Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1140
Hei!

Er russ i år, og vi er en gjeng som skal kjøpe bil å rigge den for russetiden. I den anledningen har jeg fått ansvar for øknomien. Har tenkt å årdne en bank-konto for russetiden, der vi alle putter inn et visst beløp i starten (til å kjøpe bil og sånt) å så kan også evt sponsorer putte penger inn på den kontoen. Dette blir også da en "bruks-konto" til diesel og andre ting vi trenger...

Så spm mitt er, om noen har en god ide til hvordan jeg kan holde styr på denne øknomien? Hvem som har betalt "kontigent", hvilke penger vi har fått fra sponsorer og slikt..? Enten et program, eller en mal til excel funker fjell!

Takk på forhånd
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Bare bruk Excel og lag noe fra scratch. Du vet vel hvordan man bruker Excel?
joda, en mulighet det, men kanskje det fantes noe litt bedre, som allerede var ferdiglagd
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du kan alltids søke litt på Google?
ja, men etter hva da..? Klart, null problem å finne DaTax og slikt, men det er nå litt overkill for bare en russebil:P hehe...