Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1506
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk dessverre meth når jeg skulle kjøpe sist, bruker/har brukt mye amfetamin de siste 3 årene, både til rus og selvmedisinering. Akkurat nå har jeg veldig høy toleranse på vanlig amfetamin, typ får null eufori eller godfølelse. Skulle egentlig kjøpe inn og la det ligge som jeg har gjort mange ganger før uten problemer. Men men, var hos en kompis som sa den var veldig bra.

Ble fristet til å prøve, tok en linje og kjente med en gang at noe var off, men det var ikke før jeg dro hjem at jeg skjønte at dette må være meta. Som sagt var toleransen min sprengt på pepper, altså null funk whatsoever nesten, jeg var grisehøy på denne i rundt 15 timer på en liten linje før en uggen nedtur begynte å komme. En nedtur jeg ikke har kjent på mange år, amfetamin ga meg sånne nedturer i begynnelsen dersom jeg tok for mye.

Til spørsmålet:

Har vært en idiot og tatt denne 3 ganger siden torsdag, noe vanlig pepper også... i går søndag prøvde jeg en drop med vanlig amf som jeg vet er av god kvalitet (har hatt den tidligere), fikk nesten ikke effekt av droppen og dumme meg tok litt meth igjen, fikk igjen deilig rush og funk men det kan vell umulig være bra å ta det når man ikke får funk av vanlig god pepper? Er det fare for psykoser når jeg tømmer meg sånn? Dette blir siste runde med meth for min del. Neste gang jeg tar meg en pepper runde skal jeg klappe meg på skuldra og si ¨det du gjør er da ikke så ille¨
Høres ut som du burde være forsiktig med selv"medisineringen"
Den der "selvmedisineringen" tror jeg må revurderes før du er langt ute på tur. Et sunt forhold til rus vil si at du føler deg normal av melk og brødskive med leverpostei f eks. Ikke at du trenger en liner her og der.


Just my 5 cents.
Det er absolutt fare for psykoser, men det er ikke dermed sagt at du vil oppleve det.

Jeg syntes egentlig det høres ut som du har fått god amfetamin, mange er ikke klar over hvor lite amfetamin det faktisk er i speeden de bruker til vanlig. hvis du er vant med å få varer som er 20% eller mindre så vil skikkelige varer på 50-60% sparke noe helt sinnsykt og føles som første gang igjen.

Vet ikke hva gjennomsnittlig renhet ligger på om dagen, men for noen år siden var den 20%, så bare tenk hvor utblandet det er hos siste leddet, mange bruker sikkert varer som har ensifret styrkegrad.
15 timer varighet er ikke bare "god amfetamin" tenker jeg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du tester det så kan jeg love deg at du ikke klarer å skille amfetamin fra metamfetamin. Du kan få god amfetamin og tro det er met, eller dårlig met og tro det er amfetamin. Han jeg kjøper av selger det som god amfetamin og den føles sånn også, men den inneholder met.

Ellers er det alltid en fare for psykose, både på amfetamin og metamfetamin. Lite næring og søvn øker risikoene, men er ikke nødvendig. Og når du sier selv at du omtrent ikke får funk, da er det like så greit å legge det på hylla.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
15 timer varighet er ikke bare "god amfetamin" tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Met varer i utgangspunktet ikke så lenge det heller. Men det skjer av og til, spesielt om man får i seg noe som er sterkere enn man er vandt til. Og jeg hører ofte folk påstå at de har god amfetamin, eller at "dealeren sa denne var sterk". Men i 2020-2021 så lå gjennomsnittlig styrkegrad på 28%, så de aller fleste har ikke sterk amfetamin. Men du kan jo tenke deg hvordan disse ville reagert om de plutselig fikk prøve en med 70-90%, fort gjort å tenke det er meta da.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk dessverre meth når jeg skulle kjøpe sist,
bruker/har brukt mye amfetamin de siste 3 årene,
Vis hele sitatet...
Du kan snu litt på det også. Hvis du har brukt mye amfetamin de siste tre årene og dette
er første gang du får meth har du veldig gode kontakter. En blanding av meth og amf er det desidert vanligste.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men men, var hos en kompis som sa den var veldig bra.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva kompisen din legger i begrepet "bra", men på meth er man våken leeeeenge og det er basically det

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
eufori eller godfølelse.
Vis hele sitatet...
er det lite av