Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1076
Hørt det går fint å skytte dmt? Hat ingenting jeg kan røyke det gjennom
Noen som har ider til hva jeg kan bruke til å røyke det?
En tom toalettrull og sølvfolie.

Det kan da umulig gå fint å skyte det?
Sist endret av Majao Gibensis; 29. mars 2023 kl. 16:32. Grunn: Lok
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
En tom toalettrull og sølvfolie.

Det kan da umulig gå fint å skyte det?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg blander det i lite vann å skytter raskt så burde jeg rekke ta sprøyta ut før dmt treffer hjernen?
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Hvis jeg blander det i lite vann å skytter raskt så burde jeg rekke ta sprøyta ut før dmt treffer hjernen?
Vis hele sitatet...
Ikke når Lucky Luke var raskere enn sin egen skygge.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta dette som ett grønt lys for å gjøre det.
Men så noen greier her om dagen om en gjeng "forskere" som testet ut dmt på drypp. Dette var for å forlenge rusen, så de kunne prøve å kommunisere med disse dmt skapningene noen rapporterer å møte.

Om den dmt'en du har kan tes opp direkte i blodet, aner jeg ikke.
Anonym bruker
"Begeistret Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som tidenes dårligste ide.Vet du hvordan man fremstiller DMT?
Ødelegge dmt ved å gjøre noe så fuckings nedverdigende at man putter det i en sprøyte som en forba#&@ junkie å skyter det ? Faen som jeg hater "søppel narkomane" som kun tenker at alt skal rett i åra. Er vel ikke lenge til noen skal skyte sopp eller weed. hold dere til speed, kokain, heroin og div piller. Så la de "hellige" stoffene bli brukt på den måten det er tiltenkt.

Røyk det du hvis ikke du skjønner hvordan du skal få røyka det, så er det ikke meninga at du skal ha det alt skjer med en mening
Sist endret av Båtbåtbåt; 29. mars 2023 kl. 18:51.
Anbefaler deg å lese igjennom denne
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Hvis jeg blander det i lite vann å skytter raskt så burde jeg rekke ta sprøyta ut før dmt treffer hjernen?
Vis hele sitatet...
Å injisere dmt skal være en utrolig skremmende opplevelse, sjansen for å dø ligger også tilstede pga kroppen anspenner seg så heftig at hjertet slutter å slå.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Er vel ikke lenge til noen skal skyte sopp eller weed. hold dere til speed, kokain, heroin og div piller. Så la de "hellige" stoffene bli brukt på den måten det er tiltenkt.
Vis hele sitatet...
Already done.

Sporene i soppen begynte å vokse i blodet hans. Endte opp med organsvikt blant annet.

https://www.vice.com/en/article/v7mp...w-in-his-blood


« A man brewed a tea from "magic mushrooms" and injected the concoction into his veins; several days later, he ended up at the emergency department with the fungus growing in his blood.

The man spent 22 days in the hospital, with eight of those days in the intensive care unit (ICU), where he received treatment for multisystem organ failure. Now released, he is still being treated with a long-term regimen of antibiotic and antifungal drugs, according to a description of the case published»
https://www.livescience.com/magic-mu...se-report.html
Jeg prøvde å skyte dmt men fikk ikke blanda det med vann. Prøvde å ha oppi askorbinsyre og koke det men da ble det ødelagt, merka ingenting ihvertfall. Kanskje hvis du bruker askorbinsyre og rister det godt med kaldt vann? Hadde lagt det på hylla, du kan bare kappe av toppen av en cola flaske og så putter du folie over det store hullet og dmt i midten så varmer du under. Evt dassrull og så gjør du det samme lager et rundt lokk med folie i bunnen.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DMT i hvilken form?
Som base er nok en slik glasspipe grei å ha.
Har selv fumarat, og det røyker jeg rett på bongen.
Aske på toppen.
https://wiki.dmt-nexus.me/DMT_Fumarate

Mer vannløselig og.

Ikke at jeg noengang ville anbefalt å skyte det.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Already done.

Sporene i soppen begynte å vokse i blodet hans. Endte opp med organsvikt blant annet.

https://www.vice.com/en/article/v7mp...w-in-his-blood


« A man brewed a tea from "magic mushrooms" and injected the concoction into his veins; several days later, he ended up at the emergency department with the fungus growing in his blood.

The man spent 22 days in the hospital, with eight of those days in the intensive care unit (ICU), where he received treatment for multisystem organ failure. Now released, he is still being treated with a long-term regimen of antibiotic and antifungal drugs, according to a description of the case published»
https://www.livescience.com/magic-mu...se-report.html
Vis hele sitatet...

Tydeligt at den siste idiot hverken er skutt eller født. Murphy's lov ordner det der selv

Skyt og kos deg, bare ikke nevn dmt for noen som helst. Det er mange som jobber for at man kan bruke dmt/Ayahuasca loveligt i flere forskjellige situasjoner. Det siste de trenger, er at en haug desperate "søppel narkomane" begynner å skyte det og daue som fluer.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Hvis jeg blander det i lite vann å skytter raskt så burde jeg rekke ta sprøyta ut før dmt treffer hjernen?
Vis hele sitatet...
Funker med ketamin, som treffer med full effekt i løpet av 3 sekunder, så burde funke med dmt.

Men bare hvis du er god på å skyte. Du må kunne treffe, injisere, trekke ut og legge fra deg sprøyta på ca 5 sek.

Hvis dmt funker når du skyter det da. Noe jeg vil tro.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Already done.

Sporene i soppen begynte å vokse i blodet hans. Endte opp med organsvikt blant annet.

https://www.vice.com/en/article/v7mp...w-in-his-blood


« A man brewed a tea from "magic mushrooms" and injected the concoction into his veins; several days later, he ended up at the emergency department with the fungus growing in his blood.

The man spent 22 days in the hospital, with eight of those days in the intensive care unit (ICU), where he received treatment for multisystem organ failure. Now released, he is still being treated with a long-term regimen of antibiotic and antifungal drugs, according to a description of the case published»
https://www.livescience.com/magic-mu...se-report.html
Vis hele sitatet...
Det kalles sepsis og kan skje uansett hva du skyter. Skjedde med meg etter å ha skutt makka. Ble 700 i CRP, blodtrykk på 40 over 30 og svikt i alle kroppens organer det gitt.

Men så er jo jeg en narkoman da, DrDeath

Fumarat kan skytes, ikke base.
Sist endret av TrippyKing; 30. mars 2023 kl. 01:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var en rapport på freak om en kar som skulle skytte herion på sluten av sopp turen Hannes. Han endte opp med å ta feil å skyte dmt.

Men jeg finner ikke tråden lengere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var en rapport på freak om en kar som skulle skytte herion på sluten av sopp turen Hannes. Han endte opp med å ta feil å skyte dmt.

Men jeg finner ikke tråden lengere
Vis hele sitatet...
Du tenker på denne
Lag dmt-juice (finner guide på reddit) og kjøp en billig ccell vape uten knapper. Enkelt å få i seg de siste trekka da de aktiveres kun når du selv suger i den og stopper når du slutter å trekke inn. Slipper å være redd for å brenne seg når man mister kontroll på røykeutstyret og slipper å være avhengig av hjelp fra en kompis.

Denne feks. Jeg har den Palm versjonen men regner med M3 batteriet funker like bra

Er også genialt mtp microdosing ute i naturen der du kan puffe litt på den mens du går tur og få en mildere trip som kan vare så lenge du ønsker.
Sist endret av Bigwave; 30. mars 2023 kl. 11:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.