Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 10671
Hei en kar sa til meg at men kunne røyke banan
og få et kick av det , jeg synes det høres helt
rart ut. er det virkelig noe i banan som stimulerer
sentral-nervesystemet eller noe hvist det blir tilbredt riktig ? aldri hørt om det før ivertfall.

han fyren sa at man skule :

1. skrape av beleget på innsiden av banan skallet
2. det du står igjenn med skal du dampe i en kjele med lite vann i
2. stekes midels varme en god stund til det er ganske hard
og nermest svart. så kan du rulle det i rizzla eller noe
med eller uten tobakk.

er dette bare tull eller ?

King of Spooning
Acidous's Avatar
De som jeg har hørt om som har prøvd det har ikke fått noen effekt ut av det...
Mest sannsynlig bullcrap...
Denne rusen kalles hodepine.

Min teori er at man kan kanskje være (u?)heldig å oppleve rus ved a) placebo-effekten eller b) at man på en eller annen måte får røykt sprøytemiddel-rester som har trukket gjennom bananen, og blitt liggende der.

Har testa det flere ganger på ungdomskolen (og videregående også forresten) og merka Didley Squat...
Hehe, det virker som om hjemmelaget banan joints er bare en myte. Scha tror jeg har latt dette slippe inn i en artikkel her et sted.
Trådstarter
69 0
hehe, Banan joints faktisk
banana-marijuana
Som alle de andre har sagt: Nei

Røyka en halv kilo hihi
Trådstarter
69 0
ok.. men hadde ikke vert så rart om det gikk.
mange husholdnings produkter som gir effekt
alle har vel hørt om at: Glade/formfett/hårspray gas gir
en ganske vil effekt om du innhalerer, men slikt er ikke
helt bra for hjernen tror jeg
"Blir'u med og tar en banan?" hehe!
Høres ikke helt bra ut å røyke bananer!
Men hva vet vel jeg? Nå til dags har man jo begynt å ruse seg på formfett også!
vet om en som drev på med dette! hvordan han lagde det vet jeg ikke men det skal ha funka bra!
erlend:
finne ut?
har saa vidt pr0vd dette selv, men var temmelig dritings saa det gjorde nok lite fra eller till
hadde den oppskriften engang.
tror det var i anarcists cookbook?
Det kan nok meget godt hende.
Har den ikke liggende naa, men husker det stod et par sider om diverse rusbare husholdningsartikler
skal prøve å finne det ut til i morgen jeg! prates om det da!
You do that
oppskriften:

Bananas courtesy of the Jolly Roger

Believe it or not, bananas do contain a small quantity of
_Musa Sapientum bananadine_, which is a mild, short-lasting
psychedelic. There are much easier ways of getting high, but
the great advantage to this method is that bananas are legal.

1) Obtain 15 lbs. of ripe yellow bananas.
2) Peel all 15 lbs. and eat the fruit. Save the peels.
3) With a sharp knife, scrape off the insides of the peels and
save the scraped material.
4) Put all of the scraped material in a large pot and add
water. Boil for three to four hours until it has attained a
solid paste consistency.
5) Spread this paste on cookie sheets, and dry in an over for
about 20 minutes to a half hour. This will result in a fine
black powder. Makes about one pound of bananadine powder.
Ususally one will feel the effects of bananadine after smoking
three or four cigarettes.

Table of Weights

Pounds Ounces Grams Kilos
1 16 453.6 0.4536
0.0625 1 28.35 0.0283
0.0352 1 0.001
2.205 35.27 1,000 1


(from the Anarchist's Cookbook typed by Jolly Roger)
Vis hele sitatet...
Mener det har vert en banan røyke tråd her på forumet før.
Sist endret av Vuggum; 1. mars 2004 kl. 23:34.
Hvem satt vel ikke og leste i Anarchist cookbook som liten
Der stod det om banan, muskat, og peanutskall. gjorde et lite forsøk med muskat, men ble bare jævlig sjuk!
hadde tenkt å prøve bananskall og, men det ble ikke noe av.
nå får jeg tak i skikkelige greier når jeg først har lyst på så da er det ikke noe prob lenger.

kan da legge ved sidene fra cookbook'en til de som er intr.:

Weird Drugs by the Jolly Roger

Bananas:
1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas
2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings
3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
4. Put all the scraped material in a large pot and add water.
5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste considtency.
6. Spread paste onto cookie sheets and dry in ofen for about 20
minutes. This will result in fine black powder. Usually one will
feel the effects after smoking three to four cigarettes.

