Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 359
Noen vært borti disse? Går fint an å koke å injisere disse tror dere ikke? Får ikke lasta https://imma.gr/119527xe4144
Tror jeg har vært borti slike. Når de ble kokt opp ble det en tykk gel-aktig løsning, så bruk rikelig med vann, og vær nøye med filtrering.
Jeg kjenner ikke til denne eksakte typen bare så det er sagt, men skal man skyte piller så anbefaler jeg at man bruker dette filteret
, da sparer du deg for mange av problemene man kan oppleve ved å drive med denne ekstremsporten.

Hvis du lager finmalt støv av pillen så kan du prøve å mekke den med kaldt vann først. Har en venninne som gjør det og da blir ikke den geléen aktivert. Det er nok forskjellig fra merke til merke, men du mister ingenting ved å prøve.

En annen ting som kan virke er å koke opp pulveret i en liten mengde vann, så tilsette kaldt vann og røre ut. Det gjør at geléen løser seg opp og enkelt kan filtreres ut, geléen krasjer rett og slett ut av vannet og flyter til topps. Den metoden fungerer utmerket på dolcontin og til dels på reltebon.