Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 579
for en tid tilbake var jeg en glad gutt som koste meg inimellom meg en joint helt til jeg blei busta da var det fult lege urin kjør jeg begynte da og lure på why? why skal jeg lide siden en samling dress kledde bedre vitende faggs gjør det beste de kan for og virke politisk korekte og ta avstand ifra ting som de aldri har vært borti(snakker om den norske staen) at det skal få lov til og gjøre livet surt for folk med litt mer åpent sinn en avholds friken bondevik.
hva om (dette er bare en ide) de legaliserte det og brukte litt mindre penger og midler på og bekjempe det og heller bruke de pengene til og legge litt til rette for bruk kansje med åra hadde var slutt på tiden med fordomme og "narkis" stemple bare man røyka litt

personlig har jeg ikke no åre lange erfaringer med hasj men nok til og ha skjønt norges lover er fakkd noen av dem iallfall

spørmålet er trengs det en væpnet revulosjon for at noe kan skal skje???