Cough syrup:
mix robitussion a-c with an equal amount of ginger ale and drink. The
effect are sedation and euphoria. Never underestimate the effects of
any drug! You can od on cough syrup!

Toads:
1. Collect five to ten toads, frogs will not work. The best kind are
tree toads.
2. Kill them as painlessly as possible, and skin immediately.
3. Allow the skins to dry in a refrigerator four four to five days, or
until the skins are brittle.
4. Now crush the skins into powder and smoke. Due to its bad taste you
can mix it with a more fragrent smoking medium.

Nutmeg:
1. Take several whole nutmegs and grind them up in an old grinder.
2. After the nutmegs are ground. Place in a mortar and pulverize with
a pestle.
3. The usual dosage is about 10 or 15 grams. A larger dose may
produce excessive thirst,anxiety,and rapid hart beat, but
hallucinations are rare.

Peanuts:
1. Take 1 pound of raw peanuts (not roasted)
2. Shell them, saving the skins and discarding the shells.
3. Eat the nuts.
4. Grind up the skins and smoke them.

-------RFLAGG-------

Lykke til, jeg skal ikke prøve mer tull ihvertfall
Opprinnelig postet av EscalienteX
Glade/formfett/hårspray gas gir
en ganske vil effekt om du innhalerer
Vis hele sitatet...
jepp, det er jævlig kult, men jeg foretrekker å sniffe limen til mor. og man blir ganske rusa på 8 kroner i bensin.

det var ironi.
partronene til kremmaskiner inneholder det samme, lystgass (n2o). Det jeg gjorde når jeg testa dette var å putte patronen i en kremmaskin uten kremblanding i. Funker utrolig bra og man blir helt ute av det i et par minutter. Tror ikke dette er så veldig skadelig siden dette er en oksyderende naturgass. Har iallefall aldri hørt om andre skadevirkninger enn at folk har kubba i sofaen med ei gassmaske og en beholder på full fres.
Farlig...Død....osv.
Ikke gjør det(sniffe matprodukter og sånt)
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
banan-spørsmålet kommer opp ca.1 gang i året virker det som.

jeg har røyka mitt bananskall i min tid, og har til gode å merke et fnugg effekt enda. uansett er det et faktum at det finnes et eller annet virkestoff i banan, men i meget små mengder. trikset skal vistnok være å kjøre i seg en klase bananer (stor klase). Da skal man etter sigende oppleve en svak, men mild og fin rus, og en påfølgende forstoppelse fra helvete neste dag.
Anarcho_Defect: Den gassen er farlig. Bare så du vet det.

Har prøvd bananskall før, men ikke på den måten som kokeboken beskriver. Jeg vil gjerne si at jeg aldrig kommer til å prøve det heller, men jeg klarer vel ikke å dy meg
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av felix_poker
Anarcho_Defect: Den gassen er farlig. Bare så du vet det.
Vis hele sitatet...
Går ut ifra at du skriver om lystgass? Lystgass brukes hos tannleger, i fødestuer og mange andre steder der en svak og kortvarig bedøvelse kan være å foretrekke. Samt av meg. Gassen er ikke skadelig i den forstand at den skader organer eller celler, så å henvise til kilder og relevant informasjon for å backe opp din påstand kan være en god ide nå.
Tror jeg missforstod hvilken gass vi snakket om.

Men uansett Tias, jeg tror ikke lystgass er dirrekte helsebringende. Ikke noe å bruke hver dag liksom.

Redigert: Leste litt på erowid og det ser ut som at lystgass dreper hjerneceller på lik linje med alkohol. En annen fare som gjelder alle gasser er jo å få for lite oksygen i blodet. Jeg besvimte en gang når jeg pustet inn helium fra ballonger
Sist endret av felix_poker; 2. mars 2004 kl. 14:26.
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Hehe, det virker som om hjemmelaget banan joints er bare en myte. Scha tror jeg har latt dette slippe inn i en artikkel her et sted.
Vis hele sitatet...
Man skal da for faen ikke tro på alt det scha skriver heller da.

Uansett.. joda.. stoffe i bananene blir man høy på. Grunnen til at ingen får det til å funker er at alle gjør det feil.

