Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2592
Innlegget er på tysk. Men et kort sammendrag:
En mann i Frankrike klarte å få 7.7promille!!
Mannen skal jo egentlig være dø, sa legene.
Men han fikk seg en lang fylletur da..ble vist ikke ordentlig edru før et par dager etter :P


Les hele artikkelen her
Var en i sverige for ikke så lenge siden som ble funnet med 6 i promille. Vanligvis skal man dø på rundt 3,5-4 i promille om jeg ikke husker feil.
Tenk hvor fyllesyk han ble
Sist endret av FotSopp; 17. mars 2004 kl. 23:26.
Tror det er rundt 50% skjangse aa doe ved 4 promille hvis ikke jeg husker feil..
Om det er fakta så er det faktisk verdens rekord, det var å lese i VG i desember at det var en mann i Latvia som hadde satt ny rekord, han hadde vistnok 7.22 i promille så...

Well ny rekord :-D

Han fra Latvia var foresten flygende forbannet fordi han ikke fikk den i Guiness rekordbok...
er jo enkelte som er født med to nyrer osv = klare å holde unna en sinnsyk mengde alkohol i forhold til andre
De fleste blir vel født med to nyrer? eller hva mente du med den xbyte?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
to par nyrer tenkte jeg han mente. Men de vil jo bare kunne konsumere mer alkohol uten å bli så full.
Tipper det kjennes godt etter å vært på "by'n" med 7 i promille
nFF Marshall
morten's Avatar
Opprinnelig postet av ztaale
Om det er fakta så er det faktisk verdens rekord, det var å lese i VG i desember at det var en mann i Latvia som hadde satt ny rekord, han hadde vistnok 7.22 i promille så...

Well ny rekord :-D

Han fra Latvia var foresten flygende forbannet fordi han ikke fikk den i Guiness rekordbok...
Vis hele sitatet...
Det finnes folk som har hatt mer i promille, så jeg antar at når du sier rekord, så mener du å ha overlevd det?

Mener å ha lest om en som hadde 14 i promille, han døde selvfølgelig.
jeg mener å ha lest om en jente et eller annet sted som hadde sinnsyk promille... over 10 elns.. og hun overlevde.. faen at jeg ikke husker om det stemmer, og i tilfellet hvor :P
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
kisen hadde nok foretrukket å dø framfor den bakrusen han måtte gjennom.
Opprinnelig postet av fr3nk
jeg mener å ha lest om en jente et eller annet sted som hadde sinnsyk promille... over 10 elns.. og hun overlevde.. faen at jeg ikke husker om det stemmer, og i tilfellet hvor :P
Vis hele sitatet...
Jeg tror kanskje jeg kan erindre at jeg trodde at jeg husket å ha lest om et esel som kanskje ble funnet med en promille på over en million. Eller var det noe annet. Husker ikke.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av DonTomaso
Jeg tror kanskje jeg kan erindre at jeg trodde at jeg husket å ha lest om et esel som kanskje ble funnet med en promille på over en million. Eller var det noe annet. Husker ikke.
Vis hele sitatet...
Sikkert... Og jeg har hatt ereksjon i en måned nå!
jeg har blitt målt til 3,2 en gang! hadde drukket over en lang kveld.. så jeg husker det faktisk. hehe.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Jeg fikk et slags anfall for 1 måneds tid siden, dagen etter ei kraftig fyll. Var visstnok død litt og, men en kamerat klarte å få liv i meg igjen. Fikk beskjed fra legene om at det sansynligvis var et anfall forårsaket av et høyt alkoholinntak og lite søvn. Tørr ikke drikke mer sprit nå fremover iallefall
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg tror jeg har fått alkoholforgiftning ellerno (spekulasjon).
Etter en kraftig fylletur i November (?) hvor jeg presterte å få blackout og gjøre endel rare greier, så blir jeg fysisk dårlig hver gang jeg hører snakk om / kjenenr lukten av / ser alkohol

