Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1672
hvor stor dose bør jeg ta?
blande med alkohol?
hvor lenge varer det?

thx
pop one, pop two, pop'em all
http://www.rusfri.no/fakta.htm
Les om Beroligende og søvnfremkallende medikamenter. :P
Beroligende og søvnfremkallende medikamenter:
Disse medikamentene blir også kallt Benzodiazepiner. Her tenkes det primært på de medikamentene som kan gi avhengighet, f.eks. valium og Rohypnol. Disse medikamentene vil ikke bare dempe en rekke ubehagelige føleslser, de kan også utløse en følelse av velvære (rus). Dette gjør at de har et visst avhengighetspotensiale. Medikamentene blir foreskrevet av lege, men blir også omsatt på det illegale markedet. De brukes også i kombinasjon med andre rusmidler, bla. opiater og alkohol. Et slikt blandingsmisbruk kan føre til dødelige overdoser. Det er sannsynligvis et stort skjult forbruk av slike medikamenter.
Vis hele sitatet...
litt fakta fra rusfri.no

edit: Grr. Jeg er altfor treg
er de blå (10mg)? ta to og se an.. dropp alkoholen hvis du ikke har spist beroligende midler før. men derimot tjall kan anbefales på det sterkeste. spiser du mer en fem seks stk. spiser du alle som regel.. hehe.. men bare en ting, de er jævli avhengighetsskapende..alle gangene jeg har spist beroligende midler (valium, rohypnol) har jeg ikke tenkt på annet dagen etter.. men jeg veit bedre enn å gi etter.. vær forsiktig!
Sist endret av Sindre; 27. februar 2004 kl. 03:34.
Hvor mange av dere "fy fy" folk tror virkelig at det hjelper om dere sier at man ikke skal gjøre noe?

Jeg har kommet fram til, etter lange undersøkelser, at alt mellom to og syv er bra, mer kan være... uhh... unyttig...
Trådstarter
15 0
jepp, det er 10mg blå..

jeg tror jeg tar 4stk og 8-10cl 50%
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
hva er effekten av dette her?
Trådstarter
15 0
det er nedsløvende, men ved høye doser + alkohol får det motsatt effekt.
problemet med denne motsatte effekten er at man loker heftig, men allikevel er klar for å gjøre hva som helst, man prater som om man ikke hadde gjort annet enn å skyte hero de siste tre åra, og på toppen av kaka husker man ikke en dritt av hva man gjorde når man våkner opp helt fucked up dagen etter...

Sist endret av Sindre; 4. mars 2004 kl. 14:44.
Sindre: Og det har HVA med valium å gjøre??
Alle de "faglærte" sier jo at å blande piller og alkohol absolutt ikke er å anbefale. Hjertet kan stoppe, og sånt. Er det noe i det? De fleste overlever jo uten problem.
Kommer ann på pillene du spiser da...

Har aldri mikset alkohol med andre stoffer enn hasj, og har sluttet å drikke så for mitt vedkommende er det totalt uinteressant. De største farene er vel med opiater og benzodiazepiner, som inkluderer valium og rohypnol - men jeg tror ikke akkurat disse to innebærer noe stor risiko. Såklart, ALT MED MÅTE, spesielt når man blander droger...
Sindre: Hvorfor kalles hyppere(Rohypnol) grønne? Er de ikke blå??
Jeg og en kamerat prøve valium igår(fredag), det funka bra sammen med alkohol... PRØV DET
Var på den fucka festen, men det ble faktisk kjekt pga valium og 50&...
felix_poker:
De er blågrønne på utsiden, og blå inni. Mmm... Drops
Opprinnelig postet av necro
Sindre: Og det har HVA med valium å gjøre??
Vis hele sitatet...
det har med valium å gjøre i at det er benodiazepiner begge to. Og det jeg skulle understreke med den lille historien der var kun at å blande beroligende midler, om det så skulle være valium eller hyppere, med alkohol ikke er en god ide, spesielt ikke hvis man har liten erfaring med benzodiazepiner.

Sindre: Hvorfor kalles hyppere(Rohypnol) grønne? Er de ikke blå??
Vis hele sitatet...
Sant som necro sa, de er grønne utapå, men er tilsatt en blåfarge inni for at det ikke skal gå an å putte det i drinken til folk uten at de merker det, siden det er det ultimate date-rape dopet i kombinasjon med alkohol.

Sist endret av Sindre; 4. mars 2004 kl. 14:45.
▼ ... over en uke senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av felix_poker
Sindre: Hvorfor kalles hyppere(Rohypnol) grønne? Er de ikke blå??
Vis hele sitatet...
se på bildet:
http://www.freakforum.nu/forum/attac...&postid=180782
De gule er valium og de grønne er da rohypnol..
Opprinnelig postet av Xtrax
Alle de "faglærte" sier jo at å blande piller og alkohol absolutt ikke er å anbefale. Hjertet kan stoppe, og sånt. Er det noe i det? De fleste overlever jo uten problem.
Vis hele sitatet...
Det som jeg har hørt, er at Rohypnol med Alkohol kan virke såpass sløvende at du slutter og f.eks. puste og svelge osv..

Står sikkert noe her: http://www.erowid.org/pharms/flunitrazepam/