Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 760
Anonym bruker
"Ivrig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okey, nå har dama mi dratt til noen venner så jeg sitter alene hjemme atm, har skutt ca 100mg dolcontin over de to siste dagene, nå har jeg en mye øl og en god del subutex, jeg har en smell med dolcontin igjen, jeg vil nyte denne kvelden, regner med att jeg bør vente med å inta subutex til morfinen er ute av systemet for å ikke oppleve ubehag? Tenker å skyte resten av dolcontinen nå,

Har ikke vekt, så tenker å snorte subutexen, har 2stk 8mg sub.

godt nyttår.,
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du bør vente lengst mulig med subben viss du skal ha noe glede av den
Anonym bruker
"Ivrig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var det jeg tenkte ja, takk for svar.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke slik at subutex ikke blir dårlig før du når et vist nivå? Altså, om du blander feks 1mg med andre opiater, så vil det øke effekten av kombinasjonen, men etter et vist nivå så vil den overkjøre effekten/ta plassen til de andre opiatene så du blir sittende igjen med en kraftigere, men kjedelig og tam subutex rus for det meste? Er vell subuxone som krasjer med andre opiater?

Lurt på dette da jeg vet om noen som får vanlige opiater/opioder utskrevet samtidig som bupenorfin, når jeg før trodde at det virket «mot» sin hensikt.

Benytter anledningen til å si godt nyttår folkens!