Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2427
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg jobber som sexchatoperatør! Dette er vel en jobb som er veldig i gråsona, men er fortsatt ikke ulovlig. Lønnen min er rundt 0.12 euro pr melding. I løpet av en time kan man skrive 100 meldinger om aktiviteten er høy. Dette synes jeg er en alt for dårlig lønn, for kunden koster det jo nemlig rundt 20kr for å sende én melding.

Er dette en sak for LO?
Tror du har en dårlig sak, er ikke slike selskaper gjerne registrert på malta eller liknende steder? Om du klarer 12 euro timen så har du jo faktisk en fin lønn i forhold til mange eu land. Er du ikke fornøyd så kan du jo bare slutte eller starte konkurrerende virksomhet og sørge for at du få den lønna d mener du fortjener.

Hva kunden betaler er ikke relevant i forhold til din lønn som ansatt dessverre. Annerledes om du starter egen virksomhet.
Sist endret av random67489; 27. november 2018 kl. 18:25.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Sett bort i fra enkelte yrker (som historisk sett har vært utsatt for sosial dumping), har vi ikke minstelønn i Norge.
Er du organisert i LO og har arbeidsgiver tariffavtale?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor finnes det sexchatoperatører når man kan se gratis på live sex? hva er din jobb? hvem betaler for og snakke med deg isteden for og se på?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor finnes det sexchatoperatører når man kan se gratis på live sex? hva er din jobb? hvem betaler for og snakke med deg isteden for og se på?
Vis hele sitatet...
Jobben min er å snakke med (som regel) godt voksne menn som de trur er kvinner fra en datingside. Veldig ofte desperate menn som ikke har fått seg noe på flere år.
er det ikke slik at du får lønn via paypal? har du hele tatt skattet på dette?

har hatt kompiser som har drivet med dette for noen polske folk og det virka så ulovlig som det kunne bli for å være ærlig.