1. Kjøp 5 kilo bananer.
2. Skrell bananene og press i deg frukten
3. Gi faen i å skrape noe som helst av bananene.
4. Tøk bananene i microen (ikkeno damping damnit)

Neste 2 stegene er for å få fjærnet sprøytemiddel, så nei.. det er ikke sprøytemiddelet du blir høy på
5. Mal opp skallene og legg det i zippo bensin i ett par dager
6. Filtrer suppa, og legg det du får i filteret i sprit (alkohol) i ett par dager
7. Filtrer på nytt, men denne gangen kaster du det du får i filteret.
8. Kok spriten til alt er fordampet (du kan destilere det så du tar vare på spriten, men vet ikke hvor bra der er å drikke det etterpå). Når all spriten er fordampet har du igjen noen fine krystaller som du skal røyke.

Scha
"5. Mal opp skallene og legg det i zippo bensin i ett par dager"
? :P
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av felix_poker
Tror jeg missforstod hvilken gass vi snakket om.

Men uansett Tias, jeg tror ikke lystgass er dirrekte helsebringende. Ikke noe å bruke hver dag liksom.

Redigert: Leste litt på erowid og det ser ut som at lystgass dreper hjerneceller på lik linje med alkohol. En annen fare som gjelder alle gasser er jo å få for lite oksygen i blodet. Jeg besvimte en gang når jeg pustet inn helium fra ballonger
Vis hele sitatet...
Snakker vi om de "andre" gassene som brukes i slike bokser så skal jeg si meg enig med deg, men snakker vi lystgass så nekter jeg beint. Ingenting er risikofritt, men å puste inn en ballong eller ti med lystgass i ny og ne nekter jeg på at er like farlig som en fuktig helg.

PS: Det siste jeg leste om alkohols skader på hodet ditt fortalte at alkohol ikke lengre drepte hjerneceller, det var noe vi trodde før. Illustert vitenskap er riktignok ikke alltid like gode kilder, men dette er altså det siste jeg har hørt om alkohol fra de.
Trådstarter
69 0
Scha , har du prøvd det ?
hørtes jo litt sykt ut, trukke jeg orker å begynne med det
der asso, men uansett takk for svaret
dette var det jeg fikk vite etter en liten samtale i dag også! takk for at du skrev det før meg! (slapp bryet!)
Prøvde dette ifjor... Er bare bullshit det disse banangreiene!
Ikke noe å snakke om; 101% BULLSHIT


Fattigmans LSD, slanguttryck för skalet av bananer som troddes ge ett psykedeliskt rus. (Se Mellow Yellow.)


Mellow yellow. 1) Torkat avskrap från insidan av stekta bananers skal, vilket röks blandat med tobak eller marijuana. Under 1960-talet spreds myten om att man från skalen av vanliga bananer kunde få ett kraftigt psykedeliskt rus ("fattigmans-LSD"), som dessutom hade fördelen att vara helt legalt. Vissa kemister hävdade att det torkade bananskalsavskrapet då det röktes förvandlades til DMT-liknande substanser. Vid vetenskapliga försök har dock inget sådant kunnat styrkas. De påstådda psykiska effekterna kan troligen förklaras med självsuggestion i kombination med hyperventilering och/eller de preparat som bananskalsavskrapet blandats upp med före rökningen. 2) Titel på en populär sång (som anspelar på 1) av och med balladsångaren Donovan, inspelad 1967. 3) Slanguttryck för LSD.


Kilde: Droger A-Ö av Kerstin Tunving och Thomas Nordegre ISBN 91-27-02869-0
King of Spooning
Acidous's Avatar
Opprinnelig postet av Tias
PS: Det siste jeg leste om alkohols skader på hodet ditt fortalte at alkohol ikke lengre drepte hjerneceller, det var noe vi trodde før. Illustert vitenskap er riktignok ikke alltid like gode kilder, men dette er altså det siste jeg har hørt om alkohol fra de.
Vis hele sitatet...
Er ikke alkohol egentlig et løsemiddel som løser opp fett da?
Og siden hjernen består av... hmm... jævlig mye fett så fucker det i hvertfall opp hjernen ganske bra i for store mengder over for lang tid...
Opprinnelig postet av felix_poker
Tror jeg missforstod hvilken gass vi snakket om.

Men uansett Tias, jeg tror ikke lystgass er dirrekte helsebringende. Ikke noe å bruke hver dag liksom.

