Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3330
Er det bare meg eller er det veldig mange av Politiet som jobber i Oslo,Follo,og generelt Østlandet som ikke er herfra?
Mange betjenter jeg har blitt tatt av har enten vært fra Kristiansand eller Nord Norge eller Bergen. Bare en sak jeg har vært i var snuten fra Østlandet. Har ikke vært i mange saker, men bare en morsom observasjon. Grunnen er nok sikkert at det er mer spennende og jobbe i Oslo, enn i en liten bygd i nærheten av Haugesund f.eks
Lettere å få jobb i et stort politidistrikt med mange arbeidsplasser enn i et lite politidistrikt.
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Lettere å få jobb i et stort politidistrikt med mange arbeidsplasser enn i et lite politidistrikt.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo også en logisk grunn.
Rinkebysvorska‘n
Jeg er av den oppfatning at de fleste er fra Østlandet/Oslo. Har blitt stoppet/kontakta av snuten kanskje 15-20 ganger siste 10 årene og alle har snakka Oslo-dialekt.
Jeg bor i Nord-Norge, og her i byen er av en eller annen grunn nesten alle snut trøndere