det tørke, for andre ikke. situasjonen blir så klart en helt annen hvis det er snakk om en dealer på tynset. men det er ikke relevant for areheie, er det? skal han få noen oversikt over situasjonen bør han mao. oppsøke folk i nærmiljøet, for oslo blir det i hans bydel.