Redigert: Leste litt på erowid og det ser ut som at lystgass dreper hjerneceller på lik linje med alkohol. En annen fare som gjelder alle gasser er jo å få for lite oksygen i blodet. Jeg besvimte en gang når jeg pustet inn helium fra ballonger
Vis hele sitatet...
Ja, men lystgass har omtrent det dobbelte av oksygen i seg en normal luft. Hvorfir tror du det er så populært med lystgass påmontert på bilen sin nå til dags? Det er fordi det inneholder mer oksygen en normal luft, og da brenner bensinen fortere og bedre.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
pinnsvinet: Hmm, det var det da. Jeg er litt usikker på den, for puster du lystgass og bare lystgass, ja da dør du. Mulig det inneholder mer oksygen, jeg har lest om det jeg og, men det er i såfall ikke i en sammenbinding vi får nytte av den i.

Acidous: Jo. Jeg vet ikke helt, jeg har selv alltid trodd alkohol drepte hjerneceller, men det siste jeg leste var altså at det ikke gjor det lengre. Jeg skal prøve å finne artikkelen.
Weird Drugs by the Jolly Roger

Bananas:
1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas
2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings
3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
4. Put all the scraped material in a large pot and add water.
5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste considtency.
6. Spread paste onto cookie sheets and dry in ofen for about 20
minutes. This will result in fine black powder. Usually one will
feel the effects after smoking three to four cigarettes.

Cough syrup:
mix robitussion a-c with an equal amount of ginger ale and drink. The
effect are sedation and euphoria. Never underestimate the effects of
any drug! You can od on cough syrup!

Toads:
1. Collect five to ten toads, frogs will not work. The best kind are
tree toads.
2. Kill them as painlessly as possible, and skin immediately.
3. Allow the skins to dry in a refrigerator four four to five days, or
until the skins are brittle.
4. Now crush the skins into powder and smoke. Due to its bad taste you
can mix it with a more fragrent smoking medium.

Nutmeg:
1. Take several whole nutmegs and grind them up in an old grinder.
2. After the nutmegs are ground. Place in a mortar and pulverize with
a pestle.
3. The usual dosage is about 10 or 15 grams. A larger dose may
produce excessive thirst,anxiety,and rapid hart beat, but
hallucinations are rare.

Peanuts:
1. Take 1 pound of raw peanuts (not roasted)
2. Shell them, saving the skins and discarding the shells.
3. Eat the nuts.
4. Grind up the skins and smoke them.
Vis hele sitatet...
Standard jolly roger, fortell en halv-sannhet eller vri om på en faktoide så alle kan ha det gøy.

Bananskall = bullshit

Hostesaft.
sier ingenting om at det må være en type som inneholder morsomme stoffer... duh...
Nei, du blir ikke høy av å drikke vanlig hostesaft og ingefærøl...

Padder.
Haha! Det fungerer ikke med enhver padde, slik som teksten kan peke til her, ihvertfall nevner han en padde som har en gift som gir rus... Men han nevner helt feil metode for å innta det. Er ingen vits å drepe padden, og ihvertfall ikke å røyke huden dennes... Hah!

Muskatnøtt.
Her ser det ut til at han ikke har forstått tegninga helt... Virkestoffene i muskatnøtt fordamper, så du trenger relativt ferske nøtter for å få effekt.

Peanøtter.
Tror dette også er bullshit, men jeg husker ikke hva det var jeg kom fram til... Kan huske å ha surret rundt med noe peanøttskall når jeg var ung og dum... Det er nok et gateway drug
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hostesaft: Hirr. Cosylan funker .

Schizoma spiste en gang noe muskattnøtt, og var syk i en uke. Om det var ferske nøtter vet jeg ikke, men det tviler jeg sterkt på.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg har hørt om en del folk som har snakka om å røyke wc blokk, av personlige grunner har jeg aldri testa dette Men har iallefall hørt at dette skal gå ann, har ikke hørt noe om merke osv. Noen som har peil på om det finnes wc blokker med en kjemikalie sammensetning som kan gi en hvis rus?
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hostesaft funker, men vet ikke om det er noen med DXM i Norge.
Dextromethorphan (DXM)

