Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 6892
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hei!

Jeg er ute etter en løsning på et problem jeg har. Jeg har millioner av små bilder og disse vil jeg sortere etter ansiktslikhet. Denne delen er grei. For å lette på arbeidsmengden til computeren min vil jeg dele disse filene opp i bolker på si, for eksempel, 10.000 bildefiler per mappe. Alle bildene det er snakk om er 256px*256px.

For ordens skyld er det snakk om programmet Faceswap.py

Under Extract-fanen vil jeg at output skal være en spesiell bane, men i tillegg at det ikke skal puttes mer enn 10.000 bildefiler i hver mappe. Altså når .../AnsiktA/undermappe1 har 10.000 bildefiler i seg vil jeg at det skal opprettes en mappe .../AnsiktA/undermappe2 og så videre...

Eventuelt at det er en filutforsker der ute (gratis og til Windows) som har en funksjon hvor jeg kan velge å selektere 10.000 filer. Det kan godt være random seleksjon.

Er det noen som har tips, løsninger, innspill?

(Og nei, det er pdd ikke snakk om å kjøpe ny CPU eller RAM.)