Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1078
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har av og til store ryggsmerter. Paralgin forte fungerer men må ta 3-4 stk og virkningen er kun 1,5-2 timer. Tar det toppen to ganger i mnd, ofte bare en da jeg har lært meg å leve med det. Tar ikke noe annet enn normalt til lite alkoholforbruk samt sopp noen ganger i året og litt weed nesten like sjelden. Ibux (3-4stk) hjelpe godt, men ikke på magen. Er villig til å prøve ketamin for å få sove de gangene ryggen er så vond, vil det fungere? Det er ikke muskulært men det er en del prolapser i ryggen som slår seg vrang av og til. Har vært innom lyrica, sarotex osv men for mye bieffekter. Tips?
Ketamin fungerer veldig bra mot smerte, men syns det er vanskelig å sove under ketamin rus. Kanskje det funker å sove på en liten dose
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville heller prøvd cbd olje enn ketamin men whatever floats your boat. God bedring!
Hvis du har store ryggsmerter et par ganger i måneden så tror jeg ikke anestesilegemidler som Ketamin er veien å gå. Hva med å høre med legen om noe litt sterkere som f.eks Tramadol eller Tapentadol? De kommer også som depottabletter.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj/weed funker veldig bra mot smerter her. Ville heller ha brukt det det en opiater.
Jeg prøvde en gang catapresan da jeg fikk sterke ryggsmerter, og det hjalp veldig.
En ren indicastrain kan kanskje hjelpe?