Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1171
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
gode gamle valium ja, jeg føler effekten kan vare ett par 2ager minst, er ett par ganga i uka innafor, vil ikke ha abstinenser det blir ikke aktuelt....Har en ganske lang halveringstid usikker på hvordan dette spiller inn på det med avhenginghet
Anonym bruker
"Oppblåst Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
gode gamle valium ja, jeg føler effekten kan vare ett par 2ager minst, er ett par ganga i uka innafor, vil ikke ha abstinenser det blir ikke aktuelt....Har en ganske lang halveringstid usikker på hvordan dette spiller inn på det med avhenginghet
Vis hele sitatet...
Skal være forsiktig uansett. Brukt de selv over en periode, ble litt for glad i de.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte det 4 uker på og 3 (noen ganger 2) uker av med 10mg morgen og kveld i et år uten å få abstinenser. Verre med hukommelsen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Prøv å hold deg på perioder ikke lenger enn 1-2 uker. Hvis du har brukt lenge men ved behov prøv å hold det til 1-3 ganger i mnd for å unngå potensiell rebound hvis du har opplevd abstinenssympter tidligere
Anonym bruker
"Øm Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brukte det 4 uker på og 3 (noen ganger 2) uker av med 10mg morgen og kveld i et år uten å få abstinenser. Verre med hukommelsen.
Vis hele sitatet...
Samma her, ett års bruk 10mg pr dag, merket ingenting på cold turkey. Ser ikke helt problemet..

Doserer du 2-3 ganger så mye så skjønner du selv hva som skjer.
Anonym bruker
"Lettet Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye abstinenser du får varierer kraftig fra person til person, selv om det tilsynelatende er tøffinger her "som ikke ser problemet" .

Jeg fikk ubehagelige abstinenser slik som søvnløshet, mareritt og rykninger/indre vibrasjoner etter et år med 5mg Valium to ganger i uka. Kjente ingen psykisk avhengighet.

Jeg sluttet brått. Sikkert bedre å trappe ned om en har muligheten.
Anonym bruker
"Øm Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye abstinenser du får varierer kraftig fra person til person, selv om det tilsynelatende er tøffinger her "som ikke ser problemet" .

Jeg fikk ubehagelige abstinenser slik som søvnløshet, mareritt og rykninger/indre vibrasjoner etter et år med 5mg Valium to ganger i uka. Kjente ingen psykisk avhengighet.

Jeg sluttet brått. Sikkert bedre å trappe ned om en har muligheten.
Vis hele sitatet...
Har det slått deg at placebo kan ha en effekt på avhengighet?
Da jeg slutta på valium ante jeg ikke hvor avhengighetsskapende de var, og merket dermed ingenting. Jeg har sluttet med rusmidler mer enn 20 ganger, og hvordan man ser på rusmiddelets vanedannende egenskaper har enorm påvirkning.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg anbefaler hardt fysisk arbeid til menn med angst istedenfor Benzo

Anbefaler deg å starte småbruk og å bli bonde sånn at du kan slite deg ut hver dag istedenfor å redosere valium

Det er ihvertfall et mer realistisk prospekt enn å tro at randoms som ikke kjenner deg, uten utdannelse og uten å egentlig undersøke og å observere din tilstand,

kan svare deg på dette.
Sist endret av meaculpaUIO; 14. april 2023 kl. 21:50.