Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 9079
R.i.p 23.04.2021
Som tittelen sier er jeg interessert i og høre om innsyn fra folk som holder på med yoga og meditasjon ,om dere opplever en spirituell veiledning eller kontakt med noe fra en annen dimensjon. Hørt en del på dr.steven greer og åssen man kan meditere for og bringe frem vesener eller ånder fra andre dimensjoner for veiledning (ce5)osv. Dette er utrolig interisant og jeg lurer på om noen faktisk har erfaring? Evt dele metoden du bruker? Veldig interessert i det paranormale og den spirituelle verden. Dette er etter jeg opplevde og så noen ting da jeg var guttunge som jeg ikke kan forklare,men som har gjort meg nysgjerrig på og prøve og bringe frem igjen.
Sist endret av Tarm; 26. august 2019 kl. 21:52.
Jeg har vel vært på den veien de siste 20 årene. Jeg gikk fra en klassisk "ikke" føle meg hjemme i samfunnet til å flykte enda mer bort med druger, og etterhvert kun psykidelia før jeg landet nøktern med mest mediasjon og litt yoga de siste 20 årene.

I starten var jeg kraftig tiltrukket av alle new age påstandene om astral reiser, til kontakt med avdøde og utenomjordinger. Jeg mediterte og mediterte uten å skjønne at det å sette seg slike mål i seg selv var en sabotør for min selvutvikling. Man sitter og håper at noe skal komme som alldrig kommer. Det ble en flukt i seg selv i stendenfor å i møtekomme den indre tilstand slik den egentlig er uten påvirkning utenifra.

Dette betyr ikke at jeg ikke har hatt noen "mystiske" opplevelser. Og man ser helt annerledes på samunnet når man lever i nuet. Det handler om 100 prosent tilstedeværelse. I nuet er man på en måte i kontakt med "det skjulte", man når en større andel av hjernen når apehjernen(indre støy) er slått av. Da er man i kontakt med en høyere inteligens inne i en selv. Men det har desverre alldrig vært en ufo som har kommet å hentet meg, eller noe i den duren. Det rareste jeg har opplevd var når jeg prøvde chacra meditasjon over tid og fikk blits forran øynene i det jeg skulle sove hver kveld. Jeg aner ikke hva det var. Ellers har jeg prøvd det meste av meditasjons tilnærninger fra forskjellige kulturer. Nå for tiden gjør jeg mest mindfulness, og med guidede meditasjoner jeg finner på nettet.Jeg har en fast jeg gjør morgen, middag, og kveld. Maks 10 minutter hver gang. Det for å kunne sette klokken på 10 minutter før hver morgen og vite at jeg har tid til å lage mat før jobb.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Bruker endel mindfulness med glenn harrold på lydbok på kvelden før jeg skal sove, og da i det øyeblikket apehjernen kobler av ser jeg av og til ansikt som viser seg i små øyeblikk og maya heroglypher ,og av og til en ut av meg selv opplevelse der jeg kan se rommet jeg er i med øynene lukket. Det at ansiktet dukker opp gjør at jeg skvetter til og apehjernen aktiveres igjen og jeg ser ikke noe lenger. Hva kommer det av? Når man endelig greier og slippe alt og har sluppet alt av hemninger så dukker ting opp,men så er det noe som stopper det opp på en måte.

Liker også tanke eksperimenter med remote wieving av fortiden, gamle Egypt og gamle sivilisasjoner. Får noe til men det er alltid noe som sier stopp og øddeleger alt. Veldig frustrerende.

Er nesten som det Er noe i denne verden som aktivt prøver og forhindre mennesker i og oppnå spirituell oppvåkning. Vet ikke om du har lest historien om lemuria, fasinerende greier. Vil tape in i det såkalte akashi record noe alle har muligheten til og gjøre. Men som sagt det føles ut som 'høyere' makter stopper oss i og utforske den verden.
Sist endret av Tarm; 26. august 2019 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Joda jeg har hørt historien om Lemurah og Atlantis. Det er veldig spennende historie, men med defust innhold. Man har new age varianten, og old age fortolkningen. Personlig liker jeg best All age om det gir mening.
▼ ... noen uker senere ... ▼
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Noen som har erfaring med astral projection? Evt hva er fremgang måten din?
Jeg har holdt på mye med yoga, og litt mindre med rein meditasjon og pranayama. Jeg har aldri hatt noen spirituelle opplevelser i forbindelse med dette, men har hatt mange andre gode opplevelser.

Det som derimot har gitt meg en spirituell opplevelser er noe som kalles Holotropic Breathwork. Det kan minne om pranayama, men der pranayama handler om å kontrollere pusten, så prøver man nesten å gi fra seg kontrollen under Holotropic Breathwork. Ulempen er at man kan ikke gjøre det aleine så vidt jeg har skjønt. Og det skal også sies at jeg gjorde dette dagen etter en ayahuascaseremoni, der ayahuascaen nok satt litt igjen fortsatt.
Jeg har også litt erfaring med holotropic breathwork. Det er utrolig hvor langt man kan komme med bare pusten. For meg er det fint for og klare og se ting fra litt andre perspektiver. Nesten som egoet roer seg og man får god kontakt med seg selv. Første gang jeg gjorde det gråt jeg masse som var veldig godt og befriende for et fengslet sinn. Første gang var før ayahuasca så hadde ikke noe ayahuasca i kroppen enda. Har også gjort det hjemme alene, men jeg vet ikke om det er anbefalt. Det er ganske tungt før man kommer inn i det, i alle fall for meg. Må presse meg for og ikke stoppe(når jeg er alene).
Anbefaler det på det sterkeste. Alle som var på retreaten jeg var på ble veldig overrasket over «effekten». En hadde en ut av kroppen opplevelse.
Jeg har prøvd å lese litt om Holotropic Breathwork i etterkant, og fikk faktisk noen bøker i postkassa i dag, som jeg skal prøve å få lest fort. Grunnen til at man bør være to, er såvidt jeg har skjønt fordi det er vanskelug å få til den intensiteten som trengs aleine. Og jeg fikk også hjelp av en av guidene som kom og presset skuldrene mine utover så brystet blei utvidet noen ganger.
Jeg også begynte å gråte et par ganger helt ukontrollert, og veit ikke om jeg skal kalle det kontakt med andre vesener som ts etterspør, men jeg «var» virkelig en ildsprutende sint drage som lå der. Det føltes sånn.

