Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2076
Jeg trenger tips om hjemmekinoanlegg til en god pris, rundt 3500kr...
Det må kunne kobles opp mot ps3 og tven (Panasonic PX80)...

vil dette være et bra alternativ?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku...ed#ProductTabs
Sist endret av srk1; 16. januar 2009 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
JEG ANBEFALER AV DET STERKESTE pioner dcs 580 Har aldrig brukt penger mer fornuftig en på det kjøpet.
Jeg har selv Panasonic SC-PT560, det er rimelig bra. Det er ikke akkurat det beste, men det er godt verdt pengene.
Du må nok ut med mer om du vil ha noe veldig bra, men SC-PT560 er iallefall verdt pengene IMO .
Jeg betalte 6999 + forsikring, men ekspert har di nå på salg for ca 5990 tror jeg. Men man bør vurdere forsikring nøye.. Er alcohol ofte inne i bilde så kjøp det med..
for 3000-3500 får du Logitech Z-5500, angrer overhode ikke på det kjøpet, spesielt til spilling.
God (stor og tung også) bass og gode høytallere
Trådstarter
3 0
tenkte jeg skulle kjøpe meg panasonic, så får jeg brukt samme fjernkontroll som tven
men takk for svar
Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe en Epson TW700 HD prosjektor for å optimalisere kino følelsen!
Sitat av Dani87 Vis innlegg
Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe en Epson TW700 HD prosjektor for å optimalisere kino følelsen!
Vis hele sitatet...
den kan jeg gå god for. en knall projektor.

samtidig kan jeg anbefale deg å handle lerret på f.eks en gardinbutikk. de kan skaffe det meste. der fikk jeg skikkelig kvalitetslerret på rull(som kan heises opp og ned) på 3x2 meter for 2500 med moms. nå er det digg å se film
Trådstarter
3 0
har såpass lite rom, så for meg holder det med 42"