sinnsykt at folk gidder å konkurrere om å ha mest promille! en tur på byn er sikkert mye gøyere enn denne form for idrett!
Hadde en 3,1\2 en gang jeg og, ifølge ei vakt jeg ble kastet ut av etter å ha måttet blåst i alkometer på ett rusfritt party...
Men fyfaen, det er sykt å ha så mye da.
tørr faen ikke å prøve
Opprinnelig postet av erlend fs
sinnsykt at folk gidder å konkurrere om å ha mest promille! en tur på byn er sikkert mye gøyere enn denne form for idrett!
Vis hele sitatet...
Shit happens
very impotent freak
Delusional's Avatar
*åpner en flaske vodka og vifter den forran ansiktet på nso*
En kompis av meg holdt på å daue av alkoholforgifting da vi var litt mindre. han hadde litt over 0,3% trodde han skulle daue, var nesten like redd da som den gangen jeg og en kompis hadde drukket og gikk tur i skogen og jeg sklei ned 3-4 meter og holdt på å mose hodet av meg.
Opprinnelig postet av DonTomaso
Jeg tror kanskje jeg kan erindre at jeg trodde at jeg husket å ha lest om et esel som kanskje ble funnet med en promille på over en million. Eller var det noe annet. Husker ikke.
Vis hele sitatet...
LOL!
Det du sier her er at de fant et esel som inneholdt 100000% alkohol :P
Opprinnelig postet av Vadder
LOL!
Det du sier her er at de fant et esel som inneholdt 100000% alkohol :P
Vis hele sitatet...
Nja, jeg skrev vel egentlig posten min som et "svar" på Fr3nk sitt innlegg som var så dumt at jeg bare måtte "overgå" han i dumhet.
Ei i paralellklassen hadde 3 i promille. Syk kjerring visstnok. Skremmende.
drikk med vett
Hmm.. Sjolv om dette utvikler seg (mot topic) til ein skrytetraad saa maa eg nesten bygge litt paa nso's utsagn. Fjoraarets 16. mai forte med seg ein blackout fraa 11 om kvelden til 8 om morgenen der 5 timer var i vaaken tilstand. To helger etter naar eg skulle avslutte tequila flaska eg paabegynte klarte eg aa spy etter shot nr. ein. Antar det gaar litt i samme baas. Kjente sprit lukt ved tanken i eit halvt aar etter paa.. rart.

Litt matte har antyda at eg paa topp var i ein pormille paa 3.2, men maa tas med ei klype salt siden eg har ganske saa kraftig forbrenning.
Hm mener nå bestemt å mene at det var en Finne som ble tatt på traktor med over 10 i promille. Da begynner vi og snakke %. Syns det hørtes litt merkelig ut, men siden ordet en Finne ble nevnt så er det ikke umulig. Tror fyren overlevde (men med hvor store skader?)

tetra
nFF Marshall
morten's Avatar
Opprinnelig postet av nso
Jeg tror jeg har fått alkoholforgiftning ellerno (spekulasjon).
Etter en kraftig fylletur i November (?) hvor jeg presterte å få blackout og gjøre endel rare greier, så blir jeg fysisk dårlig hver gang jeg hører snakk om / kjenenr lukten av / ser alkohol

Vis hele sitatet...
Forbanna pyse
Jeg vet nøyaktig hva du snakker om. Jeg helte i meg for mye sprit en kveld, og etter det smakte ikke sprit det samme på flere mnd, måtte nesten tvinge det i meg.

Det går over, det tar bare litt tid.
Opprinnelig postet av Delusional
Sikkert... Og jeg har hatt ereksjon i en måned nå!
Vis hele sitatet...
Ikke umulig...

http://www.side6.dk/articles/showart...sp?pageid=2091
æhæ... d va en fyr i oslo som hadde 27 i promille... vant en konkurranse... syk fyr...
Alkoholprosent i blodet på nærmere tre? Blodet hans hadde jo faen meg vært berusende hvis man drakk det. Jeg har vanskelig for å tro at han overlevde lenge nok til å få så mye sprit i seg.
Opprinnelig postet av Howard_the_Duck
æhæ... d va en fyr i oslo som hadde 27 i promille... vant en konkurranse... syk fyr...
Vis hele sitatet...
- Særlig.

den førsteposten var faen meg dårligere enn req postene.
sikkert 2,7 i promille... Wow! (ironi)
dette synes jeg byner å utvikle seg til en sånn "jeg fanga en gang en gjedde på 56 kilo, men snøre røk rett før jeg fikk den opp" tråd... slutt å skryt/lyv!