Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 14096
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jepp, du leste rett. Reaction Quake 3 kom ut i går kveld. Jeg var blandt de første til å laste ned når speilene ble gjort offentlig, og nedlastingen gikk i 6kb/s hele veien Stor pågang. I dag går jeg ut i fra at speilene er litt mindre svette, så det tar nok mindre tid enn 4 timer å laste det ned nå.

For de som ikke vet hva Reaction Quake 3 er, kan jeg si at det er en direkte port av Action Quake 2. For de som ikke vet hva Action Quake 2 er, bør skamme seg Sjekk ut begge hvis du ikke har hørt om noen av de.

Våpnene og tingene er de samme og noen av brettene er de samme, årsaken til portingen var at Quake 2 sin motor begynte å bli sliten og grafikken var ikke blandt de beste i gruppen. Da bestemte noen folk på fear.net forumene at de kunne lage en port. For hvem vil ikke ha AQ2 pakket inn i bedre grafikk? Porten ble bra den! Det er bare deathmatch til nå, teamplay kommer senere. Når jeg tenker meg om, når AQ2 kom ut, var det jo bare deathmatch der også. Teams by skins... ahh minner

Ok tilbake til saken

- Reaction Quake 3
- Action Quake 2

- Noen servere
Sist endret av Gusto; 17. november 2001 kl. 14:50.
weeehehhheeeeeeee!!! danse rundt på gulvet!!!! I glede!!!!

selvfølgelig vet man hva aq2 er! det er der jeg har plukket mesteparten av fraggene mine ! hvem husler ikke Stealth slippers og Handcannon, eller kansje en kniv i ryggen?


meitemark
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
jeg bruker ALLTID hc og stealth. alltid. jeg eier dere alle
vel ikke alltid, ikke på dm, skal litt til å alltid ha det der, men i tp.
AQ2 rokket vilt


Når man var i spraye humør grabba man mp5 med laser sigth

men HC med stealt var sinnsykt morro.


*snike seg bak en dust* BOOM *hirr hirr* juhuu der fløy han


er det noen her som spilte i noen spessielle klaner?
hehe, min klan spiller enda

tror vi skal starte rq3 seksjon også, har ikke testa det jeg

[edit]
klan, ja
www.clan-darkside.org
[/edit]
Sist endret av Metz; 19. november 2001 kl. 09:47.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
clan FAEN eier dere alle, både i aq2 og rq3
ikke sant gaucho?
FAEN 0wns j00, f00!
Hahaha, gusto trukke det nei

Tar dere alle greit.. jaja

Over and out

[-D-]XSpAwN
Darkside, Darkside über alles


f00x j00 FAEN bi4t{h3z
Better than thou.
Jeg har spilt litt Action Half Life. Hvor stor forskjell er det fra det til dette?
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
STOR forskjell. bare syndere spiller ahl!

aq2 har et mye raskere og bedre gameplay. selv om grafikken er dårligere, eier aq2 ahl med stor margin.
Aq2 er verdens beste spell i mine øyne Hihoi..
Sist endret av hen_rik; 28. november 2001 kl. 16:14.
▼ ... flere år senere ... ▼
Snakk om å dra opp en gammel tråd... (did i win?)

Nå er det uendelig med år siden jeg spilte AQ2/3, men interessen for ein freak kveld på ventrilo/teamspeak boble litt under huden min!