Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1212
Patient zero
iblis's Avatar
heisann.. bare for å bevise folket at jeg snart er tilbake 100% på nff.. så har jeg installert 2 nye hacks for vbulletin..

hack 1: "10 siste søk" hvis du går inn på søkesiden til nff, så kan du se de 10 siste søkene som er gjort nederst på siden!

hack 2: "Im away" som dere sikkert har lakt merke til, så skriver folk en ny post når de skal dra på ferie eller bli borte noen dager.. og enda en ny post når de kommer tilbake.. dette bør du ikke gjøre lenger, nå kan du bare gå inn på "kontrollpanel" og endre din profil under der det står "away reason" .. så skriver du inn hvorfor du blir borte og når du kommer tilbake..

da er du merket away, og folk kan lese "reason" ved å trykke på din profil!

håper disse 2 faller i smak.. men det kommer en del mer senere.. har hatt god tid til å tenke ut nye planer for nff.. må bare skaffe meg en real internet linje og litt mere fritid.. og det skjer like før sommeren

nyt dagen!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Håper du er kommet tilbake for fullt ja iblis

Hackene høres jo fine ut
Opprinnelig postet av z0py3r
Håper du er kommet tilbake for fullt ja iblis

Hackene høres jo fine ut
Vis hele sitatet...
enig =)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg skal hacke dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av nso
jeg skal hacke dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
tror ikke du klarer å hacke teez
Better than thou.
Jeg så den siste hacken isted faktisk. Tenkte jeg skulle starte en tråd om det, men jeg så jo ikke denne. Er jeg den første som har tatt det ibruk da?

Hvordan funker der forresten? Hvor står det at jeg er away?

[Edit]
Jeg må lære meg å lese.
[/Edit]
Flotte greier..

</end>
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Fint med litt oppdateringer her på forumet, håper vi får se mere fine oppdateringer fremover
www.skitx.com/forum har de lagt inn en flott hack som gjør at man slipper å trykke på reply for å svare på en tråd. det tar bort en god del av serverbelastninga.

nb, du må være logget inn for å se det

mm
Better than thou.
Såkalt quickreply funksjon. Samme har de på smthngleet forumene.
Skal ikke et hack være genialt? Er ikke kildekoden tilgjengelig for vBulletin?