dose methods: OTC cough syrup, OTC cough gelcaps, pure powder, other (all oral)
Dose size: Varies from tripper to tripper. 200-450mg = low recreational; 450-700mg high recreational; 700-1200mg low spiritual; 1200-1800mg high spiritual. Generally, the lower doses suit a recreational use more, but some recreational users go much higher. Most spiritual doses will involve very large amounts.
Other names: Dex, robo, tussin, etc
Duration: Varies from dose to dose. About 12 hours w/o after effects
Side and After effects: Varies in intensity based on dose and personal body chemistry. At lower doses a mild afterglow is pleasant ater the trip that isn't exactly unenjoyable. It leaves you disconnected from your body, a bit burned out mentally, and very spacy. Basically, you're just a tad fried out. At higher doses the fried out sense is much stronger, and I would actually call it one of the worse hang overs you could possibly have. Sometimes it
s painful. Continued motor skill impairment after the trip is mild at low doses, while pretty intense at higher ones. buzzing in the ears is common. some people may sweat, notice increaed blood pressure or heart rate, and dilation/constriction of eyes during and after trip. Nausea and other stomach pains are common. Puking is common as well, especially with newer users. Getting it over with helps a lot.
Dose frequency: Varies. Typically a week is enough time inbetween a trip, and extremely low doses are usually pretty safe to take two days in a row. Some people believe this can result in bad, bad things... I disagree. It's true that binging or dosing heavilly will leave you really fried out for a while, but it will go away. I've never heard of DXM leaving permenent damage except for in a few cases. It's your body and we all vary. Read up on it more if you want to use more often than once every week or two.

Pre-trip Preparation advice:

Recreational and Spiritual prep

1. Make sure the concotion of which you are ingesting to use DXM has only one single active ingredient, DXM HBr or Polistirix.
2. For high doses, put yourself in a good mood. Low doses are nothing but a high really, but if you want to trip hard you need to make sure you're mind is ready so you don't have a bad experience. prepare for panic attacks and things of the nature. They happen and are more common on DXM than with shrooms.
3. Prepare a quiet environment where you can be in totaly and complete darkness with good and relaxing tunes. If you're using it for a social occasion, you guys might try spending some time together in quiet in the dark. You will thank me.
4. Have some pot ready to be smoked before and during the peak. You will also thank me.

Spiritual Extras

1. Spend time before, during, and after the trip in meditation in whatever way works best for you. Go on doing this for as long as you feel necesarry.
2. Don't trip in a party environment. If other people are tripping with you, make sure they are spiritually seeking something as you are so that you can do it together. But dont let it turn into a party.

Trip No-No’s
Before you get used to how the drug affects you, don't go in public. You might get real nautious and end up puking everywhere or freaking out. Some people also love the ability to move and black out at heavy doses.

Trip Aids

1. Never done this, but I hear grapefruit juice makes a trip more enjoyable. Don't know how or why, but a lot of people claim it works.

2. Wear sunglasses if around family or public. They will hide the robo/tripped out look in your eyes.

3. strobe lights, colored lights, and other things like that are really cool.

Dont Take DXM With
Uppers, MAOIs, SSRIs, prescription nondrowsy antihistamines, be careful if you're taking a lot of prescription medicine. Acts adversely with a lot of things I'm not sure of exactly. Check the DXM FAQ on erowid.

Do NOT use Coricidin Cold and Cough to get high from DXM!
Vis hele sitatet...
Wc blokk ?? Herre gud folkens... dette med banan og greier er bare morsomt att enkelte går på... det finnes jo 1000 urban legend om ting man kan bli fjern på ... MEN WC BLOKK ?? sikkert MASSE ting i kjøkkenskapet\vaskerommet man kan bli toskete av..... men er det nødvendig ???

For mange år siden gjikk det jo rykter om att man blei fjern av og ha peanøtter i cola`n.(foresten ganske digg)

folk som gidder og prøve alt dette kan bare gå "all the way" og kjøpe seg EKTE tjall synes nå jeg !
De fleste av oppskriftene i anarchist cookbook er bare bull. De er bare skrevet for at han som skrev de skal få en god latter når han ser folk faktisk prøve det
Altså, det stoffet som liksom er i bananskallet, "Musa Sapientum bananadine"? Jeg fatter ikke at folk går på den? Hahaha, det er ingenting som heter det! Det eksisterer ikke! Det er komi på lik linje med Monthy Pythons Life of Brian når Cæsar mener han kjenner en romer som heter Biggus Dickus :P
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Opprinnelig postet av Anarcho_Defect
partronene til kremmaskiner inneholder det samme, lystgass (n2o).
Vis hele sitatet...
Er du sikker? Vanligvis brukes karbondioksid, ikke dinitroksid - co2 er ikke direkte farlig, men man får ikke noe rus av det heller.

h
z0py3r: Jeg er helt dust da! Hva er wc blokk?

