Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1835
Min kamerat og beste venn døde 3.3.04 fordi han hadde spist masse hyppere og drikki. ikke gjør som han folkens bruk huet. say no to everything thats not weed,hash,acid and shrooms

Rip Stian Stø 15.1.87-03.3.04


Les mere om dette på:
www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040304/NYHETER/188312
Det var da svært så mange som var stians beste venn da...det er vel en 4-5 stykker bare på skolen min, og til din informasjon spiste han sopper også, og det ser egentlig ut som at du gir litt faan i stian men heller vil vise resten av verden(nff?
) hva du liker
Trådstarter
20 0
Bruk huet ditt jeg var med stian vær fukkings dag. Hele tia vi var som brødre.. selvom stian er død er det jo lov og ha det så morro som mulig? det ville stian likt. kom tilbake når du har litt mere info.
Og nei han hadde ikke spist sopp men en stor dose hyppere og sjall + sprit derfor gjorde han som han gjorde!
Hva faen? Han ble jo påkjørt av et tog, det kan du jo gjøre i edru tilstand også.

Hva vil du med denne tråden anyway? Tror de fleste som putter i seg dop her er VELDIG klar over riskene de tar.
lol hva faen er problemet ditt sorius? det står at han ble påkjørt av et tog da. hvis dere skal frem til at det er selvmord så hadde han nok gjort det uanz... men fy faen hvorfor si nei til dop? faen folk dør jo av og spille fotball... så jeg sier spis knipps det er den sykeste opplevelsen i verden... ++ at du sier at folk skal spise sopp... faen du er dum ... det er jo 40 ganger så farlig.. alt du får frem i posten din er at du ikke liker hyppere og at du misstolker dødsårsaken til din `bestevenn`... så du får ikke frem det du kanskje vil men se på denne posten jeg får frem at kompisen din ikke døde av hyppere.. han ble jo påkjørt av et TOG og det ser ut som selvmord++at jeg får fram at du er komplett blåst i hue ditt....

anyway lykke til videre da... spis sopp du ... enjoy

-Alex-
Og enda en ting? Hvorfor faen lager du tråd om dette på nFF? Hvem faen bryr seg? Vil du minne han råder jeg heller til at du tenner ett lite lys der han døde eller noe, istedenfor å krangle om hvem som var hans beste venn og hvilket nark som er best.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Opprinnelig postet av Gravanes
lol hva faen er problemet ditt sorius? det står at han ble påkjørt av et tog da. hvis dere skal frem til at det er selvmord så hadde han nok gjort det uanz... men fy faen hvorfor si nei til dop? faen folk dør jo av og spille fotball... så jeg sier spis knipps det er den sykeste opplevelsen i verden... ++ at du sier at folk skal spise sopp... faen du er dum ... det er jo 40 ganger så farlig.. alt du får frem i posten din er at du ikke liker hyppere og at du misstolker dødsårsaken til din `bestevenn`... så du får ikke frem det du kanskje vil men se på denne posten jeg får frem at kompisen din ikke døde av hyppere.. han ble jo påkjørt av et TOG og det ser ut som selvmord++at jeg får fram at du er komplett blåst i hue ditt....

anyway lykke til videre da... spis sopp du ... enjoy

-Alex-
Vis hele sitatet...
Sopp farligere enn knips? Våkn opp! Det er faktisk bra for psyken hvis man spiser litt sopp noen få ganger i året. Spiser man for mye/mange ganger vil man etterhvert ganske sikkert merke det ja, men uansett så er knips mye farligere..

Dessuten, hvorfor snakker du om selvmord? Jeg er ikke sikker på dødsårsaken her, men fyren har vel gått i et tog eller noe, i en sterk hypperus. Man blir som kjent ganske gnoma hvis man spiser mye av det drittet der.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
1) dop er fali, dere
2) tog er fali, dere
3) døde folk er døde. Vis litt respekt.