Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1825
Jeg er i utgangspunktet ute etter en BlueRay spiller med USB inngang, slik at jeg kan spille av filmer fra ekstrern harddisk. Etter å ha googlet litt ser jeg at dette ikke har kommet for fullt enda. Spørsmålet er om jeg da bør vente med å kjøpe BR-spiller.

Uansett, så kom jeg over denne hendige saken: http://www.hardware.no/artikler/gjor...aspiller/57580

Den ser helt genial ut! Finnes det alternativer til dette? Utenom Popcorn Hour? Jeg fikk utrolig lyst på denne, så helt genialt ut!

Og hva tror dere om prisene på BR-spillere fremover. Vil de fortsatt ligge på 2000+ eller vil de gå ned mye i verdi(si om et halvt år)?

Her var det stor aktivitet gitt...

Etter å ha tenkt litt har jeg kommet frem til at jeg vil kjøpe en DVD spiller med oppskalering og WD TV HD Media Player. Ser at de fleste DVD-spillere har USB som kan spille av avi. Men ingen som spiller av så mye som WD TV HD.

Men tror dere WD kan spille av fra ipod og andre ekstrerne HDD enn de fra WD?

Blueray vil jeg vente med til prisene går ned. Forresten stor forskjell på BR og DVD som er oppskalert?
Sist endret av petray; 18. januar 2009 kl. 14:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.