Bøkene jeg har kjøpt er forresten av Stanislav Grof. Visstnok en LSD professor fra 70-tallet som utviklet metoden i et forsøk på å oppnå det samme med pusten som med LSD.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Er det noen som har erfaring med astral projection?

Sitat av Kålhue Vis innlegg
Jeg har prøvd å lese litt om Holotropic Breathwork i etterkant, og fikk faktisk noen bøker i postkassa i dag, som jeg skal prøve å få lest fort. Grunnen til at man bør være to, er såvidt jeg har skjønt fordi det er vanskelug å få til den intensiteten som trengs aleine. Og jeg fikk også hjelp av en av guidene som kom og presset skuldrene mine utover så brystet blei utvidet noen ganger.
Jeg også begynte å gråte et par ganger helt ukontrollert, og veit ikke om jeg skal kalle det kontakt med andre vesener som ts etterspør, men jeg «var» virkelig en ildsprutende sint drage som lå der. Det føltes sånn.

Bøkene jeg har kjøpt er forresten av Stanislav Grof. Visstnok en LSD professor fra 70-tallet som utviklet metoden i et forsøk på å oppnå det samme med pusten som med LSD.
Vis hele sitatet...
Åssen fungerte disse bøkene ?

Sitat av Kålhue Vis innlegg
Jeg har prøvd å lese litt om Holotropic Breathwork i etterkant, og fikk faktisk noen bøker i postkassa i dag, som jeg skal prøve å få lest fort. Grunnen til at man bør være to, er såvidt jeg har skjønt fordi det er vanskelug å få til den intensiteten som trengs aleine. Og jeg fikk også hjelp av en av guidene som kom og presset skuldrene mine utover så brystet blei utvidet noen ganger.
Jeg også begynte å gråte et par ganger helt ukontrollert, og veit ikke om jeg skal kalle det kontakt med andre vesener som ts etterspør, men jeg «var» virkelig en ildsprutende sint drage som lå der. Det føltes sånn.

Bøkene jeg har kjøpt er forresten av Stanislav Grof. Visstnok en LSD professor fra 70-tallet som utviklet metoden i et forsøk på å oppnå det samme med pusten som med LSD.
Vis hele sitatet...
Jeg er på en øvelse der jeg gir slipp på pusten min ,men jeg tenker ar da jeg tenker at jeg puster ut negative tanker.så gang jeg puster då tenker jeg at jeg kviter meg med negative tanker.pust inn , pust ut ta med dinne tanker..
Sist endret av Tarm; 25. september 2019 kl. 02:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan sjekke ut falun dafa/ bok ved navn falun gong. Det er effektive greier men krever også personlige offer, som f.eks. å minske sin avhengighet til ting.
Håper du finner noe som treffer for deg og at du finner det du søker
https://www.youtube.com/watch?v=VgXl...ature=youtu.be
Fulgte denne videoen og gjorde det helt til jeg kjente lukta av DMT i nesa, besvimte og gikk inn i fraktal-alve land, og møtte på vesener som hadde en sermoni med meg etc. Om det er reelt eller hjernens oppspinn vet jeg ikke, men temmelig intens følelse etter at man våkner opp.
Fult mulig å få utslipp av DMTen inne i hjernen med pusteteknikker.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Noen som har prøvd yoga nidra? Reiki meditasjon?

Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Du kan sjekke ut falun dafa/ bok ved navn falun gong. Det er effektive greier men krever også personlige offer, som f.eks. å minske sin avhengighet til ting.
Håper du finner noe som treffer for deg og at du finner det du søker
Vis hele sitatet...
Prøvd Falun dafa og det gjør jeg daglig og får veldig mye positivt tilbake av det. Jeg er på nofap atm og det hjelper ganske bra må jeg si.

Sitat av Revbatim Vis innlegg
https://www.youtube.com/watch?v=VgXl...ature=youtu.be
Fulgte denne videoen og gjorde det helt til jeg kjente lukta av DMT i nesa, besvimte og gikk inn i fraktal-alve land, og møtte på vesener som hadde en sermoni med meg etc. Om det er reelt eller hjernens oppspinn vet jeg ikke, men temmelig intens følelse etter at man våkner opp.
Fult mulig å få utslipp av DMTen inne i hjernen med pusteteknikker.
Vis hele sitatet...
Gjør de øvelsene daglig og der hjelper masse. Bare med et par enkle puste metoder så føler jeg en indre ro i sjelen.

Noen som har erfaringer med dr.steven greer?
Sist endret av Tarm; 29. september 2019 kl. 03:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sjekk ut samael aun weor og hans key of SOL. Finnes i boken dream yoga. alt jeg husker angående steven greeer er hans innsikt i de "distant traveleres". Har ikke han forlatt kroppen sin? Sjekk ut James Gilliand og han sin side eceti om du ønsker visuell kontakt. Bare fortsett på den veien du er på ..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Noen som har nylige erfaringer med dette? Gammel tråd men ønsker mest mulig input fra folk som har erfaring eller har prøvd