SharQ: Man burde jo ikke puste inn for mye co2 da. Da "drukner" man. Jeg tror formfett eller hva det heter inneholder lystgass. Har hørt at kremspray også gjør det, men jeg er langt fra sikker.
formelen for lystgass er N02
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Patronene til kremdispensere inneholder lystgass, det er det ingen tvil om, men jeg er litt usikker på forfett. Før trodde jeg alltid de inneholdt nettop dette, men når jeg så testet en lungefull så verken smakte eller luktet det lystgass, og jeg fikk heller ingen rus som lignet. Jeg går dermed ut ifra at den jeg prøvde meg på, hvilket merke det nå må være, ikke inneholder lystgass.
Opprinnelig postet av felix_poker
SharQ: Man burde jo ikke puste inn for mye co2 da. Da "drukner" man. Jeg tror formfett eller hva det heter inneholder lystgass. Har hørt at kremspray også gjør det, men jeg er langt fra sikker.
Vis hele sitatet...
Tror formfett inneholder noe som heter freon,som koker hjernen din. Er ikke sikker på kildene mine.
Jeg har venner som har rusa seg skikkelig på kremsyfon-patroner før i tiden, såkallte co2-patroner. Hvorvidt det er lystgass vet jeg ingenting om, men det høres litt fjernt ut at det skal være lystgass, det må da være enklere/billigere å produsere med co2.
Når det gjelder å innhalere formfett så kan jeg ikke si annet enn at det høres vanvittig uappetittelig ut!
Kanskje man får en heftig rus av å drikke/shotte flytende melange stekefett, gjerne et par liter. - Hvem vet?

edit: Mantus, freon var vanlig drivgass i alle spraybokser for 30 år siden, men er nå forbudt fordi det var giftig og ekstremt farlig for ozon-laget!
Opprinnelig postet av knusp3r
Hvorvidt det er lystgass vet jeg ingenting om, men det høres litt fjernt ut at det skal være lystgass, det må da være enklere/billigere å produsere med co2.
Vis hele sitatet...
Det er lystgass, av den enkle grunn at lystgass blander seg med kremen så den blir fluffy, men det gjør ikke co2
Trådstarter
69 0
Opprinnelig postet av knusp3r
Jeg har venner som har rusa seg skikkelig på kremsyfon-patroner før i tiden, såkallte co2-patroner. Hvorvidt det er lystgass vet jeg ingenting om, men det høres litt fjernt ut at det skal være lystgass, det må da være enklere/billigere å produsere med co2.
Når det gjelder å innhalere formfett så kan jeg ikke si annet enn at det høres vanvittig uappetittelig ut!
Kanskje man får en heftig rus av å drikke/shotte flytende melange stekefett, gjerne et par liter. - Hvem vet?

edit: Mantus, freon var vanlig drivgass i alle spraybokser for 30 år siden, men er nå forbudt fordi det var giftig og ekstremt farlig for ozon-laget!
Vis hele sitatet...
huh? er freon det samme som kfk gass da ?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av felix_poker
z0py3r: Jeg er helt dust da! Hva er wc blokk?
Vis hele sitatet...
Sånn du putter på doskåla tipper jeg. Blå mister muscle fikk jeg høre skulle funke hvis du røyka det. Kilden jeg hørte det fra er ganske pålitelig, men som sagt har jeg ikke tenkt å teste det, men det er jo så fult av kjemikalier at jeg ser ikke på det som usansynlig. Det som hadde vært litt gøy er å vite hva du ble rusa av i det.

Opprinnelig postet av PeeJay
Wc blokk ?? Herre gud folkens... dette med banan og greier er bare morsomt att enkelte går på... det finnes jo 1000 urban legend om ting man kan bli fjern på ... MEN WC BLOKK ?? sikkert MASSE ting i kjøkkenskapet\vaskerommet man kan bli toskete av..... men er det nødvendig ???

For mange år siden gjikk det jo rykter om att man blei fjern av og ha peanøtter i cola`n.(foresten ganske digg)
Vis hele sitatet...
Dø.
peanøtter i colaen suger.
Det finnes jo annen rus enn hasjrus..
Jeg spurte heller ikke om dine meninger rundt dette. Om det er nødvendig? Tja, noen synes kanskje det er kult å vite litt forskjellig rundt dette emnet, uten å måtte ruse seg på det. Synes du ikke det er nødvendig kan du vel drite i å bruke dyrebar tid på å poste her.



Sist endret av z0p; 10. mars 2004 kl. 16:57.
Freon er en av kfk gassene, men jeg tror norge har signert en sånn kontrakt at de ikke skal bruke det.
knusp3r: Når man innhalerer formfett sprayer man masse oppi en pose. Fettet fester seg på innsiden av posen og så er det bare å supe i seg (dette er ikke en oppfordring til bruk!). Det blir altså ikke akkurat det samme som å shotte melange(urk!).